mimimi Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Noen av dere som er kjent med JI og kan hjelpe meg med farger? Jeg bruker honey light på glominerals og golden tror jeg på id. Men aner ikke hva jeg skal velge fra JI. Anyone? Takker.
Marrlene Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Vanskelig å si når man ikke vet hvordan personen ser ut, er man varm eller kald i tonene, har man fregner osv. Men et triks er rett å slett prøve noen forskjellige farger man tror passer på halsen, også se hvem som flyter best inn i sin egen hud tone : )
mimimi Skrevet 29. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2009 Jeg tror jeg har gul undertone? Jeg har lys olivenfarget hud. Så da er jeg vel varm? Har ikke fregner nei. Men arr og urenheter etter kviser.
Marrlene Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Ja, da er man som regel varm, og må ofte gå etter en litt gylden tone, med gult i, å holde seg unna de som er f.eks naturell i fargen, da kan olivenfarget hud fort bli grå, er du veldig usikker, så kan man spørre betjeningen der man kjøper makup produktene man skal ha : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå