Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg har veldig mørkt blont hår, på nippen til å være brunt. jeg syntes det er kjedelig, og liker ikke denne mellomfargen.

Lurer på om noen har en mening om det går ann å stripe det brunere hjemme, for å få en finere brunfarge. Jeg tenger at det blir mindre ettervekst av å stipe det brunt, ennn blondt, på mitt hår da.

Håpen noen har noen tips eller en mening! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei! jeg har veldig mørkt blont hår, på nippen til å være brunt. jeg syntes det er kjedelig, og liker ikke denne mellomfargen.

Lurer på om noen har en mening om det går ann å stripe det brunere hjemme, for å få en finere brunfarge. Jeg tenger at det blir mindre ettervekst av å stipe det brunt, ennn blondt, på mitt hår da.

Håpen noen har noen tips eller en mening! :)

Det går fint an å trekke ut brune striper enten med hette eller pensel. Hettestriper blir nok mest naturlig og jevnt. Men jeg ville valgt en ikke-permanent farge første gangen. Da vaskes det ihvertfall gradvis ut igjen i tilfelle du skulle bli misfornøyd med resultatet.Men brune striper er kjempefint, særlig de litt gylden/varm brune nyansene :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg vil også stripe håret med hette hjemme. :goodbye: Har også veldig mørkt brun som egen farge. Derfor uansett hvilken farge velger jeg, får jeg litt rødt ton i håret. :sukk: Hvordan kan jeg unngå dette? Hva menes med ikke-permanent farge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...