Gå til innhold

iPhone 3G problemer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en iPhone 3G i et drøyt år nå og jeg er superfornøyd med telefonen på mange måter, jeg kunne ikke tenke meg å gå tilbak til en "vanlig" mobil igjen. Det er allikevel enkelte irritasjonsmomenter og ting jeg ikke er så fornøyd med.

• Telefonen "henger seg opp" - Skjermen blir helt svart og uansett hva jeg gjør reagerer den ikke. Om jeg får et innkommende anrop når telefonen har "hengt seg opp" får jeg ikke svart.
  • Dårlig dekning - Sammenlignet med min gamle Sony Ericsson K810i har iPhone dårligere dekning, og jeg opplever ofte å bli brutt midtveis i en samtale.
  • Telefonen er opptatt selv om jeg ikke sitter i telefonen - Flere ganger har folk sagt at de har forsøkt å få tak i meg i timesvis og bare fått opptattsignal. Når jeg ikke har sittet i telefonen, og i tillegg har "samtale venter" aktivert er dette litt merkelig...

Telefonen har vært inne på verksted (reklamasjon p.g.a. overnevnte punkter), men jeg fikk beskjed om at det ikke er noe feil med den. Jeg har oppgradert til seneste software utgave og den har generelt sett vært pent behandlet.

Jeg er nå i ferd med å skifte jobb og i den forbindelse må jeg uansett skaffe meg privat mobilabonnement og jeg vurderer å kjøpe iPhone 3GS, men samtidig føler jeg at det er litt råflott når jeg har en såpass ny 3G...

Er forskjellen mellom de to modellene stor? Vil jeg oppleve de samme problemene med 3GS som med den gamle 3Gen min? Noen råd og tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...