Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Lurer på hva slags foundation dere der ute bruker. Selv bruker jeg I.D sin mineral foundation,løs, men lurte på å gå over på en mer krem lignende foundation. Altså ikke løs Er d noen som har noe å anbefale?
Dyveka Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 bruker Elizabeth Ardens mousse (mørk flaske med gullkork)Den eneste foundation jeg liker av de jeg har prøvd
mari4ever Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Lurer på hva slags foundation dere der ute bruker. Selv bruker jeg I.D sin mineral foundation,løs, men lurte på å gå over på en mer krem lignende foundation. Altså ikke løs Er d noen som har noe å anbefale? Hvilken hudtype har du? jeg har kombinert hud, fet t-zone og normale kinn med kviser av å til. Anbefaler Cliniques superbalanced eller Diorskin Sculpt og Forever Alle disse dekker godt, og ser veldig naturlig ut på huden. Lett kosistens som virker fuktighetsgivende
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 Hvilken hudtype har du? jeg har kombinert hud, fet t-zone og normale kinn med kviser av å til. Anbefaler Cliniques superbalanced eller Diorskin Sculpt og Forever Alle disse dekker godt, og ser veldig naturlig ut på huden. Lett kosistens som virker fuktighetsgivende Jeg har kombinert hud sånn av og til, eller hadde helt til jeg sluttet med I.D mineral pudder. Var idag og kjøpte meg Chanel Vitalumiere foundation. Har hørt at denne er bra, prøvde den på og den virker bra, men d vil vise seg i lengden. Hvis ikke den funker kommer jeg til å prøve med på de som du anbefaler
rox Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Jeg bruker nå mineral fondationen fra Isadora, og er fornøyd med dette til hverdagsbruk. Men jeg skulle gjerne ha hatt en fondation til å byttet på med. Jeg har litt komplisert hudtype, for jeg blir lett rød i kinnene, har uren hud spesielt på nesen og haken, men også i resten av ansiktet. Samtidig blir jeg lett tørr og får lett tørrhetslinjer. Og jeg er 18 år. Det skal ikke være lett, dette her!
Anaconda Skrevet 30. september 2009 #7 Skrevet 30. september 2009 Lurer på hva slags foundation dere der ute bruker. Selv bruker jeg I.D sin mineral foundation,løs, men lurte på å gå over på en mer krem lignende foundation. Altså ikke løs Er d noen som har noe å anbefale? Jeg bruker Vichys "Fond De Teint - Anti Imperfections". Bra og ok pris. Den er fin for problemhud også. Selges på apoteket
Anaconda Skrevet 30. september 2009 #8 Skrevet 30. september 2009 Jeg bruker nå mineral fondationen fra Isadora, og er fornøyd med dette til hverdagsbruk. Men jeg skulle gjerne ha hatt en fondation til å byttet på med. Jeg har litt komplisert hudtype, for jeg blir lett rød i kinnene, har uren hud spesielt på nesen og haken, men også i resten av ansiktet. Samtidig blir jeg lett tørr og får lett tørrhetslinjer. Og jeg er 18 år. Det skal ikke være lett, dette her! Du burde i hvert fall prøve ut den fra Vichy som jeg nevnte over mtp problemhud
Rexina Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Etter en lang periode med forskjellige mineralfoundation fra ulike merker, har jeg nå kommet tilbake til flytende "vanlig" foundation igjen. Før synes jeg Dior Forever var nesten perfekt (eneste minus var veldig rare farger.. Ingen av disse matchet min hudtone). Denne gangen kjøpte jeg meg Helena Rubenstein Color Clone + Magic Concealer, og er VELDIG førnøyd:) Blir like overrasket hver gang jeg ser meg i speilet. Huden min ser så naturlig perfekt, strålende og sunn ut, med null skille:D
Juso Skrevet 3. oktober 2009 #10 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg synes alle fra clinque er fantastiske, pluss den fra clarins som er på en rød tube(husker ikke helt navnet i slengen). Verdt å sjekke ut
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #11 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg bruker Glo Mineral presset foundation, men syns den varer litt kort tid. Det eneste jeg har prøvd utenom mineral foundation (har prøvd ID, Kiss Me og Everyday også) er Dior Nude eller noe sånt. Den var for tørr til meg + at jeg ikke fant en farge som passet.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #12 Skrevet 3. oktober 2009 Everyday Minerals er det beste jeg har prøvd. Får kviser og uren hud av all annen foundation. ----------------------- <3 annieaa
mari4ever Skrevet 3. oktober 2009 #13 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har kombinert hud sånn av og til, eller hadde helt til jeg sluttet med I.D mineral pudder. Var idag og kjøpte meg Chanel Vitalumiere foundation. Har hørt at denne er bra,prøvde den på og den virker bra, men d vil vise seg i lengden. Hvis ikke den funker kommer jeg til å prøve med på de som du anbefaler Okei:) Hørt Chanel er gode på foundationes, og spesielt denne vitalumiere til tørr hud. lykke til med videre testing:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå