Gå til innhold

kjærlighetstur

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Er det noen som har gode forslag til meg og min kjære....

Vi skal ha en barnefri langhelg her i Norge, men hvor? Har noen en god anbefaling å komme med- hvor det er fint, rolig og avslappende for to som vil "finne kjærligheten på ny..."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom mannen ikke er helt imot det ville jeg funnet et spa hvor de i tillegg har god mat og drikke og gjerne ligger på fjellet slik at man kan nyte høstfargene før vinteren kommer. Men noe konkret sted har jeg dessverre ikke forslag til.

Gjest Gjest_Gro_*
Skrevet

Hvor i Norge bor du og hvor langt er du villig til å reise?

(bor du i Kristiansand er det kanskje litt dumt å tipse om et sted i NorgNorge som det tar litt tid å komme seg til...)

Skrevet

Jeg har vært på Engø Gård på Tjøme. Var der uten min mann men skulle gjerne vært der på romantisk weekend.

Veldig fine rom (ingen er like), deilig mat og spamuligheter (de har velværeavd. med massasje, ansiktsbehandling og sånn og badebasseng; se velvære på nettsiden). Nydelig sted!!! Anbefales på det varmeste!!!

Gjest Gjest_Bergen_*
Skrevet

Jeg og kona skal ha en weekend for oss selv også nå i oktober. Vi bestilte en tur til Oslo, og skal gå på Jan Teigen konsert. Resten av helgen skal bare være kos og nytelse. Det er viktig med pleie av forholdet. :sengekos:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...