Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Undersøkelse til damer Er du singel? Kunne du tenkt deg å hatt en pulevenn? Om du hadde vært singel kunne du da tenkt deg en pulevenn? (kun for dere som ikke er single) Hvem ville du valgt som pulevenn? En venn? kollega? En tilfeldig mann på byen? Andre?
Gjest Nattvette Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Er du singel? Nei. Kunne du tenkt deg å hatt en pulevenn? - Om du hadde vært singel kunne du da tenkt deg en pulevenn? (kun for dere som ikke er single) Godt mulig, om eg ikkje hadde villet gått inn i ett forhold så skal eg ikkje se bort i fra at eg hadde prøvd det ut. Hvem ville du valgt som pulevenn? En venn? kollega? En tilfeldig mann på byen? Andre? Usikkert. Hadde ikkje valgt ein fremmed fyr på byen, det er sikkert. Eg hadde helst villa hatt ein eg kjente litt fra før av, men som samtidig ikkje var ein veldig god venn (ville ikkje ha risikert venneforholdet).
Noli Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Er ikke singel, men hadde aldri giddet å ha en "pulevenn".
Gjest dalieo Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Er alt for dårlig på å skille sex og følelser, så det tror jeg ikke hadde gått.
juliane Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Hvis det hadde gått seg til sånn hadde det jo sikkert vært en super ordning det, men i likhet med dalileo er jeg såpass dårlig på å skille sex og følelser at jeg er redd det hadde gått skeis rimelig raskt.
Gjest Gjest_carina_* Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Undersøkelse til damer Er du singel? ja. Kunne du tenkt deg å hatt en pulevenn? ja, har det. Om du hadde vært singel kunne du da tenkt deg en pulevenn? (kun for dere som ikke er single) - Hvem ville du valgt som pulevenn? En venn? kollega? En tilfeldig mann på byen? Andre? kunne valgt en venn (men ikke en nær venn) eller en tilfeldig mann på byen. ville ikke valgt en kollega.
Gjest Maurice Skrevet 29. september 2009 #7 Skrevet 29. september 2009 Er alt for dårlig på å skille sex og følelser, så det tror jeg ikke hadde gått. ...og du er kanskje 15 1/2 år? ...når du blir voksen, og får en moden seksualitet, så skjønner du nok mer..
firewater Skrevet 29. september 2009 #8 Skrevet 29. september 2009 Hvis det hadde gått seg til sånn hadde det jo sikkert vært en super ordning det, men i likhet med dalileo er jeg såpass dårlig på å skille sex og følelser at jeg er redd det hadde gått skeis rimelig raskt. Jeg har det samme problemet - damer er for dårlig til å skille mellom sex og følelser. Hvis man først ligger med en jente et par ganger så er det nesten uunngåelig at de faller for deg, jeg har opplevd at jenter jeg ikke har noe til felles med annet enn fysisk tiltrekning har begynt å falle for meg etter vi har hatt sex noen ganger.
Gjest dalieo Skrevet 29. september 2009 #9 Skrevet 29. september 2009 ...og du er kanskje 15 1/2 år? ...når du blir voksen, og får en moden seksualitet, så skjønner du nok mer.. Fin hersketeknikk, men nei, jeg er ikke 15 Hvis jeg liker en mann så godt at jeg vil ha sex med ham, ligger nok alle faktorene der for at jeg kan forelske meg også. Og jeg synes ikke sex med noen jeg ikke er glad i/forelska i blir noe bra. Vi er alle forskjellige, vet du.
firewater Skrevet 29. september 2009 #10 Skrevet 29. september 2009 Og jeg synes ikke sex med noen jeg ikke er glad i/forelska i blir noe bra. Vi er alle forskjellige, vet du. Hvordan er erfaringene dine her? Personlig har jeg opplevd en del spennende sex som resultat av at jenten følte seg distansert fra meg og fri til å gjøre hva hun ville uten å måtte tenke på morgendagen (noe som dessverre forsvant etterhvert som vi ble bedre kjent). Jeg har også selvfølgelig opplevd svært dårlig og klumsete ONS-sex, så jeg lurer på om det kun er dette som er din erfaring.
Gjest dalieo Skrevet 29. september 2009 #11 Skrevet 29. september 2009 Når det gjelder ONS? Jeg har for det meste hatt kleine ja, men noen bra også.. men hva har ONS med dette å gjøre? Når det gjelder pulevenner - det å være venner som har regelmessig sex - det tror jeg bare blir krøll av for min del Men nå sier jeg jo bare min personlige mening, så forstår ikke at folk gidder å krangle på det.
firewater Skrevet 29. september 2009 #12 Skrevet 29. september 2009 Når det gjelder ONS? Jeg har for det meste hatt kleine ja, men noen bra også.. men hva har ONS med dette å gjøre? Når det gjelder pulevenner - det å være venner som har regelmessig sex - det tror jeg bare blir krøll av for min del Men nå sier jeg jo bare min personlige mening, så forstår ikke at folk gidder å krangle på det. Jeg krangler ikke på det, jeg lurer på erfaringene dine. Du sier du tror det bare blir krøll for din del, jeg lurer på i hvilken grad du har hatt uforpliktende sex. En pulevenn trenger for øvrig ikke være en venn, det kan være en ONS som fortsetter og fortsetter. Enkelte jenter jeg har vært med flere ganger har jeg aldri sett på en hverdag.
Gjest dalieo Skrevet 29. september 2009 #13 Skrevet 29. september 2009 Jeg mente mer gjesten som spurte om jeg var 15 år Kanskje vi har litt forskjellig syn på ordet pulevenn da. Jeg forbinder det med å være en venn, en man ser til vanlig, som man har sex med i tillegg.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. september 2009 #14 Skrevet 29. september 2009 Nå har jeg hatt to såkalte pulevenner som jeg har fått følelser for. Begge utvikla seg til langvarige forhold. Dette var karer som jeg hadde god kjemi med før vi begynte, og da ble det fort følelser. Men midt imellom forholdene hadde jeg en slik kompis som jeg såvidt kjente, og som jeg syntes var en drittsekk, men han var til gjengjeld veldig kjekk. Bortsett fra min nåværende kjæreste var det den beste sexen jeg har hatt, og jeg fikk absolutt null feelings der i løpet av de fire mnd'ene vi holdt på. Men det fikk selvfølgelig drittsekken, som ikke var vant til at damer ikke falt for han;) Kort oppsummert, minst en av partene vil som regel utvikle følelser, og derfor vil jeg ikke vurdere noe slikt igjen.
waco Skrevet 29. september 2009 #15 Skrevet 29. september 2009 Kort oppsummert, minst en av partene vil som regel utvikle følelser, og derfor vil jeg ikke vurdere noe slikt igjen. Men allikevel så ville du ikke vært erfaringene dine forumt.
Phaedra Skrevet 29. september 2009 #16 Skrevet 29. september 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Phaedra, mod
Gjest Gjest_Leila_* Skrevet 29. september 2009 #17 Skrevet 29. september 2009 Undersøkelse til damer Er du singel? Kunne du tenkt deg å hatt en pulevenn? Om du hadde vært singel kunne du da tenkt deg en pulevenn? (kun for dere som ikke er single) Hvem ville du valgt som pulevenn? En venn? kollega? En tilfeldig mann på byen? Andre? Hei! Jeg er ikke singel, men da jeg var det hadde jeg noen pulekompiser. Hvis jeg ble singel nå kunne jeg absolutt ha tenkt meg en pulekompis eller to.. Denne personen ville mest sannsynlig vært en av de kjekke mannfolka som alle vil ha men som en ikke kan stole det døyt på og derfor ikke ville vært sammen med i et forhold.
Pusill Skrevet 29. september 2009 #18 Skrevet 29. september 2009 ...og du er kanskje 15 1/2 år? ...når du blir voksen, og får en moden seksualitet, så skjønner du nok mer.. Ikke vær så nedlatende.Jeg er godt voksen og greier dårlig å skille mellom sex og følelser.For meg og mange andre er det bare sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå