Gjest lmari Skrevet 13. august 2003 #1 Skrevet 13. august 2003 Regnet øser ned og sommeren er sånn cirka nesten over for denne gang. Nå må vi se framover, jenter!! (og gutter, da... ) Hva er dine mål for høsten? Hva skal du ha fått til før det blir jul? Jeg har noen realistiske mål: - klare å sette av noen penger som jeg kan ha i reserve - bruke enda mer tid på venner jeg er glad i - holde leiligheten litt ryddigere enn nå om dagen - ta meg ekstra godt av mamma'n min - skjerpe meg på "snakking i korta". Og et urealistisk mål, men som likevel er et mål: - gå ned noen kilo...
Gjest Vega Skrevet 13. august 2003 #3 Skrevet 13. august 2003 Mål og mål - får se hvor mye tid det blir: Komme i orden - etter at vi flytter. Ta en helgetur med båten, pluss dagsturer. Fiske storsei. Male par rom, litt oppussing. Komme i gang med div. prosjekt. Lese fag. Trene, gå ned par kilo. Leve sunt, men også ha det litt gøy innimellom - ut og spise osv.. Ta opp igjen fotograferingen. Lære meg å lage hjemmesider... Osv. Slutte å røyke... (glemte det, derfor endrer jeg innlegget... flaut...)
Malou Skrevet 13. august 2003 #4 Skrevet 13. august 2003 Sommeren er da ikke slutt ennå? Her i DK lover de i allefall strandvær i helga også, så jeg har ikke begynt å ta frem høstjakken ennå, men... over til ditt spørsmål. Til høsten skal jeg: - Ta meg sammen til å begynne å lese et BI fag jeg strøk på i herrens tid - Bli mer positivt innstilt til jobben min (ongoing) - Male alle dørene inne i huset + skapdører på soverommet + diverse annen oppussing - Komme i gang med ordentlige treningsrutiner (ongoing ) - Kose meg inne under teppet med suppe/te og gode hobby bøker - Sette noen av hobbyene ut i live, som f.eks oljemaling og lage smykker av perler, foto etc Litt av hvert med andre ord... Jennifer
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 13. august 2003 #5 Skrevet 13. august 2003 Hus, ny bil, lakk på den bilen jeg allerede har, noe meningsfylt utdannelse påbegynt. Og så skal jeg jaggu meg komme i bedre form. Men værst av alt; manne meg opp til å besøke tannlegen
Midnattsol Skrevet 13. august 2003 #6 Skrevet 13. august 2003 Men værst av alt; manne meg opp til å besøke tannlegen Æsj, du MÅTTE si det. - Spise sunnere. Snop og brus kun i helgene. - Tene oftere, komme i bedre form. - Spare noen kroner. - En annen jobb kanskje? - Få stua malt. - Ikke shoppe så mye unødvendig. Men altså..klær ER jo nødvendig da. Og ansiktsprodukter, og andre nødvendige produkter. - Bli flinkere til å svare på mailer og sende mailer til familie og venner.
Malou Skrevet 13. august 2003 #7 Skrevet 13. august 2003 Men værst av alt; manne meg opp til å besøke tannlegen *dårlig samvittighet* Jennifer
Gjest Vanessa Skrevet 13. august 2003 #8 Skrevet 13. august 2003 Jeg skal: Ta eksamen i engelsk med gode karakterer, dvs B. Svømme 1000 meter to ganger i uken. Spare 1000 kroner hver måned. Holde meg langt unna snop. Kjøpe flere sko og vesker!
*M* Skrevet 13. august 2003 #9 Skrevet 13. august 2003 Mine mål er: - Få orden på soverommet mitt - Gå ned 5 kilo - Gjøre en innsats på skolen - Jobbe mer
Gjest Poirot Skrevet 13. august 2003 #10 Skrevet 13. august 2003 Imari, jeg gir deg ansvar for å hente opp denne tråden nærmere jul, så kan alle gå inn og endre (dvs oppdatere) innleggene...
Ronja Skrevet 13. august 2003 #13 Skrevet 13. august 2003 Forbedre formen Bli effektiv på jobb - vi er en gjeng som er altfor sosiale og har det altfor gøy, ikke bra å trives for mye heller... Lære meg å trives med høsten, ikke bare lengte etter sommeren Og være mer sosial med vennene mine!
Gjest Malena Skrevet 13. august 2003 #14 Skrevet 13. august 2003 Mine mål for høsten: Gå tur minst en time hver dag (har glidd ut i ferien) Kutte ut sukker (har blitt mye is i sommer) Gi beskjed til sjefen min at nok er nok (har litt problemer der) Holde huset i den stand det er nå (vasket og ryddet i ferien) Ikke komme for sent på jobb (det gikk litt på halv åtte før ferien) Lese bøker istedet for å sitte ved PC`en om kveldene (den siste uken har det gått helt over stokk og stein) Ferdig med julegavene før desember Ja, det får holde, tror jeg .... men de to første punktene skal resultere i noen kilo ned før jeg er helt fornøyd
brum Skrevet 13. august 2003 #15 Skrevet 13. august 2003 Lese jevnere på skolen. Er veldig god på skippertak....sukk.
Brudulja Skrevet 13. august 2003 #16 Skrevet 13. august 2003 * Gå ned 5 kg (skal jeg nok klare, meldte meg på Grete Roede på mandag) * Ikke ha det fullt så rotete i leiligheten * legge av penger til bryllupet fast hver måned * få meg en jobb som det jeg er utdanna til * gå mindre i joggebukse * kutte helt ut røyken Kunne godt lagt til trene/komme i form også, men det er det lite sannsynlig at jeg klarer å gjennomføre
Kaktus Skrevet 13. august 2003 #18 Skrevet 13. august 2003 Mine mål er: - trene regelmessig - spise sunnere - bli gravid - sette inn bilder i album, da spesielt alle bildene etter bryllupet - se gode filmer og kose meg inne i den nye sofaen vår - fortsette med interiørplanen i leiligheta - spare penger
Shantee Skrevet 13. august 2003 #19 Skrevet 13. august 2003 Mine foreløbige planer for høsten... ~ Komme inn i treningsrutinene igjen ~ Gå ned minst 4 kg ~ Gjøre en knall innsats på skolen...(slite meg ut med særemne!) Ja, that's it..
Thomas Skrevet 13. august 2003 #20 Skrevet 13. august 2003 - stå på eksamen med en brukbar karakter - prøve å få flere venner og bli litt mer sosial - lete etter kjærligheten som jeg egentlig har gitt opp - og forhåpentligvis finne den - trene jevnlig og holde vekten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå