Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Jeg og kjærsten skal på bryllupsreise til USA neste sommer. Vi tenkte å starte i New York, og deretter reise over til vestkysten. Har noen tips om hvilke flyselskap vi bør sjekke ut for å finne billige flybilletter? Både fra Norge til New York og for å finne flyreiser fra østkysten til vestkysten.
Gjest Miam Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Der er en eller annen side som lister opp flyselskaper, men jeg husker ikke hva den heter :/ Prøv å google! Også kan du skjekke ut restplass.no for billetter herfra til USA, jeg har funnet MASSEVIS av billige billetter der! Supre priser om du er ute i god til og er villig til å være fleksibel på utreisedato (Om du skal ha enveis da, du kan jo selvfølgelig finne tur-retur også!) Fleksibilitet er i allefall en god ting der Lykke til, og gratulerer med bryllup
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 www.continental.com Her kan du booke multisegment-turer, og det til svært hyggelige priser. Vi skal også til NY neste sommer, og derfra videre til CA, med "mellomlanding" på en karibisk øy - har ikke booket ennå, men herligheten ser ut til å komme på godt under 20' for oss begge!
globetrotter Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Hei! FOr billetter til USA søk på www.supersaver.no eller www.kilroy.no Begge disse sider søker opp billigste billetter blandt MANGE flyselskaper. For innenlands flygning i USA ville jeg gått for www.spiritair.com som er et lavprisselskap ca tilsvarende Norwegian og Ryanair. Har ikke flydd med Spirit selv, men har snakka med flere som har gjort det og de har fært fornøyde. Lykke til med planleggingen og reisa
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Hei! FOr billetter til USA søk på www.supersaver.no eller www.kilroy.no Begge disse sider søker opp billigste billetter blandt MANGE flyselskaper. For innenlands flygning i USA ville jeg gått for www.spiritair.com som er et lavprisselskap ca tilsvarende Norwegian og Ryanair. Har ikke flydd med Spirit selv, men har snakka med flere som har gjort det og de har fært fornøyde. Lykke til med planleggingen og reisa Takk for svar Var akkurat noe slikt jeg var ute etter :-) Noen som vet om flere lavprisselskaper i USA?
ringblomst Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Allegiant air er også et rimelig flyselskap som flyr innenlands i USA. Eller til New York, så har jeg fløyet alt fra British Airways, SAS og Continental alt etter som hva som var billigst.
LillePastill Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Hei, Vi gjorde det samme i sommer, og den absolutt beste siden er www.kayak.com Der kan du velge flere destinasjoner og trikse så mye du vil. Vi begynte i New York, videre til San Diego, og avsluttet i Las Vegas. For begge to kom det på 15000 kr. Veldig grei side, hvor man finner hotell og leiebil hvis man ønsker det. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå