Gunilla123 Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Takk for mange svar! I går fikk jeg tak i han på telefonen. Han fortalte at det var hun dama som hadde skrevet det på facebook. Vi hadde en lang samtale og han forsikret meg om at jeg ikke hadde noe å bekymre meg for og at det var meg han ville ha. Siden han ikke var vant til at jeg var sjalu hadde han ikke tenkt noe videre over den meldingen som hun skrev. Jeg er ikke overbegeistret over at han har funnet seg de jentevennene, men etter samtalen vår nå tror jeg på han. Så får vi se hvordan det går fremover!
Gjest manns Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Bra Bare ikke vær for naiv fremover du. Hold et lite øye til han. Om han fortsetter å bryte avtaler med deg for å gå ut med dem, så bør varsellampene lyse.
Gjest Nattvette Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Eg ville ha vært litt obs på den dama altså.. Det kan godt være hun skreiv det der for å stelle i stand bråk på hjemmefronten, fordi hun er interessert i kjæresten din. Det virker litt rart at hun skulle gå å skrive sånt på hans facebook så alle, spesielt du som er dama, kan se det "for ingen spesiell grunn" egentlig. Veldig fjortisfakter da..
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Hadde ikke kjøpt den jeg da.. Og det var mye som var uakseptabelt før det med statusen på facebook.. Hva hadde hun forresten på hans facebook å gjøre?? Skurrer i mine ører (eller øyner blir det vel..) Synes du er litt naiv. Men det er kanskje ikke stort mer du kan gjøre heller, enn å bare finne roen. Vil han det skal skje noe, så skjer det. Uansett hva du føler eller sier om saken.
Jade Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 For de som ble like forvirret som meg, så er dette oppdatering på denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=441954&hl=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå