Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S
Skrevet

Lagde nettop en samlekasett ( ja jeg har kasettspiller ) med :

Hallelujah - Leonard Cohen

Let this love begin - Krokus

Games - Nazareth

og noen med Hart og litt sånn dill...

Også når det er sommervær og jeg ønsker å guffe opp humøret ; Who made who AC / DC. Hele kasetten. Woho...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knutsen og Ludvigsen; Juba Juba

Helt seriøst.

Gjest Brunhilde
Skrevet

Helt enkelt:

Shu-Bi-Du-A

Leonard Cohen

Bob Marley

Alt etter humør....

Gjest Anonymous
Skrevet

Hos oss ruler AC/DC. Helst bør den spilles slik at sub-kassen står å hopper :kul:

Er jeg alene kan det bli Metallica (kommer kanskje litt an på humøret).

Bike'et litt med gubben til kusina mi for noen år siden, han kjørte Cavalcade. Da spillte vi CCR o.l. :sjarmor: Er litt konge å spille musikk på mc da..................

Skrevet

Har fått dilla på Stage Dolls når jeg kjører bil..

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp, Stage Dolls er bra. Dum Dum Boys er også bra da. Litt volum og så er humøret plutselig på topp, til tross for sinnsykt villmannskjøring blant folk i trafikken............ :D

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Glemte jo helt å ta med konge-kjøre-kose-sangen!

Roxette - How Do You Do!

Fare for at gearene finner høyeste turtall og stagene får kjørt seg da, når de svingete vestlandsveiene innbyr meg og min øyensten til dans.

Misforstå meg rett - villmannskjøring hører ingenplass hjemme, men jeg lar meg lett forføre av upbeat rockesanger og 270 hester :)

Skrevet

MODS?? Eksisterer de ennå?? Jeg "digga" dem før assa, hehe..Mods og Asfalt husker jeg. Eller har du bare aldri sluttet å like dem og har spart på kassetten....mon tro.

Jeg har en dobbelcd med Revansj og Amerika som jeg kjøpte på platekompaniet. Men de har ikke kommet med noe nytt!

Gjest Anonymous
Skrevet
Glemte jo helt å ta med konge-kjøre-kose-sangen!  

Roxette - How Do You Do!  

Fare for at gearene finner høyeste turtall og stagene får kjørt seg da, når de svingete vestlandsveiene innbyr meg og min øyensten til dans.

Misforstå meg rett - villmannskjøring hører ingenplass hjemme, men jeg lar meg lett forføre av upbeat rockesanger og 270 hester :)

Amen........................... :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet
Tror Trøffel er eldre enn de fleste her inne jeg...  :wink:  

Jeg hører på 3 Doors Down, Linkin Park, Inkibus, Kent, Lenny Kravitz og Soundgarden.

Lasse!

Det går rykter om oss, men med ditt eventuelle ønske om Linkin Park i bilen blir det neppe noe mer enn rykter! YUCK!

:ler:

Skrevet

Kent

Celine Dion (nyeste plata)

Josh Groban

Michael Jackson

Soundtracket til xXx :lol: (skikkelig metal)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg spillte soundtrack'plata til den første The Fast And The Furious filmen da den var kommet. Var jo ikke inspirasjon til meg det nei.............................. NEEEEEEIDA............................. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...