Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #1 Skrevet 13. august 2003 Hvordan er din bestevenn, og hvorfor er det akkurat denne personen som står deg nærmest?
:-) anna Skrevet 13. august 2003 #2 Skrevet 13. august 2003 Dette har jeg faktisk lurt på. Man treffer jo mange mennesker etterhvert, men likevel er det noen som blir kjempenære mens andre ikke blir det. Og av og til er det også slik at en prøver veldig å bli bestevenner (har typer som er bestekompiser f.x) også passer man bare ikke sammen på den måten. Lurer på hav som gjør at man har kjemien med noen men ikke med alle. Jeg har mange veldig gode venner og flere av disse kommer inn under betegnelsen bestevenner. Men de er bestevenner på forskjellig måte. - En er så snill og søt og likende og sjarmerende at man bare har lyst til å ta vare på henne for alltid. Hun er et slikt menneske som husker mennesker hun tilfeldig treffer og lurer på hvordan det går med dem. Verdens største hjerte. - En er så sprø og kul og morsom og har eg helt unik evne til å få andre til å trives i hennes selskap. Hun er totalt usnobbet og er ikke redd for noen. Og så er hun så sterk og svak på en gang. - En er min eldste og mest trofaste venninne. Vi er ulike på mange vis men utfyller hverandre veldig. Hun er klok og intelligent og er et av de fineste menneskene jeg vet å snakke med. - En er egentlig ikke snill og enkel. Men hun er en løvinne som er på ditt lag og i en krisesituasjon er hun sterk og med verdens råeste humor. Og hun lar seg ikke pelle på nesen eller noen pelle på nesen din, og hun er den du vet kommer til å slippe alt den dagen du trenger det. - En er en kamelon, skifter meninger og humør og fremtidsplaner for hver gang man møtes. Og mener alt like sterkt og med like dårlig hukommelse. Men bak kamelonskinnet er det et ekte menneske, med et ekte hjerte og en fantastisk humor. - En er arvet med glede. For det var å ta over en dyrebar antikvitet. Hun er snill og spennende og har alltid kloke ord på lager. Er et ja-mennesker som er befriende enkel å ha med å gjøre. Får folk til å slappe av i hennes nærvær. Også er det en som er min aller aller nærmeste. Han som ser meg natt og dag, sinte morgener og romantiske kvelder. Som har en latter som smeller i hjertet og en utstråling som varmer meg. Og som ser meg for den jeg er og elsker meg i regnskur og solnedgang. Jeg er antageligvis et av verdens heldigste mennesker. 1
Tilde Skrevet 13. august 2003 #3 Skrevet 13. august 2003 Også er det en som er min aller aller nærmeste. Han som ser meg natt og dag, sinte morgener og romantiske kvelder. Som har en latter som smeller i hjertet og en utstråling som varmer meg. Og som ser meg for den jeg er og elsker meg i regnskur og solnedgang. Jeg er antageligvis et av verdens heldigste mennesker. Ble helt rørt jeg... Så fint du uttrykker deg!
:-) anna Skrevet 13. august 2003 #4 Skrevet 13. august 2003 Tusen takk, Tilde!!! Så koselig at du syntes det. :D
AUF Skrevet 13. august 2003 #5 Skrevet 13. august 2003 Min beste veninne er best fordi hun liker meg uansett, støtter meg, og jeg kan fortelle henne alt. Vi har vært gjennom masse sammen, fra vi var 16 (nå er vi 23)og selv om det kan gå opptil et år mellom hver gang vi treffes eller snakkes, så finner vi tonene med en gang. Det er faktisk ingen andre som kjenner meg bedre. Bortsett fra min kjære da...
Skusla Skrevet 13. august 2003 #6 Skrevet 13. august 2003 Jeg har verdens beste venninne.. Hun er snill, men tøff. Jeg vet jeg kan fortelle henne alt. Å likevel få hennes ærlige mening. Noe som for meg er viktig. Hun sier sin mening, men ikke på en ondskapsfull måte. Hun støtter meg i alt, og jeg vet at jeg kan ringe henne dag og natt. Ikke bare er hun pen, hun har verdens fineste hjerte. Vi deler de fleste interesser og verdier, og vi kan sitte å prate i timevis om alt og ingenting.. Hun er morsom og får meg til å le. Når jeg er trist og lei meg, kan jeg fortelle henne om det og får da den responsen som bare hun kan gi meg. Å kunne dele alt med en person, er egentlig litt utrolig men slik er det for oss.. Det er så vanskelig å sitte her å skrive om det, for det gjør ikke henne den rettferdigheten hun fortjener. Det eneste jeg kan si er at hun er ett fantastisk godt menneske. Ett menneske som bryr seg om andre og som jeg er utrolig glad i ... Nå bor hun dessverre ikke på samme plass som meg lenger, men jeg prøver å reise å besøke henne så ofte jeg kan.. Hun er rett og slett den beste. Håper ALLE har en sånn venninne... :D
Gjest Mystic Skrevet 13. august 2003 #7 Skrevet 13. august 2003 Min bestevenninne er en person som vet alt om meg, og likevel er glad i meg! Og derfor er hun min bestevenn! :kysse:
Gjest Candyfloss Skrevet 14. august 2003 #8 Skrevet 14. august 2003 Helt motsatt av meg. Det er det han som gjør han så herlig. En god venn er en venn som skjønner når du IKKE sier ett ord :D
elinia Skrevet 14. august 2003 #9 Skrevet 14. august 2003 Min beste venn er kjæresten min. Han elsker meg, og jeg elsker han. Han står for alle sine meninger, uavhengig om jeg er enig eller ikke. Han er dønn ærlig og selv om det kan være tungt til tider å få sannheten rett i ansiktet, viser det også mot. Det å kunne si sannheten selv om man vet det kan ende opp i tårer og sinne er for meg kanskje det viktigste med en venn. At man kan dele latter, diskutere, bare være seg selv helt fullt ut og slappe av med det er beviset på en god venn. Vi kan være barnslige sammen, alvorlige; det å kunne dele på alle følelser er bare noe jeg kan gjøre med mine aller beste venner. Min elskede kjenner meg bedre enn det jeg gjør selv, han leser mine innerste tanker og sier ting jeg aldri ville sagt høyt.
Gjest Alive Skrevet 14. august 2003 #10 Skrevet 14. august 2003 Min beste venn er min søster, som er med meg gjennom alt godt og vont i livet... Hun er vel den som forstår meg best
Gjest Kira Skrevet 14. august 2003 #11 Skrevet 14. august 2003 Hvem av dem? De er alle flotte på hver sin måte. Hun ene er kjempeflink til å forstå seg på mennesker. Og får meg til å le i uansett hvilket situasjoner. :oops: Ei helt unik jente! :D Takknemlig for at jeg kjenner henne. Han er hjelpsom, og tøff. Kanskje for tøff enkelte ganger, i enkelte tilfeller ... Men har kjent han hele mitt liv, og har ikke råd til å miste han. Ingen av dem, har jeg råd til å miste. Helt toppers fyr. Hehe, hun er veldig spesiell. Veldig "orginal". Alltid blitt kalt tispa mi, av en eller annen grunn i alle år. Hun har en gullfiskhukommelse, da. Og hun er der for deg når du virkelig trenger henne, noen å snakke med. Og har det i kjeften! Egentlig aldri skjønt meg på henne her ... Hun har så mange rare meninger, men greit, jeg respekterer dem. Hehe. Ene dagen skal hun få gjort ditt og datt, andre dagen skjønner ikke hvorfor hun gjorde det, for det hadde ingen hensikt uansett. Er ei kjempejente med humor uansett. :D Så har vi han andre, da ... Kjent han i rundt 7 år nå. Gode, minnefulle år. Sprø fyr som finner på det utroligste, er løve, slik som meg, og sånn som :-) anna sa, lar ikke andre prikke deg på nesen, eller seg selv. Jada, vi er så tøffe sammen.
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2003 #12 Skrevet 14. august 2003 Min beste venninne som også er min søster, er forståelsesfull, omtenksom og morsom. Vi kan snakke sammen om alt, også om ting som jeg tror ingen andre ville forstått. Vi er på mange måter like men allikevel veldig forskjellige. Det gjør at vi heldigvis bytter på å være glad, lei oss, triste, redde, sinte og fornøyde. Det blir derfor alltid noe godt ut av tiden sammen, den ene eller andre veien. Jeg beundrer henne for hennes evne til å se løsninger og for hennes fantastiske tankemåte. Hun er en av de mest fantasifulle og dramatiske personene jeg kjenner. Det blir aldri kjedelig i samvær med henne
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #13 Skrevet 15. august 2003 Bestevenninnen min kan jeg snakke med alt om; sex, underliv, pupper, regninger, kjøleskap, sengetøy..... u name it! Vi har vært venninner siden barnehagen, og eneste ulempe (eller er det det ?) med venninner fra barndommen er at de vet alt om dine svake punkter. Var innflytter i en liten bygd hvor det eneste som betydde noe var at du hadde flere hundre års røtter i bygda, ellers var du ikke mye verdt. Men denne personen brydde seg ikke om slikt, ikke foreldrene hennes heller. Hun omgikkes folk hun likte - derfor ble vi bestevenner. Min bestevenninne er litt selvopptatt og selvrettferdig, men har mange andre gode egenskaper som veier opp for det. Hun er for tiden tre måneder på vei med sitt første barn, og gjett om jeg gleder meg til å bli gudmor!!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2003 #14 Skrevet 15. august 2003 Egentlig aldri skjønt meg på henne her ... Hun har så mange rare meninger, men greit, jeg respekterer dem. Hehe. Ene dagen skal hun få gjort ditt og datt, andre dagen skjønner ikke hvorfor hun gjorde det, for det hadde ingen hensikt uansett. Er ei kjempejente med humor uansett. :D Hehe, jeg tror vi har samme venninne.......
Ronja Skrevet 15. august 2003 #15 Skrevet 15. august 2003 Bestevenninnen min kan jeg snakke med alt om; sex, underliv, pupper, regninger, kjøleskap, sengetøy..... u name it! Vi har vært venninner siden barnehagen, og eneste ulempe (eller er det det ?) med venninner fra barndommen er at de vet alt om dine svake punkter. Hun er for tiden tre måneder på vei med sitt første barn, og gjett om jeg gleder meg til å bli gudmor!!!!!! Vi har også samme venninne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå