Gjest jenteløve87 Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Jeg lurte på om noen har noen anbefalinger angående veterinær i Trondheim? Jeg har to små katter jeg skal sterilisere, og trenger noen tips for hvor jeg skal gå. Det er jo gjerne forskjell i både pris og kvalitet rundt forbi! På forhånd takk!:-)
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Vi er veldig fornøyd med Heimdal Dyreklinikk, veterinæren vi har vært hos der heter Snøfugl til etternavn Bra priser, hyggelig og de virker flinke der (selv om vi bare har vært der for kastrering/merking/vaksiner og noen småting).
Frey Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 De to som oftest blir anbefalt er Heimdal Dyreklinikk og Trondheim Dyrehospital. Uten å gå inn på spesifikke detaljer kan jeg vel si at disse to er de eneste jeg ville tatt med mine dyr til, og det er da Trondheim Dyrehospital ejg bruker.
Gjest Trulsa Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Snøfugl er best Jeg har brukt de ved City Syd, der tok de masse prøver og jeg måtte betale over 2000 for ingenting, mens jeg tok de etterpå med til Heimdal dyreklinikk og fikk diagnose og hjelp for bare 500 kr. Jeg anbefaler Heimdal på det varmeste. De er ekte og ønsker å hjelpe deg uten å lure deg blakk.
Gjest Gjest_Helle_* Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Heimdal Dyreklinikk er jeg strålende fornøyd med.
Gjest jenteløve87 Skrevet 29. september 2009 #7 Skrevet 29. september 2009 Tusen takk for tips! Da skal jeg prøve Heimdal og han Snøfuglen;-) Hehe.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #8 Skrevet 29. september 2009 Tusen takk for tips! Da skal jeg prøve Heimdal og han Snøfuglen;-) Hehe. Er det en han, da? Stod ikke noe om det her i tråden.
la Flaca Skrevet 29. september 2009 #10 Skrevet 29. september 2009 Jeg slutter meg også til Heimdal dyreklinikks heiagjeng. (Men er gladest i Kathrin jeg da, hun er kjempedyktig og grundig.) Har faktisk vært veldig fornøyd med alle jeg har fått behandling hos der, til og med vikarene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå