Gå til innhold

Sikkert diskutert før, men; tamponger

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue
Skrevet

Ja det er de nye o.b. jeg snakker om. For et helvete å stikke dem inn! De er jo som noen missiler, spisse og ekle foran, også loer de og har en forbanna garnnøstetråd! Noe sier meg at denne greia aldri kommer ut igjen, tråden detter sikkert av! Og i tillegg til dette må jeg også oppleve menssmerter og tannlegebesøk i dag. Håper noen har noen andre tamponger å anbefale, jeg bruer jo ministørrelse pga min teite vagina ikke vil bli større og gjøre verden et bedre sted for oss alle, neida den lar meg sitte her, og gjør meg forbanna pga mensen og alt dette, og jeg er :kjempesinna:

Videoannonse
Annonse
Gjest the imp
Skrevet

både always og tampax har helt greie tamponger :) tampax har disse innføringshylsene da, jeg synes det er helt greit de gangene jeg bruker tampax, men noen synes det er litt trælsomt med dem. :)

Skrevet

Bruker bare tampax jeg. De ser jo litt lange og simple ut, men virker bra. Og så liker jeg veldig godt innføringshylsen.

Skrevet

Arg! Har alltid vært en flittig bruker av O.B, inntil jeg ble rimelig forarget da de forandret på hele greia. De er grusomme, jo. Ubrukelige.

Sverger nå til Always, jeg. Boikott fra min side her!

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn å buke OB eller annen tampong uten innføringshylse.

Tampax er i en klasse for seg. Kan ikke forstå at dere orker tamponger uten innføringshylse jeg.... :sjokk:

Skrevet

Og jeg skjønner ikke hvordan denne innføringshylsen virker :roll: .

Lenge siden sist jeg brukte tampax. Nå i sommer skulle jeg prøve igjen, men denne hyslen er jo tettet igjen foran!? Jeg endte opp med å kjøre den inn og ut :ler: - før jeg kastet hele greien, vrengte en ny tampax og stappet den inn uten hylse :x

Skrevet

O.B. var uten tvil best før. Always synes jeg er for "harde", men O.B. er kjipe nå som de loer sånn. Ikke tror jeg at de er tettere heller med den teite skruen..

Tampax trodde jeg ingen brukte lenger. Jeg kan ikke huske å ha sett det i butikken på lange tider - men da er det vel meg som ikke har prøvd å finne det heller....

Skrevet

Den gamle O.B en var bra ja, men den nye nei langt fra god. Den er rett og slett helt ubrukelig :evil:

Skrevet

JEG har funnet gammeldags O.B!!

Den heter nå tampax! Den typen UTEN innføringshylser er akkurat lik den gamle typen O.B

Den loer ikke og har IKKE "buede kanaler"!! :D

Skal få tatt et bilde av en av de(ubrukte) slik at dere kan få se beviset! :D

Jeg fant dem på 10'ern(stovnersentret) av alle plasser. 10kr for en enkel eske.

Skrevet
JEG har funnet gammeldags O.B!!

Den heter nå tampax! Den typen UTEN innføringshylser er akkurat lik den gamle typen O.B

Den loer ikke og har IKKE "buede kanaler"!! :D

Skal få tatt et bilde av en av de(ubrukte) slik at dere kan få se beviset! :D

Jeg fant dem på 10'ern(stovnersentret) av alle plasser. 10kr for en enkel eske.

jegt ble særlig glad da du lovte å ta et bilde av en ubrukt tampong.

Skrevet

jegt ble særlig glad da du lovte å ta et bilde av en ubrukt tampong.

Ja, jeg kunne tenke meg det :sjarmor:

Skrevet

og her er den UBRUKTE tampongen.

Aldersgrensen for dette bildet er 5år

Gjest Fuglehue
Skrevet

Åååå de stygge ulltrådene! Skal dere høre no mer ekkelt! Jeg om nettopp hjem-hjem og har ikke noe som helst å stikke inni meg eller bind eller noe, har bare hatt den i i en time men føler meg drittekkel og æææhhæsj skal ikke hjem før klokka 8 tida,noen må komme hjem og kjøpe til meg :( Jaja nå er denne tida snart over, vil så gjerne bade men jeg vil ikke ha en rød sjø rundt meg æsj! :D

Skrevet

taaakaaals ogaboooogaaa!

Du får trøste deg med at vi faktisk HAR bind og tamponger og at vi slipper hjemmestrikkete ullbind, slik dem brukte før i tiden ;)

Skrevet

uffuff den nye ob'en er bare fullstendig ubrukelig!!! :evil: Prøvd always også da men funker ikke på langt nær sånn som den gamle ob'en. Men allikevel: BOIKOTT ja, lurer på hvem som har sittet i den testgruppa der...

Gjest Candyfloss
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke innføringshylsene på Tampax... De er jo tettet jo?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...