Gjest Blogger Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Ok, dette er litt vanskelig å forklare, men det er noe jeg rett og slett ikke forstår. Jeg har en blogg og en besøksteller fra webstat.no. På den vises hvor klikkene kommer fra, dersom de kommer fra en annen internett-side. Ganske greit, for man er jo nysgjerrig. (Og sånn sett får man oversikt over hvilke sider som linker til bloggen min.) I det siste har jeg sett at det kommer en del klikk fra en side med adresse: lighting.dk - en side som fører meg rett inn på hjemmesiden til lampeforhandler Louis Poulsen. Jeg trodde det var sånn at når det kom klikk fra et sted, så måtte linken til bloggen min befinne seg på den siden. Men det gjør det altså ikke her. Når jeg foretar ip-søk på ip2location.com kommer det opp LOUIS-POULSEN-LIGHTING-A-S-NET under kolonnen ISP (som jeg ikke aner hva betyr) Altså, hva er dette? Jeg tenkte kanskje at Louis Poulsen hadde et intranet, og at det var linket til bloggen min der? :klø: Kan dette være tilfelle? Finnes det noen annen forklaring? *novise*
Veslejenta Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Dersom noen har siden din som favoritt eller skriver inn adressen rett i adressefeltet, så vil også ofte den forrige siden denne besøkeren var innom komme opp. Jeg la merke til dette når jeg var innom en blogg som hadde denne funksjonen, og når jeg gikk inn der kom ofte kvinneguiden.no opp. Dette selv om det ikke var noen lenker her på Kvinneguiden, men jeg gikk rett derfra og inn på denne bloggen via favoritter.
Gjest Høstfarge Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Dersom noen har siden din som favoritt eller skriver inn adressen rett i adressefeltet, så vil også ofte den forrige siden denne besøkeren var innom komme opp. Er du sikker på at det er slik? Jeg synes det er skikkelig ekkelt hvis den nye nettsiden jeg besøker, kan se den forrige nettsiden jeg besøkte. Trodde ikke nettsider kunne lese historikken i nettleseren min. Den er jo tross alt privat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå