Gå til innhold

Forelsket i en annens kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest drittsekk
Skrevet

Jeg er forelsket i en opptatt mann. Jeg er klar over hva majoriteten mener om handlinger utover dette, og jeg vet vel hva jeg _burde_ gjøre.

Han fortalte meg for en stund siden at han var forelsket i meg, og siden da har jeg ikke gjort annet enn å drømme. Han sa at han ville gjøre det slutt med dama osv, men det har ennå ikke skjedd. Vi har ikke ligget sammen, men vi har kysset. Tidligere pleide vi å snakke sammen hver dag, men i det siste har han ikke tatt kontakt. Den rasjonelle delen av meg tenker at han har dårlig samvittighet overfor dama, mens den forelskede delen sier at han ikke liker meg lenger. Med tanke på det han har sagt til meg, synes jeg at han skylder med en forklaring.

Jeg savner ham. Har aldri noensinne følt en lignende kjemi med noen. Hadde han bare sendt en enkelt sms hvor det stod "det blir ikke oss", eller noe lignende, hadde jeg kunnet gått videre. Føler at det er vanskelig å kreve hans oppmerksomhet, med tanke på den situasjonen han er i.

Synes dere jeg kan spørre ham om hva han tenker om oss? Evt. ikke tenker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han vil ligge med deg først før han avgjør noe som helst? Ingen menn går fra kona/dama si for en annen dame før de i det aller minste har prøvekjørt henne.

Skrevet
Jeg er forelsket i en opptatt mann. Jeg er klar over hva majoriteten mener om handlinger utover dette, og jeg vet vel hva jeg _burde_ gjøre.

Han fortalte meg for en stund siden at han var forelsket i meg, og siden da har jeg ikke gjort annet enn å drømme. Han sa at han ville gjøre det slutt med dama osv, men det har ennå ikke skjedd. Vi har ikke ligget sammen, men vi har kysset. Tidligere pleide vi å snakke sammen hver dag, men i det siste har han ikke tatt kontakt. Den rasjonelle delen av meg tenker at han har dårlig samvittighet overfor dama, mens den forelskede delen sier at han ikke liker meg lenger. Med tanke på det han har sagt til meg, synes jeg at han skylder med en forklaring.

Jeg savner ham. Har aldri noensinne følt en lignende kjemi med noen. Hadde han bare sendt en enkelt sms hvor det stod "det blir ikke oss", eller noe lignende, hadde jeg kunnet gått videre. Føler at det er vanskelig å kreve hans oppmerksomhet, med tanke på den situasjonen han er i.

Du bør ta hintet; han har valgt kona.

Det er mange som trenger å få snakke ut, eller få en forklaring, når de har blitt vraket, så du kan jo gjerne be om det. Men tror ikke du bør ha så store forventninger.

Prøv heller ikke å forføre ham i et svakt øyeblikk, eller overtale ham til å fortsette kontakten. Han har egentlig sagt hva han vil, og det går bare ut over deg selv om du får forhåpninger eller sterkere følelser. Denne mannen kommer ikke til å gå fra dama si. Like greit om du kommer deg videre nå.

Skrevet

Han var bare ute etter sex. Og så kom han på bedre tanker..? Eller fikk det ikke så lett som han hadde sett for seg.

Han går nok ikke fra fruen han der.

Skrevet

Han sier at han ville gjøre det slutt med dama fordi han var forelsket i deg. Vel... Nå gjorde han ikke det. Så det sier vel litt om hvor alvorlig den "forelskelsen" var. Trolig sa han at han var forelsket i deg fordi han vet av erfaring at det er lettere å få jenter til sengs da. Hvis det var deg han ville hatt, så hadde han dumpet dama si, og vært sammen med deg nå.

Skrevet

Haha, faen så kategoriske dere er, uten å vite noe om tidsperspektivet i det hele tatt. Vi er gjensidig forelsket i hverandre, og jeg tror bestemt ikke han sa det for å få meg til sengs.

Skrevet
Haha, faen så kategoriske dere er, uten å vite noe om tidsperspektivet i det hele tatt. Vi er gjensidig forelsket i hverandre, og jeg tror bestemt ikke han sa det for å få meg til sengs.

Jepp... og jentene blir kategoriske fordi 90% av oss har nok opplevd det en eller annen gang, kanskje uten å ville innrømme det. Og gutta.... ja de vet jo hvordan gutter flest er... så de kan jo svare ut i fra det!!

Tror nok du må belage deg på at han ikke fikk det så lettvint som han ønsket og da gadd han ikke fortsette :)

Skrevet
Kanskje han vil ligge med deg først før han avgjør noe som helst? Ingen menn går fra kona/dama si for en annen dame før de i det aller minste har prøvekjørt henne.

jo! Snakker av erfaring!!:):):)

Skrevet

Han kontaktet meg i dag, skal oppdatere, håper dere tar feil. I alt. Vet at han fortsatt føler.

Skrevet

Han kontaktet meg i dag, skal oppdatere, håper dere tar feil. I alt. Vet at han fortsatt føler.

Det kan godt være vi er kategoriske, men husk at når man legger ut et innlegg får man svar. De svarene man får er våre (første) inntrykk basert kun på de opplysningene du gir.

Det som ikke er til å stikke under en stol her, uansett hvordan du snur og vrir på det, er at så lenge han ikke flytter fra kona si, så har han valgt henne. Selv om han sier han er forelsket i deg, er han mer forelsket i henne, inntil han flytter fra henne.

For din egen del burde du bedt han om å gjøre det slutt med kona før han evt. kontakter deg igjen.

Men slik jeg leser deg, kommer du ikke til å gjøre det. Du kommer til å ta imot med åpne armer alle smuler du kan få. Og smuler er alt du kommer til å få i ettertid også. Greit nok for meg, det er du som kommer til å lide. (Pluss kona hans, evt. barn, og han selv!!! - tro meg! Been there, done that)

Skrevet

Jeg føler med deg her. Jeg er vel i samme situasjon, selv om jeg ikke har blitt ordentlig forelsket ennå. Vi har hyppig sms kontakt og henger en del sammen,men på facebook står det tydlig at han er i et forhold. Jeg har ikke tenkt å spørre hva han tenker ennå, men kommer til å konfrontere han om ikke så lenge. Hvis han da ikke overbeviser meg om at det er meg han liker, så kutter jeg han ut. Jeg synes du burde høre hvor han står. Tar han ikke kontakt eller svarer på en måte som gir deg full visshet i hvor du står, dump han. Livet er så mye bedre uten slike konflikter. Lykke til oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...