Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Har i alle år hatt en veldig regelmessig mens. For en og en halv uke siden kom den ikke. Ettersom jeg hadde hatt sex tenkte jeg at jeg hadde blitt gravid. Tok en test, men den viste negativt. Har ikke vært stresset, trent hardt eller gått masse ned i vekt. Så det kan ikke være derfor. Alt er som vanlig. Er det normalt å miste mensen uten grunn? Kan jeg stole på denne graviditetstesten som viste negativt? Hvis mensen ikke kommer tilbake, når bør jeg oppsøke lege? Dette ble mange spørsmål. Men håper det er noen kloke hoder som vet noe..
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Har i alle år hatt en veldig regelmessig mens. For en og en halv uke siden kom den ikke. Ettersom jeg hadde hatt sex tenkte jeg at jeg hadde blitt gravid. Tok en test, men den viste negativt. Har ikke vært stresset, trent hardt eller gått masse ned i vekt. Så det kan ikke være derfor. Alt er som vanlig. Er det normalt å miste mensen uten grunn? Kan jeg stole på denne graviditetstesten som viste negativt? Hvis mensen ikke kommer tilbake, når bør jeg oppsøke lege? Dette ble mange spørsmål. Men håper det er noen kloke hoder som vet noe.. jeg opplevde i vår at mensen var forsinka, gikk nesten hverdag med at jeg følte den skulle komme, hadde den følelsen hverdag, som jeg bruker å ha før mensen kommer.. jeg tok 3 graviditetstester alle var negative.. når det hadde gått 2-3 uker over tia kom den.. så det kan nok skje i noen tilfeller, opplevde også for noen år siden at den var 1 uke forsinka.. men jeg kan ikke svare på om det er normalt eller ikke.. men hvertfall det jeg har opplevd da.. mvh
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå