lost_bird Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Hvor lang er reklamasjonstiden på en kaffetrakter?
Zzyzx Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Fem år, siden den er ment å vare vesentlig lenger enn to.
lost_bird Skrevet 28. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2009 Takk for raskt svar Selgeren sier at sansynligvis vil ikke feilen gå på reklamasjonsretten (den har bare begynt å lekke helt uten videre), og at jeg ikke burde sende den inn, da jeg ville få en stor regning hvis varen ikke kunne reklameres på. Jeg syns dette høres veldig rart ut, er det noen her som kan avbekrefte/bekrefte dette?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Når (hvor gammel) og hvor er den kjøpt.
Zzyzx Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Det er ikke sånn at reklamasjon dekker alle feil, det skal være svakheter i produktet som så fører til feil. De skal uansett ikke reparere den uten at du får et prisforslag, men det du må regne med er at de tar et undersøkelsesgebyr dersom feilen ikke dekkes av reklamasjon. Har Jernia sagt at du skal sende den inn til produsent selv? I så tilfelle så må du huske å kreve tilbakebetalt for fraktkostnadene dersom det skulle vise seg å være en reklamasjonssak.
lost_bird Skrevet 28. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2009 Tusen takk for informasjon :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå