Gå til innhold

byll?

Gjest Gjest_pippi_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pippi_*
Skrevet

Hjelp!

Har fått en kul på størrelse som en drue nederst innerst på rumpeballen!!! :sukk:

Den verker, og er rødblå. Og det virker som det kan være litt puss inne i den. Tør ikke klemme på den da det gjør drit vondt. Har problemer med å sitte og å ha på truser og bukser.

Noen fler som har hatt dette?? :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt dette på rumpa, men fikk en på leggen engang.

Dette er som regel ikke noe verre enn bare et "inngrodd" hårstrå, hårstrå som ikke kommer opp, eller vokster feil vei.Dette skaper en øm kul og kan forekommer nesten overalt på kroppen, med ofte puss inni. Veldig normalt.

Prøv å bruk en steril nål, stikk et lite hull å klem ut, selv om det er vondt gjør nok dette susen, det blir ikke noe bedre ved at det blir betent, fordi det er nok kroppens naturlige måte å forsøke å kvitte seg med et hårstrå på av veie, å ofte må man hjelpe litt til selv. :)

Gjest Gjest_pippi_*
Skrevet
Har ikke hatt dette på rumpa, men fikk en på leggen engang.

Dette er som regel ikke noe verre enn bare et "inngrodd" hårstrå, hårstrå som ikke kommer opp, eller vokster feil vei.Dette skaper en øm kul og kan forekommer nesten overalt på kroppen, med ofte puss inni. Veldig normalt.

Prøv å bruk en steril nål, stikk et lite hull å klem ut, selv om det er vondt gjør nok dette susen, det blir ikke noe bedre ved at det blir betent, fordi det er nok kroppens naturlige måte å forsøke å kvitte seg med et hårstrå på av veie, å ofte må man hjelpe litt til selv. :)

Gjest Gjest_pippi_*
Skrevet

Hei.

Stikke hull på den tør jeg ikke. Den gjør så utrolig vondt. Og kanskje ikke helt moden ennå?!!

Noen fler som har hatt dette? Kanskje den går tilbake av seg selv?

Har helt hetta for å gå til legen med dette. Ekkelt :frown:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hei.

Stikke hull på den tør jeg ikke. Den gjør så utrolig vondt. Og kanskje ikke helt moden ennå?!!

Noen fler som har hatt dette? Kanskje den går tilbake av seg selv?

Har helt hetta for å gå til legen med dette. Ekkelt :frown:

Ja, jeg har hatt lignende problem, bare at det var ikke på rumpeballen, men i huden mellom anus og vagina på en måte..

Det jeg gjorde var å legge på et papir dynket i grønnsåpe over natten, da det skal trekke ut materie :) og det hjalp! dagen etter var byllen "moden", og når jeg klemte på den kom det MYE ekkelt grønt gørr ut.

Prøv det du, før du går til lege :)

Gjest Gjest_pippi_*
Skrevet
Ja, jeg har hatt lignende problem, bare at det var ikke på rumpeballen, men i huden mellom anus og vagina på en måte..

Det jeg gjorde var å legge på et papir dynket i grønnsåpe over natten, da det skal trekke ut materie :) og det hjalp! dagen etter var byllen "moden", og når jeg klemte på den kom det MYE ekkelt grønt gørr ut.

Prøv det du, før du går til lege :)

Hei

Ja, det er vel omtrent der min sitter også. Skal jammen prøve grønnsåpe på bomull over natten

Gjest Gjest_pippi_*
Skrevet
Hei

Ja, det er vel omtrent der min sitter også. Skal jammen prøve grønnsåpe på bomull over natten

Glemte å spørre....Men var din stor? Og vond? Denne er på størrelse med en litt stor drue lissom... :sukk:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Glemte å spørre....Men var din stor? Og vond? Denne er på størrelse med en litt stor drue lissom... :sukk:

ja, den var kjempesvær! og veldig vond.. var vondt å sitte og klarte nesten ikke å gå skikkelig :P

Skrevet

Jeg hadde også en sånn for et år eller så siden. En slags "byll"/underjordisk kvise som verket noe helt forferdelig, størrelse som en stor drue kan stemme. Det gjorde vondt å sitte, vondt å gå, klær gnagde - men jeg trodde jeg skulle svime av om jeg klemte på den. Den lå på en måte så dypt at den ikke "modnet", men jeg kjente at det lå verk i den lissom.

Da det var gått nesten en uke og den var like vond, orket jeg ikke mer. Renset hele området med litt sprit på en bomullsdott, vasket hendene grundig, steriliserte den tynneste nålen jeg fant og stakk den rett og slett inn i byllen. Gjorde mye mindre vondt med nål enn å klemme på den, og etter at jeg hadde laget hull eksploderte omtrent hele greia så fort jeg var nær den. Tror omtrent jeg stønnet av lettelse da jeg fikk tømt den. Fikk ut masse puss og litt blod, renset godt med pyrisept etterpå. De neste dagene var jeg ekstremt renslig etter dobesøk (selv om jeg bare tisset), vasket og renset og styrte. Tok noen dager før det grodde og skorper falt av og i det hele tatt, men siden har jeg ikke merket noe som helst til det.

Nevnte det for legen sist jeg var der, hun mente det enten var et inngrodd hår eller en betent talgkjertel. Man kan gjerne gå til legen og la de ta hull og rense den, men er man nøye og forsiktig kan man fikse det helt greit selv.

Gjest Gjest_pippi_*
Skrevet

Da har jeg prøvd grønnsåpe over natten. Men..... Den ligger nok litt for langt inn ennå. Sikkert ikke helt moden tror jeg. Men mye vondere og rødere :sukk:

Og gjør selvfølgelig dritvondt!! Men tror jeg skal kjøpe meg en grønnsåpe som er litt fastere i formen. Den jeg brukte var sånn Medisinsk grønnsåpe dusj såpe, og helt tynt flytende. Og dermed rent ned i vagina. Så nå synes jeg det klør og svir litt der. Har vel pådratt meg sopp også nå da... :eeeh:

Uff, dette er fælt. Flyr rundt her med noen digre joggebukser som jeg har knytt rett over dusken. Lækkert!!! :overrasket: Gruer meg til å kle på meg etterpå!

Enda godt gubben ikke er hjemme :sjenert:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Da har jeg prøvd grønnsåpe over natten. Men..... Den ligger nok litt for langt inn ennå. Sikkert ikke helt moden tror jeg. Men mye vondere og rødere :sukk:

Og gjør selvfølgelig dritvondt!! Men tror jeg skal kjøpe meg en grønnsåpe som er litt fastere i formen. Den jeg brukte var sånn Medisinsk grønnsåpe dusj såpe, og helt tynt flytende. Og dermed rent ned i vagina. Så nå synes jeg det klør og svir litt der. Har vel pådratt meg sopp også nå da... :eeeh:

Uff, dette er fælt. Flyr rundt her med noen digre joggebukser som jeg har knytt rett over dusken. Lækkert!!! :overrasket: Gruer meg til å kle på meg etterpå!

Enda godt gubben ikke er hjemme :sjenert:

Ja, jeg brukte "vanlig" grønnsåpe som en vasker gulv med ;) Bløtte et papirlag med det og la det inntil kulen over natten. Ikke bra om du får sopp av greiene! hehe

Føler med deg, er fælt det der! Men har du ikke fått den bort ved egen hjelp innen i morgen, ville jeg vurdert å dratt til legen. Vet at det er flaut med slike problem, men jeg lover deg at det er slik han er vandt med :) og da blir du vertfall kvitt den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...