Gjest Ekstreme tillitsproblemer... Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Hei Jeg lurte egentlig på om jeg kunne få noen råd... Jeg og min kjæreste har vært sammen i 1 år nå, vi har holdt på mye før det også men ikke noe seriøst... Etter to utroskap og mye løgn har jeg store vanskeligheter med og ha noe som helst form for tillit til han.. Han har angret mye, gjort opp for seg på sin måte og behandlet meg utrolig bra i det siste.. Men jeg lyver hele tiden og sier jeg stoler på han, men jeg klarer det ikke... Han er veldig sjefete, men samtidig opptatt av at jeg skal ha tillit til han trass i det han har gjort tidligere.. Bare han skal ut med venner, så plages jeg mye med det og har vanskeligheter med og tro på det. Når han skal ut osv, så forteller han meg det på en ekstremt ulogisk måte. Det er aldri noe som henger på greip, det stemmer på en måte ikke, føler jeg hver eneste gang... Er det noen som har noen råd?=( Hilsen en som sliter mye...
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 En gang utro, alltid utro er det noe som heter... Tillit skal fortjenes, ikke kreves. Jeg har problemer med å forstå hvorfor noen velger å bli i ett forhold der den andre parten har vært utro. Hvorfor gidder du å finne deg i sånn dritt?
Gjest brutal_mann Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Ikke kast vekk livet ditt på å være sammen med noen du ikke stoler på.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 jg sliter mye med det, jeg har opplevd mye vondt nå i det siste og jeg klarer ikke og gjøre noe som helst.. han lyver hele tiden, og når jeg tar han så blir han sur på mg og gidder ikke snakke til mg.. når det er han som gjør noe galt.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 jg sliter mye med det, jeg har opplevd mye vondt nå i det siste og jeg klarer ikke og gjøre noe som helst.. han lyver hele tiden, og når jeg tar han så blir han sur på mg og gidder ikke snakke til mg.. når det er han som gjør noe galt. ja, hva faen er DET for noe? Sånn er det her også!!! Når jeg tar han i å ha løyet for meg blir han sur og ekkel mot MEG! Hvor er logikken? Sorry for en liten avsporing, men har noen svar på dette?!?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 ja, hva faen er DET for noe? Sånn er det her også!!! Når jeg tar han i å ha løyet for meg blir han sur og ekkel mot MEG! Hvor er logikken? Sorry for en liten avsporing, men har noen svar på dette?!? For å psyke deg ut til du til slutt ikke tør si i fra, så han kan fortsette slik som han vil. ..at dere finner dere i det. Dere får skylde dere selv.
*appifany* Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 For å psyke deg ut til du til slutt ikke tør si i fra, så han kan fortsette slik som han vil. ..at dere finner dere i det. Dere får skylde dere selv. Ikke si sånn da. Ofte når jeg leser noe lignende på KG og ser folk rope løp og dump, så tenker jeg at det er faktisk mulig og slåss for kjærligheten, men det ser jeg faktisk ikke her. Uansett hvor "fantastisk" han er "ellers", så behandler han deg ikke med respekt. Kom deg bort i fra han, og start et nytt og bedre liv. Dermed basta!
Gjest LiseM Skrevet 28. september 2009 #8 Skrevet 28. september 2009 Ikke si sånn da. Ofte når jeg leser noe lignende på KG og ser folk rope løp og dump, så tenker jeg at det er faktisk mulig og slåss for kjærligheten, men det ser jeg faktisk ikke her. Uansett hvor "fantastisk" han er "ellers", så behandler han deg ikke med respekt. Kom deg bort i fra han, og start et nytt og bedre liv. Dermed basta! Enig!!!!
Gjest Lunis Skrevet 28. september 2009 #9 Skrevet 28. september 2009 Om dette hadde vært meg, ville jeg forklart for ham, rolig og avslappet at prinsippet med tillit er er noe man opparbeider seg. Ikke noe man kan skape med magi eller kreve av andre sånn ut av det blå. Om han misforstå det kan du ikke forvente at han kommer til å forstå så immari mye i fremtiden heller. Hvis han skjønner det, ville jeg sagt at fra og med nå, hver gang han skal ut med vennene sine, vil du være med for å se hva som egentlig foregår. Om han nekter, er det slutt. Og du skal være med han helt til du stoler på han igjen. Og om han noensinne er utro igjen etter det, så er det slutt på dagen. Hvis han syns det er dritt å ha deg hengende rundt når han har kvalitetstid med gutta så får han bare takke seg selv. Han får prioritere hva som er viktigst. Det er den eneste måten du kan få noen oversikt over han virkelig driver med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå