MarilynM Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Hei! Nå har jeg lett og googlet til den store gullmedaljen, men klarer ikke å finne noen som kan selge meg OMX. Har funnet noen leverandører i Filipinene liksom.. Jeg vet at det er noen brukere her inne som tar det, og jeg håper på å få noen hint. Hvis noen lurer på hva OMX er så står forklaring på Denne siden: OMX Hjemmeside Jeg skulle også gjerne visst hvilke vitaminer og mineraler som er i pillene, hvor MYE det er av de forskjellige, og om det er tabletter eller kapsler. Hjelp?
Gjest kari Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Hei! Nå har jeg lett og googlet til den store gullmedaljen, men klarer ikke å finne noen som kan selge meg OMX. Har funnet noen leverandører i Filipinene liksom.. Jeg vet at det er noen brukere her inne som tar det, og jeg håper på å få noen hint. Hvis noen lurer på hva OMX er så står forklaring på Denne siden: OMX Hjemmeside Jeg skulle også gjerne visst hvilke vitaminer og mineraler som er i pillene, hvor MYE det er av de forskjellige, og om det er tabletter eller kapsler. Hjelp? Enten er du dum, eller så prøver du deg på litt snik reklame for dette produktet. Alt står jo på denne linken din jo!!! Pris 450 kr!!!!! Makan!!!!!
Poppzy Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Enten er du dum, eller så prøver du deg på litt snik reklame for dette produktet. Alt står jo på denne linken din jo!!! Pris 450 kr!!!!! Makan!!!!! Hmm.. Tenkte det samme jeg også. Helt klart snik reklame!
MarilynM Skrevet 29. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2009 Oi da!! Sorry sorry sorry!! Ikke snikreklame i det hele tatt, bare god gammeldags blondine.. Herregud, jeg visste ikke at det var mulig å være så bortreist.. Så hvis dere kan unnskylde meg så skal jeg gå og dunke hodet i nærmeste vegg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå