Gå til innhold

ejakulering eller og "sprute"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg etter min mening er erfaren i dette med sex, og jeg vet hva jenter liker og hvordan jeg skal få de til og komme. Og da mener jeg KOMME SKIKKELIG sånn at de ejakulerer eller "spruter" ifra vagina.

MEN, jeg opplever ganske ofte at de jentene/damene jeg har sex med, som mener selv at de er rimelig innbarka i dette med samleie og har prøvd det meste, bare ser på meg som et spørsmål tegn når de etter 5 minutter har kommet seg etter den første orgasmen og for det første opplever at det er helt vått ( og da mener jeg VÅTT) i sengen , etter at de har sprutet/ejakulert fra vagina.

Hvordan er det med dere damer her inne, er dette noe dere er vant med og opplever støtt og stadig eller er det et fenomen som skjer sjeldent eller aldri har skjedd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen kvinner spruter fra vagina. Vagina er skjeden. Ejakulering foregår gjennom urinrørsåpningen, hos både menn og kvinner.

Skrevet
Og da mener jeg KOMME SKIKKELIG sånn at de ejakulerer eller "spruter" ifra vagina.

Tro meg, jeg kommer SKIKKELIG selv om jeg ikke spruter.

Skrevet
Tro meg, jeg kommer SKIKKELIG selv om jeg ikke spruter.

Signerer!

Skrevet

Jeg ejakulerer, men vil ikke si at den orgasmen er noe bedre enn noen annen orgasme, den er bare annerledes...

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)
Jeg ejakulerer, men vil ikke si at den orgasmen er noe bedre enn noen annen orgasme, den er bare annerledes...

signerer

Synes egentlig det er litt stress med spruting, for det blir for mye søl..

Endret av Sandbekken
Skrevet

Har aldri skjedd, men så har mine partnere heller ikke prøvd all verden. Får det ikke til selv.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Jeg spruter bå det titt og stadig. Ofte flere ganger per gang jeg har sex. Men det har ingenting med orgasmen å gjøre her i hvertfall. Spruter som oftest lenge før orgasme er noe å tenke på engang. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...