Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det ikke lenger snakk om at jesus kansje kommer. Kornet er nå overmodent og sigden går.

Den som nå ikke vender om og tar i mot Jesus Kristus som sin frelser og lar Den Hellige Ånd bli sjef i sitt liv vil bli værende tilbake når Herren evakuerer de sanne troende, med de følgende det vil få. Når detter har skjedd vil antikrist åpenbares i sin sanne skikkelse. Det meste er allerede klart for hans fremtreden. Da vil alle bli pålagt å innplanter en RDIF brikke i hånd eller panne. (Forbannet være den som tar i mot dette merket sier Herren.) I dag har alle varer fått dette merket. (strekkoden) Her ligger tallet 999 som er det perfekte tall for datamaskinen, men hvis vi snur dette tallet på hode så blir det tallet 666. Ingen skal kunne kjøpe eller selge uten at de har dette tallet i hånd eller panne. Jesus Kommer snart!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest VinglePetter
Skrevet
Blablabla - masse svada......blabla

Jesus Kommer snart!!!

Ett tips: Ikke hold pusten mens du venter.

Skrevet

...jeg vet ikke hva slags medisiner du går på, men jeg tror du enten bør kutte kraftig ned eller ta mye mer av dem.

Skrevet
Nå er det ikke lenger snakk om at jesus kansje kommer. Kornet er nå overmodent og sigden går.

Den som nå ikke vender om og tar i mot Jesus Kristus som sin frelser og lar Den Hellige Ånd bli sjef i sitt liv vil bli værende tilbake når Herren evakuerer de sanne troende, med de følgende det vil få. Når detter har skjedd vil antikrist åpenbares i sin sanne skikkelse. Det meste er allerede klart for hans fremtreden. Da vil alle bli pålagt å innplanter en RDIF brikke i hånd eller panne. (Forbannet være den som tar i mot dette merket sier Herren.) I dag har alle varer fått dette merket. (strekkoden) Her ligger tallet 999 som er det perfekte tall for datamaskinen, men hvis vi snur dette tallet på hode så blir det tallet 666. Ingen skal kunne kjøpe eller selge uten at de har dette tallet i hånd eller panne. Jesus Kommer snart!!!

1. RDIF brikker er ikke merker, og om du velger (velger, for det vil aldri bli pålagt, vi lever ikke i et diktatur) å få et RDIF-brikke implantat vil det neppe legge igjen noen merker på kroppen din, i alle fall ikke i pannen (herregud) eller på hånden din.

2. Tallet 999 ligger i hvilken strekkode sa du? Det er riktig at personnummer teller fra 999 og nedover, eller at de en gang talte fra 999 og ned, men hva har det med handel og strekkoder å gjøre?

Skrevet

Mente selvsagt individnummer, og foresten av helt andre årsaker enn at 999 er noe perfekt tall for datamaskiner:

De som har samme fødselsdato, må altså tildeles forskjellige individnummer. Hvilket individnummer du får, kan være litt tilfeldig. Det er ikke sikkert at to som er født med ett sekunds mellomrom, får to etterfølgende tall som individnummer. Sentralkontoret tildeler i dag individnummer etter hvert som fødselsmeldingene kommer inn fra hele landet. Tildelingen starter på 999 og teller nedover. Har du et "lite" individnummer kan det bety at det er veldig mange som er født på samme dag som deg. Individnummeret viser også om personen er mann eller kvinne. Dette er kodet i det tredje individsifferet I3. Kvinner får tildelt individnummer der I3 er et partall (0,2,4,6 eller 8), mens menn får tildelt et oddetall (1,3,5,7 eller 9).

Individnummer-systemet gir oss i utgangspunktet 500 nummer å bruke per dag; 250 på jenter og 250 på gutter. I Norge ligger rekorden i antall fødsler på en dag på ca. 250. Vi ser derfor at et tresifret individnummer holder.

http://local.matematikk.org.uio.no/pub/mattetekst/Persnr/

Gjest VinglePetter
Skrevet

Ja, og det er selvfølgelig ikke du som har vrangforestillingen.

Det er alle oss andre som ikke tror på jesus-skremsels-svadaet ditt som er vrangforestilte.

Hva med å selge alle eiendelene dine billig på finn.no? huset, bilen, datamaskinen din. Alt du ikke lenger trenger om få dager? Setter du prisen lav nok, er det nok av folk som ikke har fått med seg at alt dette blir verdiløst når Jesus kommer, som vil kjøpe.

Skrevet

Typisk ekstreme folk med lite å gjøre som kommer med masse tullete innspill om at jesus kommer og blablabla som får alle som er kristne til å virke som noen tullinger. Og så sier man her at man ikke skal skjære alle under en kam, men det er jo nettopp det man gjør etter slike tulleinnlegg.

Drittlei.

Skrevet
Jesus kom tilbake i 1894 og kommer ikke igjen

Hva skjedde i 1894?

Skrevet
Faren til Arnardo ble født.

??? (selv om jeg antar at dette er et forsøk på å være morsom)

Skrevet

Hva er RDIF?

Forkortelse for noe?

Gjest Gjest men ikke fanatiker
Skrevet

Han kommer ikke snart. Han har kommet, han går blant oss siden det er så mange som tror på ham. Vi lager bare illusjoner og skremmelsespropagada (som du gjør kjære ts) for å skremme. Det er det ingen grunn til, alle kan tro på det de vil, men jesus er blant folket og han venter på å åpenbare seg til tiden er inne og det vet ingen av oss uansett dommedagsprofetier. Jesus ønker ikke dommedag, men at folk skal godta sin eksistens og leve i harmoni med hverandre.

Skrevet

Det vil aldri bli harmoni blandt mennesker så lenge vi tror på Jesuser.

Skrevet

kanskje ikke, men det er godt å tro på noe når det røyner på. Lettere å forklare sin eksistens kanskje..

Skrevet

Jaja, vi får passe på å ha kaffen klar da....... bare synd jeg ikke drikker kaffe :fnise:

Skrevet
Jaja, vi får passe på å ha kaffen klar da....... bare synd jeg ikke drikker kaffe :fnise:

Jeg tar gjerne en kopp... sjøl om jeg ikke kan gå på vannet...

Skrevet
Jeg tar gjerne en kopp... sjøl om jeg ikke kan gå på vannet...

:kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...