SookieStackhouse Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Jeg skrev et innlegg for noen uker siden kalt "ego kjærest" hvor jeg fikk flere gode tilbakemeldinger. Par dager etter gjorde han det slutt. På torsdag er det fire uker siden. I begynnelsen klarte jeg det bra, jeg tenkte ikke så mye på det. Dro på uni., var sammen med venner, gjorde masse ting jeg ikke klarte gjøre da jeg var sammen med han fordi jeg hele tiden "ventet". Ventet på at han hadde tid til oss. Noe han jo aldri prioriterte. Så nå, snart fire uker etter, går det ikke så bra lengre. Jeg spiser dårlig, sover dårlig, er sur og gretten mot de som faktisk ennå er her -venninnene. Traff han på uni i dag og han spør hvordan det går. Aldri om jeg blir å si noe annet enn "bra". Han har fått alt allerede. Det var han som gjorde det slutt. Han hadde ikke de følelsene overhode. Han er en følelsesmessig kald type som har store problemer med å knytte seg til andre mennesker. De eneste han har tett er de tre kompisene han har kjent hele livet. Alle andre holder han på avstand. Inkludert meg. Ikke rart det gikk galt. Jeg er 28 år. Altså ingen fjortis lengre. Hva gjør jeg nå? Jeg vil egentlig ikke at vi skal bli sammen selv om jeg på en annen måte er helt desperat etter å treffe han, se han, holde han. Vil at han skal si hvor fælt han har det. Det er jo ingen andre som kan forstå det jeg går gjennom. Men så tror jeg ikke han egentlig går gjennom det. Tror han er over hele greia allerede. Det varte i ett år. De to siste kveldene har jeg drukket noen glass vin før sengetid, men det kan jo ikke fortsette i all tid. Er så redd vennene mine skal bli lei av at jeg prater om det selv om jeg prøver å si minst mulig. Er det noen der ute som har noen råd? Føler meg så....dust.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 jeg er i samme båt, så ville bare gi deg en klem. du er iallefall ikke alene, og det å bli dumpa suger.......
SookieStackhouse Skrevet 29. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2009 jeg er i samme båt, så ville bare gi deg en klem. du er iallefall ikke alene, og det å bli dumpa suger....... Takk! Klem rett tilbake.
Gjest Gjest_trist_* Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Vil også gi deg en god klem. Jeg har det også på samme måte. Jeg er 30 år og har blitt dumpa selv. Vi bor sammen og må dele bolig osv. Gråter hver dag selv + på jobben. Tenker også at venninne mine blir lei av å høre på meg. Vil bare si at du er ikke alene.. Se etter lyspunktene du har i livet. Ellers må du bare "klage" her inne til meg også, for vi er i samme båt. klem
Gjest Gjest_Jenny_* Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Så trist Synes utrolig synd på deg. Tenkte jeg skulle gi deg/dere noen tips, men hvilken tips skulle det blitt? Det er egentlig ikke så mye dere kan gjøre. Om han valgte å gå videre i livet uten deg, så må dere nesten bare akseptere det. Tenk litt tilbake på hvorfor du ble dumpet, var det noe med deg eller var det rett og slett han som ikke var klar? ( Husk: Det finnes aldri "jeg er ikke klar for et forhold" da er det rett og slett dama som er ikke er god nokk. Det sier seg selv. Hvem dropper en perfekt jente? ) Jeg tror jeg hadde tatt meg selv i nakken, i alle fall forran han. Hvis du ønsker han tilbake, er det å vise at du klarer deg fint uten han og at du er selvstendig en god tiltrekning for å få han tilbake. Da vil du kanskje trigge jaktinstinktet hans til deg igjen. Lykke til
Gjest Gjest_hanna_* Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Så trist Synes utrolig synd på deg. Tenkte jeg skulle gi deg/dere noen tips, men hvilken tips skulle det blitt? Det er egentlig ikke så mye dere kan gjøre. Om han valgte å gå videre i livet uten deg, så må dere nesten bare akseptere det. Tenk litt tilbake på hvorfor du ble dumpet, var det noe med deg eller var det rett og slett han som ikke var klar? ( Husk: Det finnes aldri "jeg er ikke klar for et forhold" da er det rett og slett dama som er ikke er god nokk. Det sier seg selv. Hvem dropper en perfekt jente? ) Jeg tror jeg hadde tatt meg selv i nakken, i alle fall forran han. Hvis du ønsker han tilbake, er det å vise at du klarer deg fint uten han og at du er selvstendig en god tiltrekning for å få han tilbake. Da vil du kanskje trigge jaktinstinktet hans til deg igjen. Lykke til Jeg er bare nødt til å kommentere dette innlegget....... Jeg er ei jente på 27 år, kjæresten min gjennom 4 år gjorde det slutt med meg for 3 uker siden. I ettertid har jeg funnet ut at han allerede er godt i gang med ei ny dame.. osv.... Iallefall. Det jeg reagerer på her, er at du skriver "Hvem dropper en perfekt jente?" og "dama er ikke god nok". Det er heldigvis ikke så enkelt! Jeg velger å ikke tro på dette! Du psyker jo oss helt ut! Det siste man trenger i en slik situasjon, er noen som forteller deg at du ikke er god nok, ingen dumper ei bra dame. Kjære dumpede damer.....det er ingen grunn til at DU ikke er god nok! Kanskje du til og med var for GOD for HAM! De mest perfekte jentene opplever også å få knust hjertet sitt... det trenger ikke være noe galt med deg, bare fordi han ikke vil ha deg! Hold ut! Det blir bedre!!! Ikke vær for hard med deg selv i denne tiden.....tillat deg selv til å føle det du føler. Det er normalt å være deppa, sint, tafatt, lettet, engstelig, søvnløs, glad og likegyldig!
Gjest Lunis Skrevet 29. september 2009 #7 Skrevet 29. september 2009 Ville bare si at jeg syns dette var trist lesning og ønsker deg lykke til videre. Hang in there!
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 29. september 2009 #8 Skrevet 29. september 2009 Det beste(kanskje ikke det letteste...) er ofte å ta tiden til hjelp og la seg selv få lov og tid å sørge over den man har mistet
Gjest Cynthia Skrevet 29. september 2009 #9 Skrevet 29. september 2009 Så trist Synes utrolig synd på deg. Tenkte jeg skulle gi deg/dere noen tips, men hvilken tips skulle det blitt? Det er egentlig ikke så mye dere kan gjøre. Om han valgte å gå videre i livet uten deg, så må dere nesten bare akseptere det. Tenk litt tilbake på hvorfor du ble dumpet, var det noe med deg eller var det rett og slett han som ikke var klar? ( Husk: Det finnes aldri "jeg er ikke klar for et forhold" da er det rett og slett dama som er ikke er god nokk. Det sier seg selv. Hvem dropper en perfekt jente? ) Jeg tror jeg hadde tatt meg selv i nakken, i alle fall forran han. Hvis du ønsker han tilbake, er det å vise at du klarer deg fint uten han og at du er selvstendig en god tiltrekning for å få han tilbake. Da vil du kanskje trigge jaktinstinktet hans til deg igjen. Lykke til Eller så passer man bare ikke sammen...
SookieStackhouse Skrevet 29. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 29. september 2009 Vil også gi deg en god klem. Jeg har det også på samme måte. Jeg er 30 år og har blitt dumpa selv. Vi bor sammen og må dele bolig osv. Gråter hver dag selv + på jobben. Tenker også at venninne mine blir lei av å høre på meg. Vil bare si at du er ikke alene.. Se etter lyspunktene du har i livet. Ellers må du bare "klage" her inne til meg også, for vi er i samme båt. klem Det var veldig trist å høre. Jo eldre man blir jo verre er det jo og. Syns veldig synd i deg som nå må gå gjennom hele styret med å dele bolig i tillegg til at du har det så kjipt. Finnes trøst i at vi er flere. Vi må bare holde sammen!
SookieStackhouse Skrevet 29. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 29. september 2009 Jeg er bare nødt til å kommentere dette innlegget....... Jeg er ei jente på 27 år, kjæresten min gjennom 4 år gjorde det slutt med meg for 3 uker siden. I ettertid har jeg funnet ut at han allerede er godt i gang med ei ny dame.. osv.... (...) Takk for dette innlegget! Reagerte også på "ingen dumper en perfekt jente". Ting funker ikke av div årsaker, det gjør vondt som fader, men jeg har ikke tenk å plage meg selv med sånne tanker. Jeg har heller ikke tenkt å leke noe lek med han, han gjorde det slutt så for min del er det over for alltid. Han har ødelagt min tillit til han og den får han aldri igjen. Klart jeg ikke bryter sammen foran han, men å trigge jaktinnstinket hans har jeg ingen interesse av. Jeg setter kjempestor pris på alle innlegg, men syns du er litt vel hard i uttalelsene dine. Hvis det er et forsøk på omvendt psykologi er du en mester og jeg er i nesegrus beundring.
SookieStackhouse Skrevet 29. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 29. september 2009 Ville bare si at jeg syns dette var trist lesning og ønsker deg lykke til videre. Hang in there! Takk. Godt å høre fra gutter og Utrolig hvor mye trøst fra helt fremmede kan hjelpe en. Blir helt varm inni meg.
Gjest Gjest_hanna_* Skrevet 29. september 2009 #13 Skrevet 29. september 2009 Takk. Godt å høre fra gutter og Utrolig hvor mye trøst fra helt fremmede kan hjelpe en. Blir helt varm inni meg. La oss henge sammen, og fortelle hvordan det går! En ting er sikkert, og det er at dagene vil gå veldig opp og ned...... Jeg er heller ikke interessert i å trigge jaktinstinktet til eksen....vil ikke ha han tilbake, selv om det smerter. :-/
SookieStackhouse Skrevet 30. september 2009 Forfatter #14 Skrevet 30. september 2009 La oss henge sammen, og fortelle hvordan det går! En ting er sikkert, og det er at dagene vil gå veldig opp og ned...... Jeg er heller ikke interessert i å trigge jaktinstinktet til eksen....vil ikke ha han tilbake, selv om det smerter. :-/ Høres ut som en plan! Godt å høre at du ikke vil ha han tilbake! Vi fortjener sååå mye bedre. Bare meld meg i innboksen når du vil prate.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå