Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en bank nr. to. Altså; jeg har en hovedbankforbindelse, men synes det er greit med en konto i en annen bank. Har pr. i dag BN Bank som bank nr. to, men jeg synes nettbankløsningen deres er så dårlig at jeg har lyst til å bytte.

Hvilken bank har funksjonell nettbankløsning samtidig som de har sparekonto med ubegrenset (eller mange) uttak uten gebyrer? Det som jeg synes var spesielt dårlig med BN Bank var at man ikke kunne se de siste transaksjonene (kun de 20 siste) uten å måtte søke opp en og en kontoutskrift i pdf-dokument (hver transaksjon genererte en kontoutskrift).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettbanken til Nordea er uoversiktelig og vanskelig. Syns i alle fall jeg.

Skrevet

Er faktisk veldig fornöyd med DNB nors nettbank.

Oversiktlig, enkelt å bruke, lett å overföre fra konto til konto, også mellom sine egne, man kan väre flere disponenter uten at det skaper noe tröbbel.

Skrevet
Er faktisk veldig fornöyd med DNB nors nettbank.

Oversiktlig, enkelt å bruke, lett å overföre fra konto til konto, også mellom sine egne, man kan väre flere disponenter uten at det skaper noe tröbbel.

Helt enig!

Jeg bruker DnBNORs nettbank både som privatkunde og som bedriftskunde (jobben), og synes denne er bra.

Skrevet

Skandiabanken er genial som nettbank. Og i tillegg helt gebyrfri.

Skrevet
Skandiabanken er genial som nettbank. Og i tillegg helt gebyrfri.

Henger meg på her.

>Jeg har 2 banker.

Men Skandiabanken har jeg hatt siden begynnelsen.

Veldig oversiktelig, enkel og grei.

Og for meg er aksje og fondsmulighetene helt topp.

Skrevet

Jeg sier også Skandiabanken :) Min mann ergrer seg grenseløst over Nordea nettbanken, mens jeg fryder meg med Skandiabanken ;)

Gjest Postbanken
Skrevet

Enig med de som sier at DnB NOR sin nettbank er bra, men jeg synes Postbanken sin er enda bedre. Veldig oversiktelig og brukervennlig. Både Postbanken og DnB NOR har også en hel rekke veldig kjekke SMS-tjenester (saldo, familie- og venner betaling, varsel om at lønn er på konto + en hel del andre).

Skrevet (endret)

DnBNOR vet jeg har bra nettbank ja, for den har jeg sett litt av og lest litt om. Postbanken er vel i samme familie som DnBNOR så de har derfor kanskje en nettbank som ligner (ikke sett den). Skandiabanken vet jeg lite om, men en titt på nettsiden deres ga positivt inntrykk.

Ellers er jeg helt enig med dere om at Nordea - som er min hovedbankforbindelse - er helt utrolig dårlig på nettbank. Har faktisk sendt de en lang mail for en stund siden med min "misnøye" i f.t. de funksjoner jeg opplever som lite brukervennlig eller litt gått ut på dato (faktisk har løsningene deres blitt bedre siste året, men det var neppe pga. min henvendelse!). Til tross for elendig nettbank - jeg har såpass gode betingelser i Nordea at jeg velger å beholde dem.

Men bank nr. to skal jeg fortsatt ha. Må lese litt mer på nettsidene til DnBNOR og Postbanken først for å se hva de evt. har som Skandia ikke har.

Endret av Miko
Skrevet

Henger meg på fanskaren til Skandiabanken! Den er utrolig oversiktlig og enkel å bruke.

Skrevet
Henger meg på fanskaren til Skandiabanken! Den er utrolig oversiktlig og enkel å bruke.

Skandiabanken her også.

Ingen over. Ingen ved siden.

Når det gjelder funksjonalitet og greie betingelser vedrørende innskudd/lån.

Skrevet

Skandiabanken, ja. De har veldig god service på online-chaten sin. Når man er logget inn og lurer på noe så er det bare å ta kontakt så kommer det noen og hjelper i løpet av få sekunder. Helt supert. De har ikke så bra høyrente lenger, men til brukskonto er de geniale.

Skrevet
Skandiabanken, ja. De har veldig god service på online-chaten sin. Når man er logget inn og lurer på noe så er det bare å ta kontakt så kommer det noen og hjelper i løpet av få sekunder. Helt supert. De har ikke så bra høyrente lenger, men til brukskonto er de geniale.

Tja... 2,7% på alle pengene om man har over 100.000 er ikke så ille det vel?

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med Skandiabanken! :)

Skrevet

skandiabanken! ingen gebyrer, verken ved bruk av kort eller andre tjenester! ikke noe å lure på synes jeg.

Skrevet

Jeg har erfaring med DnBNor og Nordea sine nettbanker. DnBNors er jeg veldig fornøyd med, Nordeas synes jeg er mindre brukervennlig!

Er veldig fornøyd ellers også, med DnBNor, er "totalkunde".

Skrevet

Lot meg overbevise om at Skandiabanken var et bra valg. Så en demofilm på websiden deres og løsningene på nettbank så veldig bra ut. Gleder meg til å få kontoen operativ og teste ut funksjonaliteten!

Skrevet

Gratulerer - du har valgt rett!

Jeg har også en skandiabank-konto med kort selv om jeg har lån i en annen bank. Gid den bank nr. 2 var like oversiktelig som Skandiabanken, men det er den ikke, og jeg irriterer meg grønn. Skulle ønske jeg kunne brukt Skandiabanken til vanlig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...