Gjest Bertu Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Hei! jeg har veldig mørkt blont hår, på nippen til å være brunt. jeg syntes det er kjedelig, og liker ikke denne mellomfargen. Lurer på om noen har en mening om det går ann å stripe det brunere hjemme, for å få en finere brunfarge. Jeg tenger at det blir mindre ettervekst av å stipe det brunt, ennn blondt, på mitt hår da. Håpen noen har noen tips eller en mening!
Gjest Carita Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Hei! jeg har veldig mørkt blont hår, på nippen til å være brunt. jeg syntes det er kjedelig, og liker ikke denne mellomfargen. Lurer på om noen har en mening om det går ann å stripe det brunere hjemme, for å få en finere brunfarge. Jeg tenger at det blir mindre ettervekst av å stipe det brunt, ennn blondt, på mitt hår da. Håpen noen har noen tips eller en mening! Det går fint an å trekke ut brune striper enten med hette eller pensel. Hettestriper blir nok mest naturlig og jevnt. Men jeg ville valgt en ikke-permanent farge første gangen. Da vaskes det ihvertfall gradvis ut igjen i tilfelle du skulle bli misfornøyd med resultatet.Men brune striper er kjempefint, særlig de litt gylden/varm brune nyansene
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Jeg vil også stripe håret med hette hjemme. Har også veldig mørkt brun som egen farge. Derfor uansett hvilken farge velger jeg, får jeg litt rødt ton i håret. Hvordan kan jeg unngå dette? Hva menes med ikke-permanent farge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå