Sandman Skrevet 13. august 2003 #1 Skrevet 13. august 2003 Bør vi kvitte oss med denne impotente plageånden?
Gjest Madam Felle Skrevet 13. august 2003 #2 Skrevet 13. august 2003 Det var jo ikke store valgmuligheten da
Livets datter Skrevet 13. august 2003 #3 Skrevet 13. august 2003 Eeeh... føler liksom at det var noe muffens med de alternativene der. Akkurat som om noe manglet...
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #4 Skrevet 13. august 2003 I et ytterst sjeldent anfall av uforfalsket ærlighet stemte jeg Ja. Sannheten skal frem, selv om det svir (og her tenker jeg ikke på dine ymse virus, Sændis!) Men vær så snill, kjære lesere - ikke la dette bli en ny "Vi-tror-at-trøffelhelten-lyver-og-er-bare-fake-og-derfor-kan-han-ta-med-seg-handlelistene-sine-og-fyrstikktissen-sin-og dra-til-et-varmt-sted-på-sju-bokstaver-og-bli-der" tråd. Sånne tråder er det nok av fra før, og dere risikerer jo bare at jeg kommer tilbake med ny identitet. Jeg leker fortsatt med tanken om å komme tilbake som flyttsamen og eiendomsspekulanten Ante Perspirant, så bare pass dere!
Gjest Malena Skrevet 13. august 2003 #5 Skrevet 13. august 2003 Guri .. nå så jeg lyset :enig_animasjon: Sandman ER Trøffelhelten .. Så aner han nå at fyren er blitt litt sann "plageånd" for endel andre .. Derfor lufter han nå muligheten for å la "Trøffelhelten" "forsvinne" eller skal vi si "dø" ... for å gjenoppstå i en ny "kropp" ... Nesten som en sånn en buktaler-dukke ...
Mathias Skrevet 13. august 2003 #6 Skrevet 13. august 2003 mmmmmmmmmm en ting bare... Slik som han har diltet etter meg og konstant ligget kloss i ryggen på meg i det siste... vel, da kan jeg love at han IKKE er impotent!! (au. :-? ..)
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #7 Skrevet 13. august 2003 Guri .. nå så jeg lyset :enig_animasjon: Hvem er Guri?? *Jeg snakker oss febrilsk bort fra dette*
Irka Skrevet 13. august 2003 #8 Skrevet 13. august 2003 Så Sandmann vurderer å få Trøffel utestengt ? Det må det vel bety at Sandmann må finne en annen plass hvor vi kan stenge Trøffel inne. Vi kan da ikke bare la Trøffel vandre rundt uten å ha noen plass å gjøre av seg! :o :o
Sandman Skrevet 13. august 2003 Forfatter #9 Skrevet 13. august 2003 Så Sandmann vurderer å få Trøffel utestengt ? Det må det vel bety at Sandmann må finne en annen plass hvor vi kan stenge Trøffel inne. Vi kan da ikke bare la Trøffel vandre rundt uten å ha noen plass å gjøre av seg! :o :o Bra forslag, Irka, et isolat ville passet bra. Med lufting maks en halvtime pr dag. Det verste er vel at mannen på pur faenskap, kommer til å akkumulere så mye tarmgass, at de fleste nekter å være luftevakt.
Cita Skrevet 13. august 2003 #10 Skrevet 13. august 2003 Cita har ledig plass i hundenes luftegård. Trøffelhelten kan være der kanskje ? Han skal få fullpensjon. Mat servert 1 gang pr. dag, og ubegrenset mengde vann, servert i et vaskevannsfat. Det eneste han må passe seg for, er å tisse høyere enn vår hannhund på hans "tisserot" Da blir det bråk nemlig. Videre så skal han få to tisseturer pr. dag, samt få ligge i bur på natta. Krever selvsagt at han behandles for flått og andre lusekrek før han sjekker inn. :oops: Blandt våre venner så har vi veterinærer, LP-Instruktører og mentaltestdommere, så hans helse, både fysisk og psykiskt skal bli godt ivaretatt.
Irka Skrevet 13. august 2003 #11 Skrevet 13. august 2003 Cita har ledig plass i hundenes luftegård. Trøffelhelten kan være der kanskje ? Han skal få fullpensjon. Mat servert 1 gang pr. dag, og ubegrenset mengde vann, servert i et vaskevannsfat. Det eneste han må passe seg for, er å tisse høyere enn vår hannhund på hans "tisserot" Da blir det bråk nemlig. Videre så skal han få to tisseturer pr. dag, samt få ligge i bur på natta. Krever selvsagt at han behandles for flått og andre lusekrek før han sjekker inn. :oops: Blandt våre venner så har vi veterinærer, LP-Instruktører og mentaltestdommere, så hans helse, både fysisk og psykiskt skal bli godt ivaretatt. Det er ikke mulighet for at du kan gi han et aldri så lite dressurkurs mens han er hos deg?
Anna Lovinda Skrevet 13. august 2003 #12 Skrevet 13. august 2003 For de som ikke har fått dte med seg: Trøffel blir snart en gift mann, og da får han ikke tid til å frekventere nettet med like tette intervaller som han gjør nå. Som gift skal han nemlig tilfredsstille både meg og livets datter- noe som egentlig er et team-arbeid. Men hvis det er ønskelig, kan jeg binde Trøffel til senga , slik at alle får en laaaang og kanskje tiltrengt ferie fra han. Og Lasse; jeg vil ha meg frabedt at du starter rykter om at Trøffel har lyst på deg.... :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #13 Skrevet 13. august 2003 For de som ikke har fått dte med seg: Trøffel blir snart en gift mann, og da får han ikke tid til å frekventere nettet med like tette intervaller som han gjør nå. Tror du jeg kan låne Trøffel en gang i blant???? Kailn nækte "visse ting" sjønner du....en gang i måneden...
Anna Lovinda Skrevet 13. august 2003 #14 Skrevet 13. august 2003 Selvfølgelig kan du låne Trøffel, Merete, men du ER klar over at det er bekreftede rykter det med størrelsen? Bare sånn at du vet... :blunke:
Irka Skrevet 14. august 2003 #15 Skrevet 14. august 2003 Selvfølgelig kan du låne Trøffel, Merete, men du ER klar over at det er bekreftede rykter det med størrelsen? Bare sånn at du vet... :blunke: Jeg vil vise til et gammelt ordtak som sier: -Det er bedre med en liten kjapp enn med en stor slapp. Dette er bare noe jeg har hørt.
Anna Lovinda Skrevet 14. august 2003 #16 Skrevet 14. august 2003 Eller som Trøffel selv sier: Den er ikke så veldig lang, men den er til gjengjeld veldig tynn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå