Gå til innhold

Foundation

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Lurer på hva slags foundation dere der ute bruker. Selv bruker jeg I.D sin mineral foundation,løs, men lurte på å gå over på en mer krem lignende foundation. Altså ikke løs :P

Er d noen som har noe å anbefale? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker Elizabeth Ardens mousse (mørk flaske med gullkork)Den eneste foundation jeg liker av de jeg har prøvd

Skrevet
Lurer på hva slags foundation dere der ute bruker. Selv bruker jeg I.D sin mineral foundation,løs, men lurte på å gå over på en mer krem lignende foundation. Altså ikke løs :P

Hvilken hudtype har du?

jeg har kombinert hud, fet t-zone og normale kinn med kviser av å til.

Anbefaler Cliniques superbalanced eller Diorskin Sculpt og Forever

Alle disse dekker godt, og ser veldig naturlig ut på huden. Lett kosistens som virker fuktighetsgivende

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hvilken hudtype har du?

jeg har kombinert hud, fet t-zone og normale kinn med kviser av å til.

Anbefaler Cliniques superbalanced eller Diorskin Sculpt og Forever

Alle disse dekker godt, og ser veldig naturlig ut på huden. Lett kosistens som virker fuktighetsgivende

Jeg har kombinert hud sånn av og til, eller hadde helt til jeg sluttet med I.D mineral pudder. Var idag og kjøpte meg Chanel Vitalumiere foundation. Har hørt at denne er bra, prøvde den på og den virker bra, men d vil vise seg i lengden. Hvis ikke den funker kommer jeg til å prøve med på de som du anbefaler :)

Skrevet

Jeg bruker nå mineral fondationen fra Isadora, og er fornøyd med dette til hverdagsbruk. Men jeg skulle gjerne ha hatt en fondation til å byttet på med. Jeg har litt komplisert hudtype, for jeg blir lett rød i kinnene, har uren hud spesielt på nesen og haken, men også i resten av ansiktet. Samtidig blir jeg lett tørr og får lett tørrhetslinjer. Og jeg er 18 år. Det skal ikke være lett, dette her!

Skrevet

Jeg bruker Vichys "Fond De Teint - Anti Imperfections". Bra og ok pris. Den er fin for problemhud også. Selges på apoteket :)

Skrevet
Jeg bruker nå mineral fondationen fra Isadora, og er fornøyd med dette til hverdagsbruk. Men jeg skulle gjerne ha hatt en fondation til å byttet på med. Jeg har litt komplisert hudtype, for jeg blir lett rød i kinnene, har uren hud spesielt på nesen og haken, men også i resten av ansiktet. Samtidig blir jeg lett tørr og får lett tørrhetslinjer. Og jeg er 18 år. Det skal ikke være lett, dette her!

Du burde i hvert fall prøve ut den fra Vichy som jeg nevnte over mtp problemhud :)

Skrevet

Etter en lang periode med forskjellige mineralfoundation fra ulike merker, har jeg nå kommet tilbake til flytende "vanlig" foundation igjen. Før synes jeg Dior Forever var nesten perfekt (eneste minus var veldig rare farger.. Ingen av disse matchet min hudtone). Denne gangen kjøpte jeg meg Helena Rubenstein Color Clone + Magic Concealer, og er VELDIG førnøyd:) Blir like overrasket hver gang jeg ser meg i speilet. Huden min ser så naturlig perfekt, strålende og sunn ut, med null skille:D

Skrevet

Jeg synes alle fra clinque er fantastiske, pluss den fra clarins som er på en rød tube(husker ikke helt navnet i slengen). Verdt å sjekke ut :)

Skrevet

Jeg bruker Glo Mineral presset foundation, men syns den varer litt kort tid. Det eneste jeg har prøvd utenom mineral foundation (har prøvd ID, Kiss Me og Everyday også) er Dior Nude eller noe sånt. Den var for tørr til meg + at jeg ikke fant en farge som passet.

Skrevet

Everyday Minerals er det beste jeg har prøvd.

Får kviser og uren hud av all annen foundation.

-----------------------

<3 annieaa

Skrevet
Jeg har kombinert hud sånn av og til, eller hadde helt til jeg sluttet med I.D mineral pudder. Var idag og kjøpte meg Chanel Vitalumiere foundation. Har hørt at denne er bra,prøvde den på og den virker bra, men d vil vise seg i lengden. Hvis ikke den funker kommer jeg til å prøve med på de som du anbefaler :)

Okei:) Hørt Chanel er gode på foundationes, og spesielt denne vitalumiere til tørr hud. lykke til med videre testing:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...