Gå til innhold

Er Pia Haraldsen stygg/pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er så mange temaer her om skjønnhet, vil bare vite hva dere syns...

Fin eller ikke? Jeg har ingenting imot henne sånn sett men synes at hun er lite attraktiv fysisk. Liker ikke ansiktet.

Hva syns DU?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er da en helt normal/gjennomsnitlig jente. Har forøvrig ingenting imot henne da hun ikke har gjort meg noe.

Gjest Gjest_tja_*
Skrevet

Pia Haraldsen er ei gjennomsnittlig jente som heves litt av bra styling.

Skrevet

Er det lov for jenter å svare? Jeg synes hun er pen. Pent smil med hvite, rette tenner, pene øyne, og slank og veltrent kropp. Synes hun er over gjennomsnittet. Bilde 1, bilde 2.

Skrevet

Jeg syns Pia er pen jeg, fin utstråling og er ei dame som vet hva hun vil

Skrevet

Jeg syns Pia Haraldsen er gjennomsnittlig, kunne kanskje vært penere med bedre personlighet...

Skrevet

Jeg synes øynene trekker ned kraftig. De er som uttrykksløse svarte knapper.

Skrevet

Jeg synes ikke hun er spesielt pen, og stylingen trekker ikke opp for min del iallefall.

Men for all del, hun har et OK utgangspunkt og er langt i fra stygg iallefall. Fint smil og fin kropp! Men noen slående skjønnhet er hun ikke

Skrevet

Hun er gjennomsnittelig pen, helt normal synes jeg. Men synes hun var penere med litt mørkere hår. Ellers synes jeg hun har en dritfin kropp og hun virker som en oppegående og reflektert person.

Totalt sett er hun absolutt attraktiv i mine øyne.

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Jeg synes hun er helt normal. Absolutt ikke stygg. Men heller ikke 'wow'. Synes hun ofte styles til det mindre pene.

Måten hun snakker på trekker ned for helhetsinntrykket.

Skrevet

Hun ser bra ut. Tror hun er opptatt av å leve sunt, og det synes på huden og kroppen.

Men som en annen nevnte over her, synes jeg også hun var penere som brunette. Det passet mye bedre til de mørke øynene og øyenbrynene hennes.

http://www.dagbladet.no/2009/03/18/kjendis...dt/har/5349500/

Hadde vært spennende å se henne som gyldenbrun brunette igjen, og med en helt annen frisyre. Tror en skulderlang bob med lugg hadde kledd henne bra.

Skrevet

Normalt pen, tidvis oversminket. Forøvrig fremstår hun som tåpelig og overladisk, men det kan jo være en bevisst mediapersonlighet for alt jeg vet. Men som man sier: I'd hit that ...

Skrevet

Fin eller ikke? Jeg har ingenting imot henne sånn sett men synes at hun er lite attraktiv fysisk. Liker ikke ansiktet.

Hva syns DU?

Hmm...litt "rar" i ansiktet. Men alt i alt pen vil jeg si, selv om hun ikke er min type utseendemessig.

Gjest Til kristian82
Skrevet
Hmm...litt "rar" i ansiktet. Men alt i alt pen vil jeg si, selv om hun ikke er min type utseendemessig.

Hva er din type utseendemessig da? er bare nysgjerrig jeg :)

Skrevet
Hva er din type utseendemessig da? er bare nysgjerrig jeg :)

:hallo::)

Min type utseendemessig hmmm...vanskelig å beskrive, men min type jente utseendemessig er jenter som ser litt - varmere og gode ut, søte, mykt ansikt.

Har du sett Dexter serien? Hun dama som Dexter er kjæreste med, hun er siinnsykt fin syns nå jeg - hun er nok 40, men sånn type jente da! ;)

Skrevet
:hallo::)

Min type utseendemessig hmmm...vanskelig å beskrive, men min type jente utseendemessig er jenter som ser litt - varmere og gode ut, søte, mykt ansikt.

Har du sett Dexter serien? Hun dama som Dexter er kjæreste med, hun er siinnsykt fin syns nå jeg - hun er nok 40, men sånn type jente da! ;)

hei igjen ja:) jeg har ikke sett den serien, får vel google henne, om ikke du vil legge ut en link da:) hint hint...

Også benytter jeg sjangsen mens jeg "har deg her" til å spørre om hvordan du vet hvor lenge det er igjen til du ikke er singel? har lurt lenge på det der skjønner du he he

Skrevet
hei igjen ja:) jeg har ikke sett den serien, får vel google henne, om ikke du vil legge ut en link da:) hint hint...

Også benytter jeg sjangsen mens jeg "har deg her" til å spørre om hvordan du vet hvor lenge det er igjen til du ikke er singel? har lurt lenge på det der skjønner du he he

http://www.imdb.com/media/rm3286275072/nm0004748 Se på denne!

Hun er jo sykt sykt hot da, men sånn "type". :fnise:

Du har lurt på tickeren min ja, nei i prinsippet vet jeg jo ikke... :sjenert: Men siden jeg ga meg såpass tid, så forventer jeg å ha klart å blitt usingel inna den løper ut. Eventuelt at KG magien slår til og i det tiden løper ut så innfris ønske mitt og jeg treffer en dame si i kassa på rimi akkurat den dagen tiden løper ut - det jeg satser på. ;)

Skrevet

Synes Pia er helt gjennomsnittlig. Det er et eller annet ved nesa hennes jeg henger meg opp i, men det er sikkert bra meg. Er også enig i at hun er finere som brunette.

Skrevet
http://www.imdb.com/media/rm3286275072/nm0004748 Se på denne!

Hun er jo sykt sykt hot da, men sånn "type". :fnise:

Du har lurt på tickeren min ja, nei i prinsippet vet jeg jo ikke... :sjenert: Men siden jeg ga meg såpass tid, så forventer jeg å ha klart å blitt usingel inna den løper ut. Eventuelt at KG magien slår til og i det tiden løper ut så innfris ønske mitt og jeg treffer en dame si i kassa på rimi akkurat den dagen tiden løper ut - det jeg satser på. ;)

Takk for linken :) Hun var fin hun, veldig klassisk pen.

He he så det er bakgrunnen for tickeren din ja, er greit å ha noen mål å jobbe mot da. Men huff ikke stol på sånn magi da, alle endringer krever handling vet du :)

Men var jo ikke så dumt da, kanskje jeg skal lage en slik en jeg også, så har jeg noe å se frem til he he. Måtte du uansett ha lykke til! :)

Gjest Christian (40), Oslo
Skrevet

Hva syns DU?

Jo, jeg er enig med deg. Jeg synes hun er morsomt, er en flink programleder og virker som en fornuftig jente som tar seg veldig av moren sin.

utseendemessig SYNES JEG HUN ER SLANK (OG DET ER FINT!), men ansiktet hennes er ikke lekkert: det er ukvinnelig, ufeminint og strengt/stramt. Formasjonene er ikke fine, og hun har ingen synlige kinnben å vise fram...så det blir ukvinnelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...