Livets datter Skrevet 13. august 2003 #1 Skrevet 13. august 2003 Livets datter begynner: A Aviser. Prøver å lese minst en hver dag. B Briller. Bruker lesebriller, og har nettopp kjøpt nye! C Champignon. Er helt avhengig. D Dans. Elsker å danse så fort jeg får anledning. E Ekser. Har fortsatt kontakt med de to første. F Ferie. Reiser til Kreta den 4. september!!! G Gulrotkake. Lager verdens beste. H Hytteturer. Reiser til Risør på fredag. Gleder meg. I Indisk mat. Har lyst til å prøve, men er litt feig i matveien. J Jul. Elsker denne høytiden. Alle lukter, inntrykk og stemningen. K Klær. Kjøper dessverre altfor mye. L Lasagne. Er svak for det italienske kjøkken. M Mamma. Min støtte i livet. N Nevøen min. Min lille god-gutt O Overnaturlige fenomener. Er veldig fascinert og interessert. P Perler. Lager perlesmykker og selger en god del. Q Quilting. En morsom hobby jeg ikke er så veldig god til. R Røyking. Dessverre en av mine laster. S Sove. Er utpreget B-menneske! T Tær. Hater dem. Lange, tynne, møkkete, sure... U Utdanning. Har lyst på mer etterhvert. V Venner. Betyr masse for meg. W Wire. Bruker masse til smykkene jeg lager. Y Yr. Liker ikke regn. Er et sommer-menneske. Æ Ærlighet. Alfa og omega! Ø Økonomi. Kunne vært bedre... Å Åndenes makt. Et interessant program.
Suzy Skrevet 13. august 2003 #2 Skrevet 13. august 2003 A - Avfall. Jobber med det... B - Bananer. Kan ikke fordra bananer *grøss* C - Clein, Kalvin - out of my league! D - Dame. Ja, det er jeg! Til og med Den Dama! E - Elverum. Her bor jeg! F - Flügger. Bra husmaling!! G - Gravemaskin, har vi dessverre ikke råd til å bruke for å planere... *pes* H - Hud. Kvisete men innmari brun i sommervarmen I - Internett. Kjære KG *kose* :D J - J... glemmer jeg ikke K - Kenwood'en har lagd mye gose smoothies til meg i sommer! L - Løpemeter. Terassematerialeterminologi.... M - Monopol. Sørgelig kjedellig spill N - Nusse. Gjør jeg på kjæresten min hver dag! O - Oppkastsjau. Hadde jeg natt til mandag. P - Pusse opp. skal vi med en gammel ovn. Q - Q-tips. Godt i øret! R - R... Beste mannen i verden!!! S - S... Jenta mi! T - Tjukk. Begynner jeg å bli! U - Uvaner... næh... vel... noen ja... V - Vil. Vil male mer og ha bedre tid... W - Wild West - er det her inne stadig vekk.. X - X'er har jeg flere av... Den siste fikk barn her om dagen. Surprised! :o Y - Kromosomet jeg (heldigvis) ikke har! Z - Snorker ikke! HA! Æ - Ærlig til det kjedsommelige :-? Ø - Ønsker. Har altfor mange drømmer... :oops: Å - Å - lyd til bruk med kjæresten Suzy :blunke:
Gjest lmari Skrevet 13. august 2003 #3 Skrevet 13. august 2003 Okei, jeg fortsetter. Morsomt, dette!! A Aviser. Jobber i en avis, og leser fem-seks av dem hver dag. Avisoman, jeg! B Battery og Vodka - min favoritt"drink". Liker verken rødvin, øl, kaffe eller te. Men batteryogvodka, derimot! C C-kjendiser. Synes fremdeles det er stas med kjendiser... D Dusj. Både sambo og jeg elsker å dusje. Gjerne sammen! E Enkel. Jeg er enkel. En enkel sjel fra landet. Ting må ikke være så fancy hele tiden. F Forelsket. Ohjes, etter 5,5 år er jeg fremdeles forelsket. G Gode venner. Veldig viktig for meg, og det er bruker mye av tiden min på. H Hat. Jeg hater å stå opp. Hater å vaske opp. Hater å få det klamme dusjforhenget inn til kroppen når jeg dusjer. I Ivrig. Det jeg blir når jeg tenner på en tanke eller en ide. J Jonas. Et av de fineste guttenavnene jeg vet om. Kanskje jeg får en sønn som heter Jonas en gang. K Kyllinggryte. Min favorittmat! L Livets Datter! Som startet denne tråden, og som er en av de grunnene til at jeg hele tiden logger inn på KG. M "Mannen" min. Som har et navn som begynner på M. Også mamma - min beste venn. N Natten. Den beste tiden på døgnet. O Overraskelser. Jeg elsker dem! P Praha. Reiser dit på mandag - og endelig skal vi ha litt fri sammen!! Q Q-ltur. Sånn som fotball. (heia Spurs!!) R Redaktør. Det jeg håper å kunne kalle meg en gang... S Senga mi. Jeg hater å stå opp, elsker å legge meg. Soving er bra! T Tab xtra. Min favorittbrus. U Ungkaren. Og alle mulige andre realityprogram. Jeg ser alt som er skikkelig søplete... V Vekt. Veier for mye, og er lei meg for det. Men har ikke nok selvdisiplin til å ta skikkelig tak i det. W Walters, Minette. En av mine favorittforfattere. Jeg elsker krim! X Mr. X. Eller nei - lite som er mystisk med meg. Y Yrke. Jeg er stolt av yrket mitt! Z Zzzzzove Æ Ærlighet. Viktig, men vanskelig. Ø Ømhet. Følelsen jeg får når jeg ser på prinsen som sover. Og økonomi. Skulle gjerne vært rik, jeg! Å Åååh, var det slutt alt!???!? Spør meg mer da - jeg elsker å bli spurt!!!
Titti72 Skrevet 13. august 2003 #4 Skrevet 13. august 2003 A Alfabetkjeks. Barnslig gode B Ball. Kult med hund C Chatte?! Ikke spes ivrig. D Do. Et must E Elske. Dobbelt must. F Fri. Også viktig G Genser. Mest rundt livet H Hytte. Når får jeg det?? I Ivrig. Særlig til å lese innlegg. J Jævelunger. Nabo'n borti gata. K Kjærsten min. Totalt "in love". L Lighter. Brukes ca. 20 ganger om dagen. M Mamma. Verdens beste er min! N Nuskeduska. Min stolthet på 10, snart 11 år. O Opel. That's me (desverre). P Pusen min. Tigret 3-åring. Q Qult. Liker å ha det??! :oops: R Riskakesjokolade/brød/stang. Må ha det.. S Sigg. Må også ha det.l T Titti72. Trenger ingen større utdyping. U Ullsokker. Viktig om vinteren V Vaskemaskin. Går dagen lang. W Wannabe. Not me! X X-type. Grøss og gru. Y Ytterjakke. Trenger ny. Z Z-tv. Fikk det i sommer. (Denne glemte du LD!) Æ Ærlighet. Er selv det. Ø Ønskebrønn. skulle gjerne hatt det. Å Åpent post. Greit nok.
Gjest 10na Skrevet 13. august 2003 #5 Skrevet 13. august 2003 Here we go........ A - Audi, ingen over - ingen ved siden B - Boxer, yndlingshunderase C - Caffe Latte - my favourite coffee D - Daim sjokolade, hater den E - Ex samboer, hater ham også F - Filofax, hele livet mitt er i den...... G - Grønnsaker, er helt avhengig H - Hodepine, har jeg ofte I - Iskrem, hjemmelaget J - Jakt, burde vært forbudt K - Kloster, hadde ikke jeg passet i L - Lat, er jeg i helgene M - Marlboro, helt avhengig N - Nyhetene, også avhengig O - Opera, lidenskapelig elsker av det P - Puling, savner det Q - Que sera sera, et av mine yndlingsuttrykk R - Raping er det styggeste jeg vet S - Sex........... savner det T - Treningsnarkoman U - Uforutsigbar, er jeg V - Vakker, er jeg W - Wet sex høres grusomt ut X - Kromosomet har jeg Y - Hva pokker skal man si om denne bokstaven da? Z - Znorker ikke......... tror jeg Æ - Ærlig, er jeg Ø - Øyeblikket, lever i det Å - Ålreit jente er jeg også.......... FÆRDIG!!!
Gjest Vanessa Skrevet 13. august 2003 #6 Skrevet 13. august 2003 A: Abelone. Mitt klengenavn. B: Benetton. Min favorittbutikk. C: Callgirl. Var russenavnet mitt. D: Dagdrømme. Gjør jeg ofte. E: Engelsk. Faget jeg studerer. F: Feminin. Jeg går mye i skjørt, og liker å se bra ut. G: Glad. Jeg er etter sigende lett å begeistre. H: Høy. Jeg er 1.74. I: Italiensk. Mitt favorittspråk. J: Jul. Gruer meg til den. K: Katt. Verdens søteste dyr som jeg ønsker meg to av. L: Lektor. Det jeg utdanner meg til. M: Musikk. Jeg er avhengig. N: Nokia 3330. Avhengig her også. O: Ost. En sikker vinner på brødskiven. P: Potetgull. Vi har gjort det slutt. Q: Qnnskap. En fin ting å ha. R: Ringe meg. Sånt jeg liker at folk gjør. S: Snill. For det er jeg. T: Tyve. Alderen min. U: Universitet. Stedet jeg skal tilbringe mine neste fem år. V: Vann. Jeg liker å svømme. W: Warm and gentle. Jeg er omsorgsfull og kjærlig. X: Xtra mye. Tiden jeg bruker på KG. Y: Yndig. Sies det. Z: Zzzz. Jeg trenger masse søvn. Æ: Ærlig. Veldig. Ø: Øyne. De er brune. Å: Åpen. Sier ting rett ut.
mysan Skrevet 13. august 2003 #7 Skrevet 13. august 2003 A - aviser. Burde lest mer B - bananer - utmerket som frokost når man er matlei C - Champions League. Helt uinteressant for meg D - dykking. Kunne jeg gjerne ha lært meg. E - everyday.com - er der hvor jeg har mailadressen min F - fryktelig udisiplinert G - gal til tider H - hopp i havet, dette var egentlig ikke så moro.....
Kreps Skrevet 13. august 2003 #8 Skrevet 13. august 2003 A - aviser. Burde lest mer B - bananer - utmerket som frokost når man er matlei C - Champions League. Helt uinteressant for meg D - dykking. Kunne jeg gjerne ha lært meg. E - everyday.com - er der hvor jeg har mailadressen min F - fryktelig udisiplinert G - gal til tider H - hopp i havet, dette var egentlig ikke så moro.....
Lula Skrevet 13. august 2003 #9 Skrevet 13. august 2003 A - Angrer sjelden på noe B - Broren min er en fantastisk fyr C - Champagne :-) D - Dumme folk fikser jeg dårlig E - Elsklingen min er verdens beste F - Frisk er jeg alltid G - God mat er kilden til mye glede H - Hurra! Jeg skal gifte meg snart! I - Intelligent (er jeg håper jeg :oops: ) J - Jul er en deilig tid på året K - Kjæledyr er ikke noe for meg. Hår over alt.... L - Lula heter jeg ;-) M - Morgenstund med en kopp te i fred og ro er deilig N - Natt-tøy bruker jeg aldri O - Overtid!! Jobber MYE i perioder P - Pen (sier kjæresten min ihvertfall :-)) Q - Q-tips er jeg helt avhengig av R - Rompa mi er litt brei synes jeg S - Søtsaker er jeg ikke så glad i T - Tid skulle jeg gjerne hatt mer av U - uvenner tror jeg ikke at jeg har (?) V - Venner. Det er viktig det!!! W - WC, er innom der noen ganger i løpet av en dag :oops: X - x-ene mine har jeg ikke kontakt med. Ble bare sånn Y - Ytterst på bryggekanten sitter jeg gjerne med en kald pils Z - Zalo tar vekk rødvinsflekkene etter fest :-) Æ - Ærlig er jeg (av og til litt FOR ærlig kanskje) Ø - Øvelse gjør mester. Jeg gir ikke opp så lett. Å - Åletrange jeans skal jeg IKKE ha når jeg er 50
Dixie Skrevet 13. august 2003 #10 Skrevet 13. august 2003 A- A-møbler, skal dit etter på... B- Boller, har jeg veldig lyst på nå. C- Chanel, mine yndlings solbriller!!! D- Dolce & Gabbana, har noen sko jeg bare vil ha.... E- Englene mine (dvs hestene mine, kunne også vært på D, for djevlene) F- Fingrene mine, knekker når jeg drar i dem... Morro G- Glamour, som jeg ikke får sett i dag, sukk H- Hest, fordi det er og alltid har vært en stor del av livet mitt, (hmm, glemte at typen min også har den bokstaven.....) I- IS!!!! Min livrett J- Jordbær (& is....må jeg si mer???) K- Kjærlighet, som jeg igjen opplever...... L- Lego????? M-Malta!!! Reiser 1 september!!!! N- NM, skal ri NM for lag i helgen O- Orgami, kan ikke men vil lære.... P- P-piller, tar hver dag... Q- Quit..som jeg gjør hver gang SiMS er dumme R-Reise...... snart...... glede seg S-Sex....... T-Trykke.. Må trykke salgsoppgaver snart, kjedelig U- Uvenner...Har en... V-Venner, har mange W- Håpløs bokstav i scrabble X- X-files, var morro engang det da.. Y- Yndlingsbok.... En bønn for Owen Meany Z- zzzzzznork....Pappa.... Æ- Ærlig, varer alltid lengst Ø- Øl...... Godt Å- Ålesund, sikkert en fin by.. Hmmm. ser ut til at jeg tenker mest på hest og mat.... jajja
Bertha Skrevet 13. august 2003 #11 Skrevet 13. august 2003 Okei - her kommer Bertha's liv og levnet fra A til Å: A - Aviser: Må være i papirformat *blafre-blafre* Nettaviser sucks! B - Bøker: Når jeg blir stor, skal jeg få mitt eget bibliotek. C - Calvin Klein: Har sånn en designklokke, liksom. D - Drama: Min barndoms pophelter fra Larvik. E - Elsklingen: *sukk* :oops: F - Fisk: Gøye å fange, men mindre interessante å spise. G - Gamlinger: Hvorfor er de alltid så nysgjerrige? H - Hodetelefoner: Må kjøpe nye. Det har jeg skullet i over ett år nå. I - Ironi: Min typiske humor, men kan nok bli litt vel mye av og til... J - Jobb: Bruker altfor mye tid der. Skjerpings, Bertha! K - Kvinneguiden: Er visst litt hekta, jeg også. L - Latter: Å le er undervurdert. Den beste medisin! M - Musikk: Klarer meg ikke uten. N - Naboer: Har snille naboer, jeg. Ikke bråker de heller. O - Oslo: Der er jeg nesten lommekjent. P - Pyse: Jo eldre jeg blir, jo mer pysete er jeg. Hvor skal dette ende? Q - Quartfestivalen: Den går jeg aldri glipp av. R - Rampestreker: Min yndlingsbok er "Alle barnas rampestreker". S - Søvn: Sliter litt der, jeg. Tenker visst for mye, og glemmer å sove. T - Tyrkisk pepper: *knase* ... øh .... *slurpe* U - Utdanning: Har lyst til å ta tilleggsutdanning. Men tid? Penger? V - Vin: Aldri en helg uten! Nesten, da. W - Whiskey: Det kan jeg ikke fordra! - Pføy!!! Irish Coffee, derimot... X - X-files: Min yndlingsserie for mange herrens år siden. Y - YSL: Det var den mascaraen jeg aldri fant på tax-freen. Grrrrr! :evil: Z - Zanzibar: Krydderøya - dit skal jeg dra en vakker dag! Æ - Ærta Bertha..: Den mest vanlige hetsen av meg her inne! *flirer* Ø - Øl: Godt i varmen. Favoritter er CB (selvfølgelig) og Corona. Å - Åreknuter: Er det for tidlig å begynne å se etter dem i min alder?
*M* Skrevet 13. august 2003 #12 Skrevet 13. august 2003 A = Aviser, nesten det eneste jeg leser B = Bilen min, som jeg setter stor pris på C = min beste venninne D = Dame, noe jeg HATER å bli kalt E = Energi, kan ofte bli for mye F = Fotball G = Godteri, får aldri nok H = Hvitløksbrød, mmmmm I = Is, trenger jeg si mer...? J = Jul K = Kino, liker å gå på kino L = Liverpool! M = Musikk, STOR del av livet mitt N = Nazisme, noe jeg tar STERK avstand fra! O = Opera, noe jeg kan mye om P = Mannen i mitt liv? Q = Det engelske bladet Q, som jeg leser... R = Rotehode, ja kan være det til tider S = Sol T = TV U = Utdannelse, liker skolen, kunne nok studert hele livet! V = Venner, klarer meg ikke uten W = Wallflowers X = Xylofon (stavet feil?) Musikk instrument jeg kan spille litt på... Y = Ydmyk, prøver så godt jeg kan! Z = Zebra? Æ = Ærlighet varer lengst Ø = Øl Å = Åpenhet!
Gjest Tristessa Skrevet 13. august 2003 #13 Skrevet 13. august 2003 A= Aviser, liker å lese dem i lunsjpause og om morgenen når jeg har tid B= Bøker, kan ikke leve lenge uten en god bok C= Chardonnay, drikker mye av, og Croissant, spiser mye av D= Dagdrømming, hyppig sysle på skolen E= Engelsk, favorittfaget mitt gjennom alle år F= Ferie, ikke mye igjen av den nå G= Glad er jeg faktisk ganske ofte H= Hamsun, leser nå I= Italia, verdens beste mat J= Jazz! K= Kaffe, særlig espresso er veldig godt L= Lærere, på godt og vondt M= Musikk, hører mye på og er opptatt av N= Nattmenneske O= Opplevelser, liker å ha P= Paris, har veldig lyst å reise dit Q= Quentin Tarantino R= Reise, gjør ikke ofte nok, men er avhengig av S= Sommer, snart slutt T= T for Tristessa, meg selv U= Uvaner, har mange V= Vekt, i disse dager... W= Tja... X= Xylofon, favorittleketøy som liten Y= Yndlingsfilm, Gudfaren Z= Zanzibar, bare falt meg inn Æ= Æsj, det er det mye som er Ø= Øl og min bedre halvpart Å= Åh, nå kommer jeg ikke på mer...
Nanella Skrevet 13. august 2003 #14 Skrevet 13. august 2003 A- Anorektiker har jeg vært B- menneske.. Til de grader C- Enda en Clearblue.. D- Drømmer hva hadde jeg vært uten? E- Elske.. F- Ferie, reiser lørdag morgen til Hellas! G- Gravid, veldig snart håper jeg H- Hissig. Kan bli hvertfall I- Iste!!!!! Ikke en dag uten J- Jippi! Jeg er for det meste glad K- Klær- får ikke nok! L- La dolce vita.. Min faste kaffebar M- Mat- må ha, må ha N- Natta O- Oppvask!! Skikkelig kjipt P- Papir papir og atter papir.. Det er jobben min (kommune) Q-melk.. er den bedre enn tine? R- Rødvin!!!!!!! S- Samboern min.. mmm, Sykkel, sol, sommer T- Tandemhopp fallskjerm- det kunne jeg tenke meg U- Utdanning ja.. Huff V- Venner, burde bruke mer tid sammen med de W- Wild-tja litt mer før kanskje X- XSiljeX that's me Y- (y) ja jeg er jente, kvinne hva du vil Z- Znorker heldighvis ikke Æ- Ærlighet varer lengst Ø- Øl i solen Å- Åpenhet..
Væren Skrevet 13. august 2003 #15 Skrevet 13. august 2003 A=Allergisk mot noe jeg ikke vet hva er. Litt dett i desa av og til B=Bøker liker jeg! Særlig Anne Karin Elstad. Har nettopp fått "Odel" i posten! C=Celluliter. Jepp, har noen. Ikke glad i dem. D=Donald Duck, leste det helt fra jeg var liten til jeg flyttet hjemmefra! E=Engelsk - Favorittfaget og noe av det jeg var best i på skolen F=Ikke utpreget friluftsmenneske. Bare litt... G=Gran Canaria er yndlingsstedet mitt når det snør hjemme H=Husarbeid utsetter jeg ofte så lenge jeg kan. Må ta et skippertak snart I=Irish Coffee var den store hit'en på årets ferie! Issey Mikake favorittparfymen. J=Jordbær er godt! K=Kjærligheten består etter mange år! Herlig!!! Og så trives jeg på KG! L=Latter forlenger livet! Humor er viktig for meg! M=Mye? For mye av det gode er herlig! N=Negativ kan jeg nok også være iblant, men da påstår jeg at jeg er realistisk... O=Ost er godt! P=Pedagogisk utdannelse har jeg. Og er kjempeglad i Pizza! Og PC! Q=Q tips er gode å rydde opp i ørene med. Har sprengt trommehinna en gang R=Rødvin er også veldig godt, må ikke ha for mye av det, hehe! S=Leiligheten i "syden" er plassen for Væren om vinteren! T=Tannlegen min har ikke sett meg på 3 år. Min dårlige samvittighet U=Ugler i mosen er ikke noe særlig bra. Liker det som er "rett fram". V=Venner er viktig for meg. Og Volvo'en min! W=Whisky er ikke min favoritt. X=X-files var jeg avhengig av kun de første sesongene, etterhvert ble det helt vilt... Y=Yatzy kan være gøy en gang i blant Z=Zappe rundt fra kanal til kanal gjør jeg hvis jeg kjeder meg Æ=Ærlighet er noe jeg er kjent for. Sier hva jeg mener Ø=Øl er jeg veldig glad i! Å=Åpenhet er viktig for å skape trygghet, trivsel og forebygge misforståelser!
Tilde Skrevet 13. august 2003 #16 Skrevet 13. august 2003 A A...første bokstav i navnet mitt B Bamsemums er nam nam! C Cola,drikkes litt for ofte,bør kuttes ut.. D Dongeribukse, nettopp kjøpt meg ny.Alltid vanskelig.. E Elsker elsklingene mine, mann og pus. F Fest! Gøy sånn i ny og ne G Gilling, kjempegodt.... H Humor.Viktig egenskap! I Inkatempel, hadde vært kult å sett J Ja.Et ord jeg bruker ofte K Kvinneguiden, ofte her L Lammelår. Flink på det. M Mat. Må ha det,bare må ha det! N Nei.Et annet ord jeg bruker ofte O Onsdag.Ganske midt i uken,lys i tunellen.. P Pute, sove leeeenge... Q Quintin Tarantino, kule voldsfilmer.. R Reiser. Drømmer om fler.. S Sexy... T Tog, kjapt og greit fremkomstmiddel V Vann. Kaldt og godt,mange glass. W Wild at heart X x-er. Ikke så mange. Y Yesterday.Fin sang Z ZZZZ er det ikke mannen så er det pusen Æ Ærlig, uten å pakke det særlig inn. Ø Østrogen, det har jeg da litt av Å Åååh.. godlyd
Kaktus Skrevet 13. august 2003 #17 Skrevet 13. august 2003 OK - here we go... A=Aviser. Leser dem i nettformat. B=Brodere. Er til og med i en syklubb hvor vi faktisk syr... C=Cellulitter. Har for mange. D=Dans. Gjør det en gang i uka om vinteren. E=Engelsk. Språket jeg jobber med hver dag. F=Ferie. Har ikke hatt mye av det i sommer. G=Gravid. Håper på å bli det snart. H=Hjemmekjær. I=Is. Nam, nam. J=Jobb. Er glad i jobben min. K=Kose. Noe jeg gjør så ofte jeg kan med mannen min. L=Lese. Gjør det hver dag på t-banen. M=Mat. Er altfor glad i det, men kan ikke å lage det. N=Natt. Elsker å krype under dyna om kvelden. O=Optimistisk P=Pratesjuk... Q=Quit. Slutte å bruke masse tid på KG på jobb. R=Roma. Var der på bryllupsreise i mai. S=Spinning. Sliter meg av gårde en gang i uka. T=Tante. Er tante til en kjempeherlig gutt på 2 år. U=Usannsynlig glad i mannen min. V=Vaske gulv. Er det verste jeg vet. W=Wish. Drømmer om å bli Lotto-millionær. X=Xander. I Buffy, som jeg nå har sett 6 sesonger av på DVD... Y=Yrke. Er stolt av det, men jobber i en utrygg bransje. Z=Zalo er bra ja! Æ=Ærlighet. Veldig viktig Ø=Forbokstaven i det nye etternavnet mitt. Å=Åpen. Er stort sett det.
*Lillian* Skrevet 13. august 2003 #18 Skrevet 13. august 2003 Lillian fra A-Å...... A - Angrer ikke på det jeg har gjort, bare på det jeg aldri gjorde B - Born horny C - Cats, katteelsker D - Dave Matthews Band er en av mine favoritter E - Elskerinne har jeg også vært F - Fjollete er jeg noen ganger G - God til å lytte får jeg høre H - Hissig :oops: I - Ivrig etter å bli kjent med nye mennesker J - Julen skulle helst vært avblåst for min del K - Kjærlighet varer aldri evig L - Leken, ja..... M - Millionær er jeg.......ikke :-? N - Nyter alt som er til for å nytes :blunke: O - Ofrer mye for andre P - P.ikk.....Finnes det noe bedre?? Q - Q-tips er noe jeg er avhengig av R - Rar kan jeg også betegnes som S - Suger som en Gudinne, det er det de sier iallfall T - Til å stole på, mine venner vet alltid hvor de har meg hen U - Utilfreds med livet mitt V - Venner er det viktigste i livet for meg W - Wommen min JA, jeg er feit X - Xylofon har jeg aldri lært meg å spille Y - Yrket mitt har jeg lyst å bytte Z - zzzzz...........Er Z-menneske, minst Æ - Æi prate dialækt, æi Ø - Ønsker jeg ble selvstendig nok til å velge å leve det livet jeg selv vil! Å - ÅÅååååååååååååååhhhhhhhh Lillian
Gjest lurven Skrevet 13. august 2003 #19 Skrevet 13. august 2003 apatisk:bruker flere timer hverdag på å se ut i lufta brukt:sånn føler jeg meg ofte i selskap med damer cirka:ikke helt kjekk men bare cirka deilig:thats me baby engelsk:veldig god på uttale fitte:tenker mye på gidder noen å lese dette harem:skullelikt å hatt idioter:spesielt i trafikken da jævlig:sånn som jeg er krupp:tror jeg får det snart linemor:need i say more marvin:marsvinet mitt norge:fint åbo der oralsex:deilig prøve:alt må prøves q-tips:fint mot ørevoksen min runke:avhengig? sukker:avhengig av det og? tanga:tanga ta tanga tanga la meg se din taannga (nynne) ( thong song) ugle:jævla rare dyr versace:homoklær wrangler:fatterns bukser x-large:thats for u baby yr:grrrr zapping:gjøres mye ærlig:nesten alltid hvis det ikkesårer andre som har lav selvtillit fra før ør:ja åge:er litt "åge" i blant
Gjest Liten Skrevet 13. august 2003 #20 Skrevet 13. august 2003 Antikvariater, på jakt etter Hamsun samlede for tiden Bøker. Og brownies! Cragganmore, god single malt David, en spesiell venn som bor alt for langt unna Engasjert Frogner konditori har sinnsykt god hjemmelaget iskrem Grete Roede… begynner 27. august :oops: Havet, sjelen min bor i havet Ingen ved siden av meg i senga Jobb, har en jeg stortrives med Kajakk! Havfrue med egen havkajakk Lidenskapelig… Og laptoppen min, er avhengig av den Mat, elsker å lage mat og ha gjester Noen og førti: antall par sko i gangen… Onani, sex med en jeg bryr meg om Pappajente Q-tips, er avhengig Roma, byen i mitt Smilende, snakkesalig, sjarmerende. Og solsikker! Trassig... si aldri at jeg ikke tør Utsette, er god på det Vennskap. Og Village Tandoori, nesten hjemme Woody Allen (filmskaperen, ikke mannen) X-er, har tatt godt vare på dem Yngre menn? Hvertfall èn… Zirines dagbok – er fan :enig_animasjon: Ærlig Økonomisk og ødslende Åndsnærværende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå