Gjest Brunhilde Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Om en leverer bærbar-pc til reparasjon, hvor lenge må det gå før en kan heve kjøpet pga lang tid på reklamasjon og reparasjon? Har ventet over en måned nå, har ikke fått låne-pc.
Gjest negasjon Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 (endret) Om en leverer bærbar-pc til reparasjon, hvor lenge må det gå før en kan heve kjøpet pga lang tid på reklamasjon og reparasjon? Har ventet over en måned nå, har ikke fått låne-pc. Hvor har du kjøpt den? Små forhandlere er mer greie enn store kjeder. Men de er jo i mindre tall så jeg regner med at du har kjøpt den hos en av kjedene. Det skal vel ikke gå mer enn en (jeg mener det er en uke) høyst to uker før du har krav på en låne-pc, du må hente den selv, men mistenker de at du selv kan være skyld i skaden - stiller du verre selv om det er innenfor garantinen. Det er mulig jeg tar feil, men har du ringt og klaget? Hvor kjøpte du den? Det er dessverre dårlig service og garantien gjelder omtrent ikke... Endret 28. september 2009 av negasjon
Gjest TS Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Hvor har du kjøpt den? Små forhandlere er mer greie enn store kjeder. Men de er jo i mindre tall så jeg regner med at du har kjøpt den hos en av kjedene. Det skal vel ikke gå mer enn en (jeg mener det er en uke) høyst to uker før du har krav på en låne-pc, du må hente den selv, men mistenker de at du selv kan være skyld i skaden - stiller du verre selv om det er innenfor garantinen. Det er mulig jeg tar feil, men har du ringt og klaget? Hvor kjøpte du den? Det er dessverre dårlig service og garantien gjelder omtrent ikke... Kjøpt hos en litt mindre forhandler. Jeg tviler på at jeg får noe låne-pc. Har alt kontaktet dem, men ikke krevd låne-pc siden jeg ikke ser noe stor glede i å stå og klage og være vanskelig. Jeg vet at jeg ikke er skyld i skaden, er litt datakyndig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå