Gå til innhold

Bør vi kvitte oss med Trøffelhelten?  

1. 1. Bør vi kvitte oss med Trøffelhelten?

• Tja
      8
    • Ja
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør vi kvitte oss med denne impotente plageånden?

:ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Det var jo ikke store valgmuligheten da :hoho:

Skrevet

Eeeh... føler liksom at det var noe muffens med de alternativene der.

Akkurat som om noe manglet...

Gjest Anonymous
Skrevet

I et ytterst sjeldent anfall av uforfalsket ærlighet stemte jeg Ja. Sannheten skal frem, selv om det svir (og her tenker jeg ikke på dine ymse virus, Sændis!)

Men vær så snill, kjære lesere - ikke la dette bli en ny "Vi-tror-at-trøffelhelten-lyver-og-er-bare-fake-og-derfor-kan-han-ta-med-seg-handlelistene-sine-og-fyrstikktissen-sin-og dra-til-et-varmt-sted-på-sju-bokstaver-og-bli-der" tråd.

Sånne tråder er det nok av fra før, og dere risikerer jo bare at jeg kommer tilbake med ny identitet.

Jeg leker fortsatt med tanken om å komme tilbake som flyttsamen og eiendomsspekulanten Ante Perspirant, så bare pass dere!

Skrevet

Guri .. nå så jeg lyset :enig_animasjon:

Sandman ER Trøffelhelten .. Så aner han nå at fyren er blitt litt sann "plageånd" for endel andre .. Derfor lufter han nå muligheten for å la "Trøffelhelten" "forsvinne" eller skal vi si "dø" ... for å gjenoppstå i en ny "kropp" ...

Nesten som en sånn en buktaler-dukke ... :hoho:

Skrevet

mmmmmmmmmm en ting bare... Slik som han har diltet etter meg og konstant ligget kloss i ryggen på meg i det siste... vel, da kan jeg love at han IKKE er impotent!! (au. :-? ..)

:sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
Guri .. nå så jeg lyset  :enig_animasjon:  

:hoho:

Hvem er Guri??

*Jeg snakker oss febrilsk bort fra dette*

Skrevet

Så Sandmann vurderer å få Trøffel utestengt ?

Det må det vel bety at Sandmann må finne en annen plass hvor vi kan stenge Trøffel inne.

Vi kan da ikke bare la Trøffel vandre rundt uten å ha noen plass å gjøre av seg! :o :o

Skrevet
Så Sandmann vurderer å få Trøffel utestengt ?

Det må det vel bety at Sandmann må finne en annen plass hvor vi kan stenge Trøffel inne.

Vi kan da ikke bare la Trøffel vandre rundt uten å ha noen plass å gjøre av seg! :o :o

Bra forslag, Irka, et isolat ville passet bra. Med lufting maks en halvtime pr dag.

Det verste er vel at mannen på pur faenskap, kommer til å akkumulere så mye tarmgass, at de fleste nekter å være luftevakt.

:ler::ler:

Skrevet

Cita har ledig plass i hundenes luftegård.

Trøffelhelten kan være der kanskje ?

Han skal få fullpensjon.

Mat servert 1 gang pr. dag, og ubegrenset mengde vann, servert i et vaskevannsfat.

Det eneste han må passe seg for, er å tisse høyere enn vår hannhund på hans "tisserot" :ler: Da blir det bråk nemlig. :frustrert:

Videre så skal han få to tisseturer pr. dag, samt få ligge i bur på natta. :ler:

Krever selvsagt at han behandles for flått og andre lusekrek før han sjekker inn. :oops:

Blandt våre venner så har vi veterinærer, LP-Instruktører og mentaltestdommere, så hans helse, både fysisk og psykiskt skal bli godt ivaretatt.

Skrevet
Cita har ledig plass i hundenes luftegård.

Trøffelhelten kan være der kanskje ?  

Han skal få fullpensjon.  

Mat servert 1 gang pr. dag, og ubegrenset mengde vann, servert i et vaskevannsfat.

Det eneste han må passe seg for, er å tisse høyere enn vår hannhund på hans "tisserot"  :ler: Da blir det bråk nemlig. :frustrert:  

Videre så skal han få to tisseturer pr. dag, samt få ligge i bur på natta. :ler:  

Krever selvsagt at han behandles for flått og andre lusekrek før han sjekker inn.  :oops:  

Blandt våre venner så har vi veterinærer, LP-Instruktører og mentaltestdommere, så hans helse, både fysisk og psykiskt skal bli godt ivaretatt.

Det er ikke mulighet for at du kan gi han et aldri så lite dressurkurs mens han er hos deg?

:ler::ler::ler:

Skrevet

For de som ikke har fått dte med seg: Trøffel blir snart en gift mann, og da får han ikke tid til å frekventere nettet med like tette intervaller som han gjør nå. Som gift skal han nemlig tilfredsstille både meg og livets datter- noe som egentlig er et team-arbeid. Men hvis det er ønskelig, kan jeg binde Trøffel til senga :sjarmor: , slik at alle får en laaaang og kanskje tiltrengt ferie fra han. Og Lasse; jeg vil ha meg frabedt at du starter rykter om at Trøffel har lyst på deg.... :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet
For de som ikke har fått dte med seg: Trøffel blir snart en gift mann, og da får han ikke tid til å frekventere nettet med like tette intervaller som han gjør nå.

Tror du jeg kan låne Trøffel en gang i blant???? :roll:

Kailn nækte "visse ting" sjønner du....en gang i måneden... :ler:

Skrevet

Selvfølgelig kan du låne Trøffel, Merete, men du ER klar over at det er bekreftede rykter det med størrelsen? Bare sånn at du vet... :blunke:

Skrevet
Selvfølgelig kan du låne Trøffel, Merete, men du ER klar over at det er bekreftede rykter det med størrelsen? Bare sånn at du vet... :blunke:

Jeg vil vise til et gammelt ordtak som sier:

-Det er bedre med en liten kjapp enn med en stor slapp.

Dette er bare noe jeg har hørt. :ler::ler:

Skrevet

Eller som Trøffel selv sier:

Den er ikke så veldig lang, men den er til gjengjeld veldig tynn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...