Gå til innhold

Hun er utro mot sin mann - med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette her er helt spesielt. Jeg møtte en kvinne i som passer veldig godt inn i mine sexuelle fantasier både med sin kropp og sin personlighet. Vi fant tonen kjapt og etter litt erting og flørting frem og tilbake endte det med knallbra sex ganske ofte. Jeg kjenner henne ikke godt, men det er klart fra begges side at vi passer til sex og ikke mer. Hvertfall har det vært den innstillingen vi har forholdt oss til.

Etter en tid nå med mye fantastisk sex har jeg funnet ut at hun er gift !!! Det var aldri et tema, men en dag kom det opp og hun fortalte meg det. Ingen barn, men barneplaner. Hun har ingen intensjon om å slutte med det vi gjør.

Jeg driver litt rundt det rent etiske i det vi holder på med. Hun er klar på at han er mannen i hennes liv, men hun vil ha meg som elsker. Han bedras med andre ord bevisst fra hennes side. Bevisst og kalkulerende.

Jeg har alltid hatt mange og sterke meninger mot utroskap, men nå vakler jeg. Først og fremst vaklende fordi vi har holdt på så lenge og det er rett og slett så bra sex at jeg ikke har lyst til å slutte med det. Jeg er i en periode der jeg synes det er godt å være singel. Vi møtes ofte, etter min erfaring oftere enn mange forelskede samboende par, av og til kjapt og noen ganger lengre. I mitt hode fatter jeg ikke hvordan hun holder det skjult, så mye som vi holder på må hun jo ha et forklaringsproblem til tider. Hun risikerer et ganske langt forhold, men er helt iskald og uredd. Vi har ikke snakket mye om dette, men har vært veldig åpne og direkte om våre meninger rundt det.

I utgangspunktet har jeg sagt at jeg vil fortsette dette fordi det er så bra og i mitt stille sinn "rettferdiggjør" jeg det med at "skaden er allerede skjedd", "det er ikke mitt forhold", "ganske enkelt ikke min sak" osv.

Jeg forblir ikke singel for alltid. I det øyeblikket jeg starter et forhold så avslutter vi det vi driver med nå. Jeg kommer aldri til å være utro når jeg har gjort et valg.

Dobbeltmoralen bobler her, men er det sånn at jeg bør ta valg basert på andres ansvar? Bør jeg slutte med noe jeg liker så godt når det er hennes forhold som knivstikkes hver gang vi møtes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette her er helt vanlig ;). Jeg møtte en kvinne i som passer veldig godt inn i mine sexuelle fantasier både med sin kropp og sin personlighet. Vi fant tonen kjapt og etter litt erting og flørting frem og tilbake endte det med knallbra sex ganske ofte. Jeg kjenner henne ikke godt, men det er klart fra begges side at vi passer til sex og ikke mer. Hvertfall har det vært den innstillingen vi har forholdt oss til.

Etter en tid nå med mye fantastisk sex har jeg funnet ut at hun er gift !!! Det var aldri et tema, men en dag kom det opp og hun fortalte meg det. Ingen barn, men barneplaner. Hun har ingen intensjon om å slutte med det vi gjør. Skal du pule på henne mens hun er gravid da? Hva om det er du som er faren?

Jeg driver litt rundt det rent etiske i det vi holder på med. Hun er klar på at han er mannen i hennes liv, men hun vil ha meg som elsker. Han bedras med andre ord bevisst fra hennes side. Bevisst og kalkulerende.

Hennes valg og ansvar, ikke ditt. Med mindre han er mannen i ditt liv også ;)

Jeg har alltid hatt mange og sterke meninger mot utroskap, men nå vakler jeg. Først og fremst vaklende fordi vi har holdt på så lenge og det er rett og slett så bra sex at jeg ikke har lyst til å slutte med det. Jeg er i en periode der jeg synes det er godt å være singel. Vi møtes ofte, etter min erfaring oftere enn mange forelskede samboende par, av og til kjapt og noen ganger lengre. I mitt hode fatter jeg ikke hvordan hun holder det skjult, så mye som vi holder på må hun jo ha et forklaringsproblem til tider. Hun risikerer et ganske langt forhold, men er helt iskald og uredd. Vi har ikke snakket mye om dette, men har vært veldig åpne og direkte om våre meninger rundt det.

Hennes problem.

I utgangspunktet har jeg sagt at jeg vil fortsette dette fordi det er så bra og i mitt stille sinn "rettferdiggjør" jeg det med at "skaden er allerede skjedd", "det er ikke mitt forhold", "ganske enkelt ikke min sak" osv.

Du trenger ikke rettferdiggjør noe, du har ikke gjort noe galt.

Jeg forblir ikke singel for alltid. I det øyeblikket jeg starter et forhold så avslutter vi det vi driver med nå. Jeg kommer aldri til å være utro når jeg har gjort et valg.

Enig, la være med å skitne ditt fremtidige forhold.

Dobbeltmoralen bobler her, men er det sånn at jeg bør ta valg basert på andres ansvar? Bør jeg slutte med noe jeg liker så godt når det er hennes forhold som knivstikkes hver gang vi møtes?

Nei.

Gjest gjest kvinne
Skrevet

Dette er ikke ditt ansvar. Hun er veldig klar over hva hun driver med, så hun må ta ansvar for sine handlinger.

Men, lurer på av ren nysgjerrighet, hvis hun avslutter forholdet, hadde du vært interessert i henne ? Det må jo være litt spesielt med såå bra seksuell kjemi!

Skrevet

Når ego dyrkes ensidig er ikke roser resultatet!

Skrevet

Hun er den gifte, hennes ansvar. I og for seg. Men om jeg hadde møtt deg og vært drømmejenta di. Så hadde jeg betakket meg og gått om jeg fikk høre at du har drevet å dasket på ei gift kjerring... ! *grøss*

Skrevet
Hun er den gifte, hennes ansvar. I og for seg. Men om jeg hadde møtt deg og vært drømmejenta di. Så hadde jeg betakket meg og gått om jeg fikk høre at du har drevet å dasket på ei gift kjerring... ! *grøss*

hæ? skjønner ikke. alt til sin tid og alt avhengig av partner

Skrevet

I dette tilfellet er det hun som har gjort noe galt, i og med at hun holdt det skjult for deg at hun er gift. Men likevel, jeg reagerer såpass sterkt på utroskap at jeg ville blitt skeptisk om du hadde vært en potensiell kjæreste, og jeg fikk vite at du hadde fortsatt å styre med et gift kvinnfolk selv etter du visste at hun er gift.

Forskjellen ligger i potensiell kjæreste eller ikke - vet av et par venner som ikke er så veldig nære som har styrt med gifte kvinner. Jubler ikke akkurat over det, men det bryr meg ikke. Men så snart de forteller det er de iallefall strøket fra listen over mulige kjæresteemner...

Skrevet

jeg hadde kutta hun ut etter jeg viste at hun hadde en mann,

ville du vært sammen med henne videre, når du vet hvor fort frista hun blir, nå som du å vet det, har du et ansvar du å, mener jeg da,

Skrevet

Jeg registrerer at noen mener du er uskyldig oppe i det her, jeg personlig synes ikke det. Uansett om du er religiøs eller ei, så er budet om å "ikke begjære din nestes ektemake"" en god regel.

Hvis du noen gang gifter deg vil du sikkert ønske at menn ligger unna kona di, men hvordan forventer du å kreve det når du ikke holder deg unna andres koner? Ganske enkelt. Behandle andre slik du ønsker at de skal behandle deg.

Før noen beskylder meg for å servere ut en kristen preken her, la meg bare presisere at jeg er ateist. Jeg synes allikevel det du gjør er galt

Gjest Gjest_kvinne_*
Skrevet
Dette her er helt spesielt. Jeg møtte en kvinne i som passer veldig godt inn i mine sexuelle fantasier både med sin kropp og sin personlighet. Vi fant tonen kjapt og etter litt erting og flørting frem og tilbake endte det med knallbra sex ganske ofte. Jeg kjenner henne ikke godt, men det er klart fra begges side at vi passer til sex og ikke mer. Hvertfall har det vært den innstillingen vi har forholdt oss til.

Etter en tid nå med mye fantastisk sex har jeg funnet ut at hun er gift !!! Det var aldri et tema, men en dag kom det opp og hun fortalte meg det. Ingen barn, men barneplaner. Hun har ingen intensjon om å slutte med det vi gjør.

Ikke ditt ansvar!

Apropos dobbeltmoral: hadde du falt for henne eller en annen som du vet har vært utro, når du selv sier du ikke ville vært det når du selv kommer i et forhold?

Interessant å høre!

Skrevet

Slik jeg ser det, er det som har skjedd tidligere ikke ditt ansvar. Hun holdt det skjult for deg at hun var gift, og det er ikke noe du kan lastes for at hun har vært uærlig.

Det som derimot skjer fra nå av, er ditt ansvar også. Nå når du vet at hun er gift, bør du avslutte forholdet.

To vrange gjør ikke en rett. Tenk på den stakkars mannen hennes - hvordan ville du likt å være i hans sko? :haar:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Har ikke barn men har barneplaner. Du er donor.

Gjest eks-Elskerinnen
Skrevet

Tro meg, men du kommer til å miste deg selv. Enten headhunter du deg nå mens du kan tenke litt, siden du skriver her, eller du risikerer at du tror du er glad i henne osv eller at det er en grei deal, dame one u. :)

Det samma tenkte jeg, jeg var dame. Jeg gikk på en smell og den hang igjen, problemer med å stole på menn osv. Jeg er kvinne da, og ikke mann som du sier du er.

En ons er ok, i følge meg, selv om det ikke er ok. Men et langvarig vorsepiel..?

Det kan ta man henge på knaggen og så går man bare.

Glem henne. Ta vare på deg selv og la henne orndne opp.

Følelser, ja tro meg. Mye selvforakt i ettertid også. Men du bestemmer selv. Hvilke drogs går du på og hvor gammel er du?

Skrevet

Skrevet

Delte meninger om hva som er rett og galt her. Er enig i at du ikkje hadde noe ansvar før du faktisk fant ut at hun var gift, men når du valgte å forsette på tross av at du fikk vite det blir dette en gal handling. Er det greit å gå etter andre sin kjæreste? Mangel på moral..

Skrevet

Den virkelig noian vil du få når du er mannen i forhold og vet hva koner er i stand til uten mannens vitende.

Gjest Gjest_jente30_*
Skrevet
Den virkelig noian vil du få når du er mannen i forhold og vet hva koner er i stand til uten mannens vitende.

Herregud, du kan ikke dømme en kvinnes utroskap uten å vite bakgrunnen.

Jeg har vært i forhold hvor jeg aldri ville vært utro og jeg har vært i forhold hvor jeg har vært utro. Alt er situasjonsbetinget og ikke nødvendigvis et generelt karaktertrekk ved den enkelte person.

Sånn er dessverre verden du, ingen garantier. Du kan ikke skille mellom de bra damene som aldri er utro og trashdamene som alltid er utro.

Skrevet

Hvor gamle er dere? Om hun/dere er unge kan jeg til dels "forstå" hvorfor.

Skrevet

Jeg blir lei meg jeg når jeg leser hvor kynisk du er.

Siden du er den eneste i forholdet som har hjerne, så ville jeg tatt hatten min og gått. NNoen har hjerne og noen vil gjerne!

La noen andre ta seg av hennes behov.

Skjønner at dere er unge. Du også vil inn i et fast forhold senere sier du. Ville du orket å leve med en kvinne som henne senere?

Kutt ut med en gang!

Det er andre måter å tilfredstille et behov på.

Skrevet
Herregud, du kan ikke dømme en kvinnes utroskap uten å vite bakgrunnen.

Jeg har vært i forhold hvor jeg aldri ville vært utro og jeg har vært i forhold hvor jeg har vært utro. Alt er situasjonsbetinget og ikke nødvendigvis et generelt karaktertrekk ved den enkelte person.

Sånn er dessverre verden du, ingen garantier. Du kan ikke skille mellom de bra damene som aldri er utro og trashdamene som alltid er utro.

Hun er forresten en utpreget utrodame. Hun planlegger jo barn med mannen sin jo! Og trådstarter, her er det dobbel kondom som gjelder.

Det kan forresten tenkes at hun er nymfoman, og faktisk trenger flere menn. I så fall gjør du også noe godt, men jeg synes du burde gjøre det i samråd med hennes ektemann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...