Gjest Maj-Britt Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Som tittelen sier, sitter jeg litt fast. Om bare noen få måneder fyller mannen i mitt liv 30 år. Og det står helt stille hso meg med tanke på hva jeg skal kjøpe. Har lyst til å gi han noe litt spesielt. Han har alt fått alle standardgaver som klokke o.l. tidligere i forholdet vårt. Noen forslag?
Amanlis Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Hvor mye har du tenkt å kjøpe for da? Her fikk mannen Bergansjakke i 30-års gave. Noe han satt stor pris på.
Gjest mannnenam Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Kjøp stripper til ham, med ekstratjenester!!!!!
Gjest Maj-Britt Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Hvor mye har du tenkt å kjøpe for da? Her fikk mannen Bergansjakke i 30-års gave. Noe han satt stor pris på. Pris er egentlig uviktig - så lenge det er den perfekte gaven. Bergansjakke fikk han til jul av foreldrene sine i fjor. Men takk for tips!
Amanlis Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Pris er egentlig uviktig - så lenge det er den perfekte gaven. Bergansjakke fikk han til jul av foreldrene sine i fjor. Men takk for tips! Da er jo det utelukket, men hva med tilhørende bukse?
Gjest mannen som har alt Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Da er jo det utelukket, men hva med tilhørende bukse? Det er ikke lett å gi noe til en mann som har alt. Det er derfor ts spør. Gi han en opplevelse. Hvis selskapet er veldig formelt og du må gi noe for å tilfredstille andre, så spør han. Du bor med han og vet hva han trenger, men du kan også gi han noe til deres felles hjem, et maleri foreksempel. Eller en ny støvsuger.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 Billetter til ham og kompisene til fotballkamp i England.
Gjest Maj-Britt Skrevet 29. september 2009 #8 Skrevet 29. september 2009 Det er ikke lett å gi noe til en mann som har alt. Det er derfor ts spør. Gi han en opplevelse. Hvis selskapet er veldig formelt og du må gi noe for å tilfredstille andre, så spør han. Du bor med han og vet hva han trenger, men du kan også gi han noe til deres felles hjem, et maleri foreksempel. Eller en ny støvsuger. Mannen er vanskelig å spørre fordi han sier han ikke vil ha noen ting. Mens han på den andre siden er helt fantastisk flink til å finne de perfekte gavene til meg. Men et maleri hørtes jo veldig bra ut! Vi har nemlig akkurat kjøpt ny leilighet Har også notert meg fotballbilletter. Tar gjerne imot flere tips!
Gjest Bond Skrevet 29. september 2009 #9 Skrevet 29. september 2009 Jeg tenker også opplevelser om det er snakk om noen som 'har alt'. Paragliding, småfly-reise, fallskjermhopp, F1-kjøring, guttetur til fotballkamp eller konsert til favorittband, osv. Det finnes mange ting, litt avhengig av budsjettet ditt. Har du noe prisgrense?
Gjest Maj-Britt Skrevet 29. september 2009 #10 Skrevet 29. september 2009 Jeg tenker også opplevelser om det er snakk om noen som 'har alt'. Paragliding, småfly-reise, fallskjermhopp, F1-kjøring, guttetur til fotballkamp eller konsert til favorittband, osv. Det finnes mange ting, litt avhengig av budsjettet ditt. Har du noe prisgrense? Hra tenkt litt i samme banen, har lyst til at han skal huske denne gaven. Egentlig tenkte jeg å bruke 3-4 tusen - men kan strekke meg om det er snakk om noe skikkelig bra. Syns dere er veldig flinke til å gi tips!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. september 2009 #11 Skrevet 29. september 2009 Mannen er vanskelig å spørre fordi han sier han ikke vil ha noen ting. Mens han på den andre siden er helt fantastisk flink til å finne de perfekte gavene til meg. Men et maleri hørtes jo veldig bra ut! Vi har nemlig akkurat kjøpt ny leilighet Har også notert meg fotballbilletter. Tar gjerne imot flere tips! Reis! Bestill en supertur. Flotte hoteller i utlandet kan være bra, men hvorfor ikke Hurtigruten Bergen-Kirkenes-Bergen. Opplevelse for livet samme når på året det er. Dessuten: gir du ham reise, får jo du også del i gaven.
Gjest Maj-Britt Skrevet 30. september 2009 #12 Skrevet 30. september 2009 Dessuten: gir du ham reise, får jo du også del i gaven. Veldig smart det der!! Takk Nå stopper forøvrig hurtigruta rett utenfor vinduet vårt - så det kunne jo fungert! Noen andre?
Gjest Gjest_Marina_* Skrevet 3. oktober 2009 #13 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg ga samboeren min reise til Roma i 30-årsgave i sommer, bestilte på et flott hotell som vi sannsynligvis ikke hadde tatt oss råd til ellers. Det falt absolutt i smak
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå