Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Jeg har lest litt om "cuddle clubs", og skulle så gjerne ønske at noe slikt hadde vært i Norge et sted. Ingen sex, bare kroppskontakt og småprat... Er det noen som vet om noe? Jeg reiser endel, så om noen vet om noen slike "grupper" som er aktive i utlandet er jeg egentlig interessert i det også, men klart, Norge er mest praktisk
Steinar40 Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Jeg har lest litt om "cuddle clubs", og skulle så gjerne ønske at noe slikt hadde vært i Norge et sted. Ingen sex, bare kroppskontakt og småprat... Er det noen som vet om noe? Jeg reiser endel, så om noen vet om noen slike "grupper" som er aktive i utlandet er jeg egentlig interessert i det også, men klart, Norge er mest praktisk Og poenget med dette er da .....?
Gjest TS Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Helt enkelt, kroppskontakt. Jeg savner det å ha fysisk kontakt med et annet menneske, men ONS ol er ikke aktuelt. Stort sett alle vennene jeg har som er "kosete" av seg bor svært langt fra meg. Så noe slikt hadde vært hyggelig å sett om faktisk fungerte, eller om det bare blir sexuelle antydninger osv av det.
Steinar40 Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Helt enkelt, kroppskontakt. Jeg savner det å ha fysisk kontakt med et annet menneske, men ONS ol er ikke aktuelt. Stort sett alle vennene jeg har som er "kosete" av seg bor svært langt fra meg. Så noe slikt hadde vært hyggelig å sett om faktisk fungerte, eller om det bare blir sexuelle antydninger osv av det. Høres litt komplisert ut spør du meg.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 Jeg har lest litt om "cuddle clubs", og skulle så gjerne ønske at noe slikt hadde vært i Norge et sted. Ingen sex, bare kroppskontakt og småprat... Har følelse at i Norge er det bare sex som gjelder. Alt annet er kjedelig.
Gjest TS Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Har følelse at i Norge er det bare sex som gjelder. Alt annet er kjedelig. Jeg tror egentlig det er vel så mye med at det er en terskel for å være den som arrangerer noe slikt som kan være ganske høy. Det er både det rent praktiske, og med noe slikt er det fort gjordt å få merkelige blikk kan jeg tenke meg.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Høres interessant ut! Men jeg vet ikke om noen desverre.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #10 Skrevet 27. januar 2010 Heh, diskuterte dette faktisk med en arbeidskollega av meg for et par dager siden. Begge hadde lyst, men jeg tviler litt på at noen av oss "tør" å arrangere noe slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå