Bomullstrusa Skrevet 29. september 2009 #1 Del Skrevet 29. september 2009 Har noen gode tips til hva man bør spørre om på visning hvis man skal leie leilighet? Og hva bør man evt merke seg? Jeg skjønner at man skal se etter fukt osv, men utover det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #2 Del Skrevet 29. september 2009 At det er mulighet for å lufte ut på kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
11kr Skrevet 30. september 2009 #3 Del Skrevet 30. september 2009 Her er litt generelt, men det kan jo kanskje hjelpe ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 1. oktober 2009 Her er litt generelt, men det kan jo kanskje hjelpe ? Det var en fin link, men den hjalp kanskje ikke så mye i dette tilfellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 2. oktober 2009 #5 Del Skrevet 2. oktober 2009 Dette er noen av de spørsmålene jeg ville stilt: - fyringsmuligheter/oppvarming - strømutgifter - isolasjon - om det er lytt mellom etasjene (hvis aktuelt) - hvor sola kommer på morningen - internett/tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #6 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er vel ikke så fryktelig nøye når man bare skal leie,men er jo en fordel att man liker leiligheten da. Det jeg har lært opp gjennom årene som leietaker er at det viktigste er hvordan huseier er. ellers er det greit og sjekke at man kan lukke opp vinduene så man får inn frisk luft. sjekke kapasitet på varmvann.Der har jeg vært borti ymse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #7 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kommer jo mye an på hva som er viktig for deg. For meg er det viktig at det ikke er mye bråk, og jeg er glad jeg spurte en huseier (som nylig hadde kjøpt huset) om de hadde tenkt å pusse opp, for det kunne det hende at de kom til å gjøre. Da slo jeg fra meg den leiligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #8 Del Skrevet 3. oktober 2009 Om de har planer om å bygge en utebod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 3. oktober 2009 #9 Del Skrevet 3. oktober 2009 Når du leier er det huseier som er ansvarlig for at alt er i orden, så det er egentlig ikke så viktig.. Det som jeg mener er viktig er hvordan du oppfatter huseier, om leiligheten er praktisk med hensyn på vaskemaskin/tørketrommel/oppvaskmaskin/fryser osv, om det er mye bråk, om de er veldig sensitive for bråk(men ikke spør om det direkte), og sånne ting som er viktig for dagliglivet. Hvordan ordner de det med søppel, strøm, varmt vann, kommunale utgifter, kjæledyr om dere har det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest tutut Skrevet 4. oktober 2009 #10 Del Skrevet 4. oktober 2009 Brannvern..rømningsveier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå