stjernekyss Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 (endret) Har sett gjentatte ganger at denne sportsbh'n vinner tester. Og jeg har veldig lyst på den, men jeg er litt usikker på størrelsen og vil prøve den i butikk, ikke bare kjøpe på nett. Men jeg finner den ingen steder. Noen av dere som har den, vet hvor de kan ha den? Edit: Link Endret 29. september 2009 av stjernekyss
MarilynM Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Jeg kjøper mine på Løpslabbet. De har butikk i Trondheim, og i Oslo så vidt jeg vet.
stjernekyss Skrevet 29. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2009 Og du er fornøyd med den? Hvordan er den i størrelsen? Bruker du samme som i vanlig bh, eller går du opp/ned i kopp?
stjernekyss Skrevet 29. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2009 Har forresten prøvd én løplabbet i oslo, og de hadde den ikke, de hadde ikke hørt om den en gang (sa til og med at den ikke fantes ), men det er kanskje flere avdelinger.
Katiegirl Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Shock Absorber er jo kjent for å ha gode bh'er, mem for min del så hadde nok support level 2 blitt altforlite. Jeg MÅ ha 4 ellers føler jeg at puppene bare hopper veggimellom, men jeg har ganske store pupper da. Hvis du ser på på Shock Absorbers hjemmeside så kan du se hvilken aktiviteter og hvilken cup-størrelse som passer til hvilke supportlevel. Jeg bruker bare Shock Absorber bh'er når jeg trener, og er kjempefornøyd, men da må man finne den som passer seg og sin aktivitet tror jeg :-) Shock Absorber er litt små i størrelsen har jeg erfart, men det gjelder bare de som er helt faste i tøyet. Jeg har en i supportlevel 1 og den er stretchy så det holder, så den følte jeg var true to size.
Gjest MooCow Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Jeg har en Shock Absorber bh, men jeg vet ikke hvilken modell det er. De har den ikke paa hjemmesiden saa det er mulig den ikke produseres lenger, men den er level 4 og sitter som et skudd! Den er samme str. som de vanlige bhen jeg har.
Suzy Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har faktisk kjøpt en shock absober på Lindex en gang (!) og på La Lina har de i allefal impact 4, så det kan hende de kan skaffe den der?
stjernekyss Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Oj, her har det jo kommet masse svar Tror nok jeg må få prøvd en før jeg kjøper. De er liksom for dyre til å å gjøre bomkjøp. Er det flere løplabb i oslo enn den ved grensen? Endret 6. oktober 2009 av stjernekyss
Aselia Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 Fikk min i posten i går Endelig! Etter over 1 uke. Har ikke fått testet den på trening ennå, men den kjennes hvertfall veldig god ut å ha på
stjernekyss Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. oktober 2009 Fikk min i posten i går Endelig! Etter over 1 uke. Har ikke fått testet den på trening ennå, men den kjennes hvertfall veldig god ut å ha på Oj, så spennende! Nå fikk jeg ekstra lyst til å få ut fingeren! Må ta en bytur snart. Vil helst prøve før jeg kjøper, er ikke helt sikker på størrelsen. Si i fra når du har prøvd den på trening da!
Aselia Skrevet 8. oktober 2009 #12 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg testet den på spinning og pilates. Er veldig fornøyd, den sitter MYE bedre enn de andre sports bh'ene jeg har fra cubus Jeg kjøpte den størrelsen jeg vanligvis bruker og den passet perfekt!
stjernekyss Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 8. oktober 2009 Kult! Er det den pump'en du har kjøpt eller en annen shock absorber?
Aselia Skrevet 8. oktober 2009 #14 Skrevet 8. oktober 2009 Kult! Er det den pump'en du har kjøpt eller en annen shock absorber? Den http://www.underverker.no/TESTVINNER+sport...t6705hRfQ2X.ips
stjernekyss Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #15 Skrevet 8. oktober 2009 Ja, det er den jeg mener Kult
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå