Gå til innhold

Kan pappa være hjemme med små barn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ble ex'en så forbanna da hun kom hjem etter at jeg hadde mine obligatoriske uker hjemme med barna ?

Uansett hvor hardt jeg prøvde var det bare kjeft å få.

Barna alene med pappa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor ble ex'en så forbanna da hun kom hjem etter at jeg hadde mine obligatoriske uker hjemme med barna ?

Barna alene med pappa.

Sikkert fordi du er en kverulant og en tulling og det er en grunn til at hun er eks-kona di og ikke vil ha noe med deg å gjøre lenger.

Forresten er det helt normalt for fedre å være hjemme med barn, skal være det selv, og jeg er en pappa.

Skrevet
Sikkert fordi du er en kverulant og en tulling og det er en grunn til at hun er eks-kona di og ikke vil ha noe med deg å gjøre lenger.

Forresten er det helt normalt for fedre å være hjemme med barn, skal være det selv, og jeg er en pappa.

Synd noen har så lite humor og kansje enda mindre selvironi.

Samtidig hadde det vært en fordel om de som har vært lenge her inne (og klart å følge med på mine innlegg) hadde vært tøff nok til å registrere seg med et nick (som kansje burde vært noe helt annet om vi hadde delt folkemengden i 2 omtrent like store grupper :lur: )

Skrevet

oi oi oi oi

:skratte:

jeg hadde nok ikke blitt imponert nei... men jeg hadde nok ledd litt. og filmet han mens han rydda opp!

Skrevet

Barna alene med pappa.

Hvordan skal vi vite hvorfor hun ikke var fornøyd med din innsats?

Gjest annemor30
Skrevet

Barna alene med pappa.

Hehehehehe Tøft! jeg hadde filmet DEG meds du ryddet opp igjen hihi

Skrevet
Hvordan skal vi vite hvorfor hun ikke var fornøyd med din innsats?

se på videoen da ....

Skrevet
se på videoen da ....

Jeg tror gjest kom med en fleip, men utelot flagget.

Skrevet

Fyren har i alle fall humor og selvironi og er stor nok til å se at dette er helt hans egen feil. Nok av dem som hadde fått hetta og kjefta på barna for å "utnytte" en uoppmerksom pappa (eller mamma for den saks skyld). Morsomt!

Skrevet
Jeg tror gjest kom med en fleip, men utelot flagget.

:ironi:

der var det..

Skrevet

Min mann er så fjern at dette scenarioet ikke virker helt usannsynlig hos oss... Han kan la kokeplata stå på etter middagen, sovne på sofaen (og gå glipp av avtaler) hvis han bare skal legge seg ned og lese avisa i 5 minutt, etc.

Håper virkelig at farsinstinktet slår til og gjør ham litt mer oppmerksom på ting rundt seg når han skal ta pappapermisjonen om en stund. :)

Skrevet

Hos oss kunne det like gjerne vært på "min" vakt som på mannens... :kari:

Skrevet
Hos oss kunne det like gjerne vært på "min" vakt som på mannens... :kari:

Her å....

Hadde en hendelse her når ungene var små som involverte en pakke Corn Flakes, 1 liter melk og en veldig liten bolle på kjøkkengulvet.....hehe......

Skrevet

hahahahahaha

godt han tok den på seg selv da, LITT for opptatt med pcen kanskje :fnise: (kan forresten skje en hver mor også)

Skrevet

LOL!! Hva i allverden er det de har griset utover??? :O

Skrevet

Man har jo ikke øynene på dem 100% av tiden, men det blir litt sløvt å stå passivt og filme og kommentere når han ser at ene ungen avanserer og griser det ut over teppet også. Da går det an å bruke hodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...