Fr. Linn Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Noen som kan anbefale de beste interiørbutikkene på Grunerløkka? Og har noen peiling på om de selger Tolix-stolene noe sted i nærheten der? Setter pris på svar
Ciara Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 Norway Says er vel best, vil jeg si. Tolix tror jeg ikke selges på Grünerløkka. Derimot selges de på Bislett, hvor det finnes flere kjempebra interiørbutikker: Eske (som har Tolix), Pur Norsk og Cirka Design.
*Joyce* Skrevet 30. september 2009 #3 Skrevet 30. september 2009 Norway Says er vel best, vil jeg si. Tolix tror jeg ikke selges på Grünerløkka. Derimot selges de på Bislett, hvor det finnes flere kjempebra interiørbutikker: Eske (som har Tolix), Pur Norsk og Cirka Design. Norway Says-butikken ble avviklet i sommer, vi kjøpte oss sofa på opphørssalget til en meget bra pris. Tolix har jeg ikke oversikt over. Tror vel neppe de er å få i møbelbutikkene i Møllergata, heller (som ikke er så fryktelig langt unna Løkka).
Fr. Linn Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg vet mange butikker de har Tolix på fra Bislett, Briskeby til Majorstuen. Bare lurte på om det var noen mer i nærheten... Jeg liker nok bedre de små koselige interiørbutikkene - gjerne de som selger klær også. Norway says har utrolig mange fine enkelt-ting - det synes jeg absolutt. Synd de har lagt ned butikken, for den var veldig ålreit! Nei, jeg har aldri sett Tolix i Møllergata heller... Men herregud, det er jo ikke så langt til bislett heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå