Gå til innhold

Interiørbutikker på Grünerløkka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale de beste interiørbutikkene på Grunerløkka?

Og har noen peiling på om de selger Tolix-stolene noe sted i nærheten der?

Setter pris på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norway Says er vel best, vil jeg si.

Tolix tror jeg ikke selges på Grünerløkka. Derimot selges de på Bislett, hvor det finnes flere kjempebra interiørbutikker: Eske (som har Tolix), Pur Norsk og Cirka Design.

Skrevet
Norway Says er vel best, vil jeg si.

Tolix tror jeg ikke selges på Grünerløkka. Derimot selges de på Bislett, hvor det finnes flere kjempebra interiørbutikker: Eske (som har Tolix), Pur Norsk og Cirka Design.

Norway Says-butikken ble avviklet i sommer, vi kjøpte oss sofa på opphørssalget til en meget bra pris. ;)

Tolix har jeg ikke oversikt over. Tror vel neppe de er å få i møbelbutikkene i Møllergata, heller (som ikke er så fryktelig langt unna Løkka).

Skrevet

Jeg vet mange butikker de har Tolix på fra Bislett, Briskeby til Majorstuen. Bare lurte på om det var noen mer i nærheten...

Jeg liker nok bedre de små koselige interiørbutikkene - gjerne de som selger klær også.

Norway says har utrolig mange fine enkelt-ting - det synes jeg absolutt. Synd de har lagt ned butikken, for den var veldig ålreit!

Nei, jeg har aldri sett Tolix i Møllergata heller... Men herregud, det er jo ikke så langt til bislett heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...