Gå til innhold

OMX, Hvor og hvordan?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Nå har jeg lett og googlet til den store gullmedaljen, men klarer ikke å finne noen som kan selge meg OMX. Har funnet noen leverandører i Filipinene liksom.. :sjenert: Jeg vet at det er noen brukere her inne som tar det, og jeg håper på å få noen hint.

Hvis noen lurer på hva OMX er så står forklaring på Denne siden:

OMX Hjemmeside

Jeg skulle også gjerne visst hvilke vitaminer og mineraler som er i pillene, hvor MYE det er av de forskjellige, og om det er tabletter eller kapsler. Hjelp? :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Nå har jeg lett og googlet til den store gullmedaljen, men klarer ikke å finne noen som kan selge meg OMX. Har funnet noen leverandører i Filipinene liksom.. :sjenert: Jeg vet at det er noen brukere her inne som tar det, og jeg håper på å få noen hint.

Hvis noen lurer på hva OMX er så står forklaring på Denne siden:

OMX Hjemmeside

Jeg skulle også gjerne visst hvilke vitaminer og mineraler som er i pillene, hvor MYE det er av de forskjellige, og om det er tabletter eller kapsler. Hjelp? :jepp:

Enten er du dum, eller så prøver du deg på litt snik reklame for dette produktet. :nei: Alt står jo på denne linken din jo!!! Pris 450 kr!!!!!

Makan!!!!! :angry:

Skrevet
Enten er du dum, eller så prøver du deg på litt snik reklame for dette produktet. :nei: Alt står jo på denne linken din jo!!! Pris 450 kr!!!!!

Makan!!!!! :angry:

Hmm.. Tenkte det samme jeg også. Helt klart snik reklame!

Skrevet

Oi da!! Sorry sorry sorry!! Ikke snikreklame i det hele tatt, bare god gammeldags blondine.. :flau: Herregud, jeg visste ikke at det var mulig å være så bortreist.. :overrasket: Så hvis dere kan unnskylde meg så skal jeg gå og dunke hodet i nærmeste vegg.. :murvegg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...