Gå til innhold

Maxfactor mineralpudder

Anbefalte innlegg

Gjest Pannekaker
Skrevet (endret)

Kjøpte maxfactors mineralpudder igår for å prøve noe nytt i stedet for mitt "gamle" Kanebo-pudder. Jeg er ekstremt ekstremt skuffa, det glitra og så helt grusomt ut på meg.. Kommer aldri til å bruke det igjen, så da blei det til at jeg idag dro å kjøpte 320krs pudderet mitt, og kunne like så godt hivd de 160 i dass.. :(

Noen andre som har dårlig erfaring med det?

Endret av Pannekaker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billigmerkene sine mineralpudder er bare tulll; de er ikke reine, men inneholder masse andre fyllstoffer... Skal du ha mineralsminke, kjøp ekte vare.

Gjest Pannekaker
Skrevet
Billigmerkene sine mineralpudder er bare tulll; de er ikke reine, men inneholder masse andre fyllstoffer... Skal du ha mineralsminke, kjøp ekte vare.

Ante ikke at maxfactor var et billigmerke engang. Bare kjøpte det fordi har hørt alt pratet om mineralsminke og ba hun på kosmetikkbutikken hjelpe meg med å finne en. Har null peil på sminke, bortsett fra at jeg elsker Kanebo sine produkter..

Gjest Gjest_lene_*
Skrevet

jeg har prøvd det og jeg er absolutt IKKE fornøyd. for noe billig crap! kommer aldri til å kjøpe det igjen.

Gjest Pannekaker
Skrevet
Kjøp ID!

Det får bli neste gang i såfall, ettersom at jeg nettopp har brukt 480kr på pudder på 2 dager :ler:

Skrevet

ID, Everyday minerals, Tikei, Kiss Me, Jane Iredale... Det er mange mineralsminker å teste ut!

Max Factor, Loreal, Isadora og de andre merkene man får kjøpt i klesbutikker blir kalt "billigmerker" (selv om de ikke alltid er så billig nå lenger). Fellesnevneren for alle er at det er dårligere kvalitet, mer fyllingredienser, mer dårlige ingredienser som silikon og mineralolje..

Gjest Pannekaker
Skrevet
ID, Everyday minerals, Tikei, Kiss Me, Jane Iredale... Det er mange mineralsminker å teste ut!

Max Factor, Loreal, Isadora og de andre merkene man får kjøpt i klesbutikker blir kalt "billigmerker" (selv om de ikke alltid er så billig nå lenger). Fellesnevneren for alle er at det er dårligere kvalitet, mer fyllingredienser, mer dårlige ingredienser som silikon og mineralolje..

Det var jeg ikke klar over.

Får prøve ID sin når jeg har brukt opp pudderet jeg har nå :) Tar jo en stund å bruke det opp, men da er jeg klar over det i såfall :)

Skrevet

jeg synes egentlig nesten all sminka fra hm og cubus er dårlig. kjøper ikke sminke der. men ID sitt mineralpudder er døds bra! kan virkelig anbefale det på sterkeste :) du kommer ikke til å angre

Skrevet
Kjøpte maxfactors mineralpudder igår for å prøve noe nytt i stedet for mitt "gamle" Kanebo-pudder. Jeg er ekstremt ekstremt skuffa, det glitra og så helt grusomt ut på meg.. Kommer aldri til å bruke det igjen, så da blei det til at jeg idag dro å kjøpte 320krs pudderet mitt, og kunne like så godt hivd de 160 i dass.. :(

Noen andre som har dårlig erfaring med det?

Hei

Jeg kjøpte samme som deg,eneste jeg er misfornøyd med er kosten,den var hardt og vond,fikk vondt i trynet da jeg var ferdig...

Men fargen var fin til min hud ,jeg bruker ikke pudder så ofte at jeg legger så mye penger i det,men la merke til at den var litt glitrete..Passer ikke til hverdagsbruk tror jeg.

Skrevet
jeg synes egentlig nesten all sminka fra hm og cubus er dårlig. kjøper ikke sminke der. men ID sitt mineralpudder er døds bra! kan virkelig anbefale det på sterkeste :) du kommer ikke til å angre

Hva er ID og hvor får man kjøpt det?Pris?

Skrevet

søk og du finner masse, masse info! fåes bl.a hos hudpleier, ebay, og en rekke andre nettbutikker.... dyrt å kjøpe hos hudpleier, på limebeauty.com bl.a er det billigere, og du kan bestille prøver/mini str. i første omgang.

Skrevet

Hadde du alvorlig talt forventet at et mineralpudder fra Maxfactor kom til å være bra?

Gjest anonym jente
Skrevet
Hadde du alvorlig talt forventet at et mineralpudder fra Maxfactor kom til å være bra?

Enig :) har ikke prøvd det selv men tviler på at noen de mineralpudderene fra HM er gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...