mysan Skrevet 13. august 2003 #1 Skrevet 13. august 2003 Sitter her og blar i Her og Nå, og der et bittelite oppslag om Demi Moore og hennes unge kjæreste Ashton Kutcher. Hun er 40 og han er 25, og det står at hun skapte furore i filmbransjen da hun kastet seg i armene på ham som er så mye yngre. Hadde det vært han som var førti og nyskilt og kastet seg over en dame på tjuefem så hadde det ikke blitt like mye rabalder. Hvorfor er det sånn fremdeles i 2003 at hvis damen er veldig mye eldre enn mannen i et forhold så er det feil? En person er vel en person uansett alder vel?
Gjest Scarlet Skrevet 13. august 2003 #2 Skrevet 13. august 2003 Skulle tro sladrepressen har lite å skrive om... Sladrebladene påpeker jo alt fra hvilken måte kjendisene går på til hvor ofte de har sex liksom..veeldig interessant må jeg si, jauda.
mysan Skrevet 13. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2003 De har nok lite å skrive om ja, eller de interesserer seg ikke for gode historier. Det er jo banaliteter alt som står i sladrepressen...
Gjest Hilde K S Skrevet 13. august 2003 #4 Skrevet 13. august 2003 Fyllstoff kalles det. Typen var ikke mer interessant enn at den eneste "gode" opplysningen de hadde om han er at han er 25.... Altså ; ingen orgier med strutser el.
mysan Skrevet 13. august 2003 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2003 haha - men tenk å leve av blader som ikke inneholder annet enn fyllstoff. Det sier jo litt om folk egentlig Ja, ja - vi kjøper dem på grunn av programmene, jeg vet... fy som det tordner!! gjemmer meg under bordet litt
Klips Skrevet 13. august 2003 #6 Skrevet 13. august 2003 Jeg kjøper dem på grunn av kjendisene, men irriterer meg egentlig bare over alt som står. Her ser vi kjendis xxx tydelig både full, dopa, feit og dypt ulykkelig mens mannen helt klart kliner med en annen som lider av et mystisk syndrom, se bare her... Har funnet et nytt blad som er mye bedre, Sirkus, koster 20 kroner og hadde nesten bare saklige historier og fine bilder.
Kaktus Skrevet 13. august 2003 #7 Skrevet 13. august 2003 Hvorfor lese Se og hør eller Her og nå når du kan lese VG eller Dagbladet? Det er jo snart bare kjendisstoff her også...
Gjest Poirot Skrevet 13. august 2003 #8 Skrevet 13. august 2003 STOPP EN HALV!! Dette hører hjemme i Donpedros sladderbok.
Gjest Scarlet Skrevet 13. august 2003 #9 Skrevet 13. august 2003 Hadde en diskusjon med en eldre dame på jobben i går om nettopp dette. Hun lever og ånder for Se&Hør og ble oppriktig talt forbannet over at jeg mente at det var et forferdelig sladreblad og hun argumenterte med at overskriftene i VG og Dagbladet er mye værre. Men altså, de overskriftene i VG og Dagbladet har i hvertfall et snev at realitet i seg.
Samsara Skrevet 14. august 2003 #10 Skrevet 14. august 2003 Synes det er litt stilig 40 år gamle damer skaffer seg elskere på 25, og det får jo endel kommentarer om en fyr på 40 skaffer seg ei jente på 25 også. Bare at i første alternativ, kommenterer folk det med en litt imponert latter, i det siste med indignerte øyenbryn. Kjendisstoff er helt ok, speseilt når de trykker bilder av kjendiser i uflatterende posisjoner hvor de ser enda verre ut en deg selv om morgenen. Det gir meg litt troen på at jeg kunne selvsagt vært rik, vakker og berømt jeg også - om jeg bare hadde villet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå