Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #1 Skrevet 29. september 2009 Med tanke på hud som ikke tåler, alkohol, oljer osv
mari4ever Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Med tanke på hud som ikke tåler, alkohol, oljer osv Synes absolutt du skal prøve Babor sine produkter! Babor bruker naturlige planteingredienser som gjennoppbygger og reparere tørr, sensetiv og flasset hud; Vita balance, Calming sensetiv eller complex c er gode serier som gir godt med fett, fukt og roer ned irritert hud Hvorfan føles huden din til daglig etter en dusj? tørr? blir den blank iløpet av dagen? har du små eller store porer? Hvilke produkter bruker du nå som du reagerer på? Bruker du noe makeup som kan irritere? trenger detaljer for at jeg kan hjelpe deg:)
Nausicaä Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Om det er de to du vil velge mellom hadde jeg valgt No.7 - mange av produktene deres er merket som "apotekvarer" (altså at det er medisinsk bevist at de faktisk funker).
Virvel Skrevet 30. september 2009 #4 Skrevet 30. september 2009 No 7 har jeg ingen erfaring med, men Body Shops hudpleieprodukter kan i hvert fall ikke være særlig bra for ømfintlig hud. Jeg har overhodet ikke sensitiv hud, men selv jeg har reagert på en del av produktene til Body Shop. (Det gjelder kun hudpleie, sminken deres er jeg veldig godt fornøyd med.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå