Gå til innhold

Redd for å bli skuffa .. igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Nå har vi prøvd leeenge og er under utredning, eller er vel utredet som uforklarlig barnløs. Ikke noe feil på noen av oss. LAP tok jeg i august og neste legetime er i januar...

MEN .. vi prøver og prøver og den siste uka har vært litt snål, så nå er jeg så spent på om mensen kommer eller ikke...

Hadde EL smerter på torsdag 17.sept, EL-slim lørdag 19.sept og onsdag 23.sept hadde jeg litt mensmurringslignende smerter og litt utflod. Torsdag 24.sept var en rar dag med menssmerter, utflod og til tider merkelig god/intens luktesans + at kjæresten påstod jeg var litt amper/sinna...

I dag stikker det på venstre sider både titt og ofte, så nå er jo forhåpningene mine skyhøy, og derfor kommer også det til å bli enda større nedtur når mensen kommer...

Vel, onsdag 30.sept er syklus dag 26, så får nå se hva som skjer ...

Phu, måtte bare få skribla ned tankene mine her siden ingen av venninnene mine vet vi er prøvere på så "høyt plan", og jeg derfor ikke vil si noe til noen ...

Endret av Phobaeticus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ville bare skrive en hilsen til deg og ønske lykke til! Vi prøver også på høyt nivå, men har ikke prøvd så lenge som dere. Synes likevel at det er utrolig skuffende når TR dukker opp! Krysser fingrene for at det går deres vei denne gangen!

Skrevet

Takk for lykke ønsker. Nå har jeg opprettet en prøvedagbok, så får samle mine tanker der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...