Gå til innhold

Meksikansk gryterett fra TORO - sterk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er denne veldig sterk? Skal lage middag som mamma og pappa skal være med å spise. Han hater dissende ost og hun liker ikke sterke ting.

Er det bra med meksikansk gryterett, foccacia og tortilla-chips? Gryteretten blir vel kanskje for våt til å ha på wraps...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den finnes ikke sterk. Veldig grei med salat og brød til for et "vanskelig" publikum ;)

Skrevet

Enig med Antagonist. Det er en veldig snill gryterett.

Tror det passer godt med tortilla-chips og foccacia til. Gryteretten er allerede tilsatt ris, så det er i alle fall ikke nødvendig å koke ris ved siden av.

Hvis du vil gjøre litt ekstra, kan du tilsette en boks maiskorn i gryteretten mot slutten av koketiden, og sette fram en skål med revet ost når du serverer. Jeg synes i alle fall det er godt med litt ostestrø på toppen. :)

Skrevet

Takk for svar, dere (begge to). Da går jeg for familiepakningen. Foccaciabrød slår aldri feil. Passer både til bestemødre og små tantebarn fant jeg ut i sommer da vi hadde familietreff :fnise:

Skrevet

Amerikansk gryte er mildere enn den meksikanske..min sarte munn foretrekker førstnevnte:) Vet ikkje hvor sterke saker moren din reagerer på da!

Skrevet

Du kan jo også koke gryta lengre enn nødvendig, og få den veldig fast i formen. Har selv hatt enten den eller amerikansk gryte i pitabrød og det gikk veldig fint!!

Evigheter siden jeg spiste noe av disse nå, så jeg kan ikke si noe om styrken. Men jeg er sånn som må ha indisk mat på restaurant før jeg klager på styrken :)

Skrevet

For å få gryteretten mildere, kan du også bytte ut noe av vannet med melk. Min favoritt er pasta bolognese, men tilsatt hakkede tomater og litt melk oppi også. River også litt ost og rører i. NAM! + ekstra løk. Men det er vel gjerne ikke så lurt hvis moren din ikke liker sterk mat. Vi liker å ha NAN-brød til.

Skrevet

Synes ikke den er sterk i det hele tatt. Jeg bruker å ha i litt mindre vann eller tilsette litt ekstra ris for at den skal bli litt fastere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...