Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #1 Skrevet 13. august 2003 Hva slags musikk liker dere best å spille, høyt eller lavt, når dere kjører bil? Selv er jeg av den oppfatning at det bør være en smule mer fart og fres over musikken jeg har i bilen enn mye av musikken som befinner seg i heimen. Akkurat nå befinner følgende seg i Mazdaratien: * Hellbillies - live laga * Steve Earle - essential collection * Jokke og valentinerne - alt kan repeteres * DeLillos - gamle sanger om igjen * Kinks - greatest hits * Michael Jackson - Thriller :oops: Ja, den siste er litt flau - men uansett hva man synes om "mannen" så er Thriller (og Off the wall, men den er i heimen) en kanonkule av en plate! Jeg tar derfor bare begrenset selvkritikk!
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #2 Skrevet 13. august 2003 Beklager så meget, jeg glemte at jeg hadde den ganske nye samle-cd'n til Stevie Wonder også. Rett skal være rett! I just called to say where are you?
Malou Skrevet 13. august 2003 #3 Skrevet 13. august 2003 Har Trøffelhelten vurdert "Highway to Hell?" Jennifer
Livets datter Skrevet 13. august 2003 #4 Skrevet 13. august 2003 Beklager så meget, jeg glemte at jeg hadde den ganske nye samle-cd'n til Heidi Hauge også. Rett skal være rett! I just called to say where are you?
Mathias Skrevet 13. august 2003 #5 Skrevet 13. august 2003 Tror Trøffel er eldre enn de fleste her inne jeg... Jeg hører på 3 Doors Down, Linkin Park, Inkibus, Kent, Lenny Kravitz og Soundgarden.
Klips Skrevet 13. august 2003 #6 Skrevet 13. august 2003 I ordentlig gamle dager pleide vi å kjøre til eksens hytte midt på natten for å unngå trafikken, og da var Metallica storslagent. Som skapt for fartsoverskridelser (men det var jo ingen andre på veiene jo!)
Gjest lmari Skrevet 13. august 2003 #7 Skrevet 13. august 2003 Kommer litt an på været, synes jeg. Hvis det er mørkt og det regner sånn høstlig, så er Travis - The Man who, og BigBang - Electric Psalmbook de største favorittene. Er det derimot sånn kjøre-fort-og-gasse-masse-vær, så er det mer sånn Bruce Springsteen Rolling Stones DumDumBoys Jokke &Valentinerne .. litt sånn råkk, altså! Den ultimate bilkjøringslåta er kanskje Dr Dre sin Still D.R.E?? Men egentlig hører jeg på det meste som kan synges høyt til, jeg!
MarianneE Skrevet 13. august 2003 #8 Skrevet 13. august 2003 Har ikke lappen jeg, så jeg pleier stort sett bare og kjøre buss. Der pleier ofte P4 og stå på....... Men, skal Mannen og jeg på kjøre tur går det gjerne i G3, AC/DC, eller annen rock.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 13. august 2003 #9 Skrevet 13. august 2003 Mye variert kjøremusikk i min Mazdarati også. Har pælmet ut CD'spilleren til fordel for minidisc, siden CD'ene hele tiden ble ødelagt i bilen, så hele album er det vel lit mer sjeldent med. Men du finner alltid: * Chris Rea (Road To Hell er en nødvendighet, samme med Daytona) * Roy Orbison (I Drove All Night!) * Ac/Dc (farlig for gassfoten, men men.. The Girl's Got Rythm) * Scooter (holder meg våken, hehe) * Gary Allan (behagelig kjøremusikk, i høyeste grad) * Krokus (svært få som har hørt om, rock på sitt beste) * Espen Lind (fra en bilentusiast til en annen) * DumDumBoys (MEMEMEMEMETALLICHVIT!! Transit er også kjøresang numero uno) * Stage Dolls (Wings of Steel og I'm In Love bruker fremheve kjøreegenskapene) * Dire Straits (klarer meg ikke uten, albumet On Every Street burde vært standardutstyr i alle biler) Ellers er det mye rart annet, alt fra country til klassisk - alt fra tempo til humør. Musikken Fra Grand Theft Auto - Vice City er etterhvert blitt obligatorisk.
*M* Skrevet 13. august 2003 #10 Skrevet 13. august 2003 Min kjøremusikk består av MODS THE SEPTEMBER WHEN MORTEN ABEL Utenom det er det brente cd'er som jeg får av venner...
Tusseline Skrevet 13. august 2003 #11 Skrevet 13. august 2003 Her går det for det meste i "Takk ska' du ha", en samleplate med Stavangers beste band gjennom tidene.
*marte* Skrevet 14. august 2003 #12 Skrevet 14. august 2003 Ultimate bil-sangen er Cardigans med "My favorite game". Ellers er alt man kan skråle til bra i bil :D
Suzy Skrevet 14. august 2003 #13 Skrevet 14. august 2003 Ultimate bil-sangen er Cardigans med "My favorite game". Ellers er alt man kan skråle til bra i bil :D HA! Min favoritt også!!! Ellers har jeg ikke mulighet til å spille noe som helst i bilen min - bare høre på radio så jeg må bare innrømme at Petre er min mest brukte kjøremusikk... :-? Suzy
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #14 Skrevet 16. august 2003 Samme som Suzy; jeg hører også bare på radio. Først trodde jeg at jeg bare hadde P1, greit nok da jeg liker det. Så ble det noe surr med innstillinga, og nå har jeg "bare" P3..men de har nå mye bra musikk! :D Jeg kjørte med en som plutselig nektet å ha på musikk eller radio...han skulle kanskje konsentere seg om veien - på den lange øde veistrekningen - men det var nå et veldig uventet innfall, og svært kjedelig!
Arwen Skrevet 16. august 2003 #15 Skrevet 16. august 2003 Er det bare jeg som tenker stygge tanker av ordet kjøremusikk?? :oops:
tuji Skrevet 16. august 2003 #16 Skrevet 16. august 2003 Ja, Arwen :o I bilen hører jeg alltid på syngemusikk, dvs. sanger som er bittelitt krevende å synge til. Bilen er mitt beste øvingslokale, har jeg en syngejobb foran meg er det rett ut på kjøretur!
myagi Skrevet 16. august 2003 #17 Skrevet 16. august 2003 Mye variert kjøremusikk i min Mazdarati også.
Gjest Lea Skrevet 16. august 2003 #18 Skrevet 16. august 2003 Mest sanger jeg kan synge høyt til. Og Yello.. Men til daglig hører jeg stort sett på Radio 1.
bippbipp Skrevet 17. august 2003 #19 Skrevet 17. august 2003 Min kjøremusikk består av MODS THE SEPTEMBER WHEN MORTEN ABEL Utenom det er det brente cd'er som jeg får av venner... MODS?? Eksisterer de ennå?? Jeg "digga" dem før assa, hehe..Mods og Asfalt husker jeg. Eller har du bare aldri sluttet å like dem og har spart på kassetten....mon tro.
bippbipp Skrevet 17. august 2003 #20 Skrevet 17. august 2003 Som kjøre-musikk villejeg valgt.. 1. I want your love=Transvision Vamp 2. Highwell to hell= AC/DC 3.Ace of Spades= Motorhead 4. Road to hell= Chris Rea 5. The final countdown= Europe 6. I love rock `n roll= Joan Jett Hadde jeg kjørt bil ville jeg spilt disse. Garantert! Det er en ting som slo meg. Nesten alle dere som svarte liker best "råkk`n råll", hehe.. Men jeg synes oxo den typen musikk er dritbra når du kjører, men da må jeg ha det HØYT!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå