Gjest ???Ts Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Jeg har et problem. Jeg kjøpe nettopp et par i 36 som jeg trør utav med en gang. Jeg har prøvd alle typer innlegg,dobbelsidig teip osv,for å få dem til å sitte,men det funker ikke. Så nå må jeg rett og slett finne sko i størrelse 35,men det har vist seg å ikke være så enkelt. Noen som vet hvilke butikker så selger høyhælte i størrelse 35? Bor i Sandnes/Stavanger området hvis det hjelper på hvilke typer butikker jeg kan se i. Takker for svar! Hilsen desperat!
Gjest Dallandra Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Bianco tar inn litt i str 35 iallfall. Nettbutikken La Redoute har noe i str 35.
vingle Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Bianco fører noen sko i str 35. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten!
Gjest ???Ts Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Takk! Da tar jeg turen til Bianco Da gjelder det bare å finne noen sko som jeg liker,å det er heller ikke lett ,i hvertfall ikke når utvalget blir begrenset pga størrelse:fnise: Åh,jeg hate faktisk å handle sko
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Hvis du skal planlegge ferie, dra til Italia, der har de masse sko (og klær) i små størrelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå