Gjest Gjest_solveig_* Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Da tror jeg strømpebuksesesongen har kommet, gitt. For min del i allefall. Rundt 10 grader dagstemperatur så foretrekker jeg å ha en tynn nylonstrømpebukse under buksa. Tror ikke jeg er den eneste frysepinnen. Når det nærmer seg null blir det bomull eller ull. Når begynner dere med strømpebukse?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Nylonstrømpebukse under buksa synes jeg er helt grusomt. Jeg går uten strømpebukse frem til det er så kaldt at jeg fryser på innsiden av lårene under buksa (jeg begynner å fryse fra slutten av september, men bruker ulltrøye, skjerf og ullsokker lenge før strømpebukse). Når det nærmer seg null bruker jeg derimot vanlig tykk strømpebukse.
Lanista Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Tynn strømpebukse under bukse er ganske sexy, synes jeg. Uten at det betyr noe for andre. Det forteller meg noe om personen og siden jeg er fryktelig svak for de som er lengst fra meg på østrogen/tostesteron-skalaen, er ofte dette et greit bevis:) Jo lengre unna meg, jo mer attraktiv blir hun:) Jeg tenker: Hvorfor bruker hun nylonstrømper når hun går i jeans? Fordi det passer til skoene? Så lurer jeg litt på det og så ser jeg henne i øynene og blir helt myk.. Ofte i alle fall. Ballerina-sko og nylonstrømper har en tendens til å få meg litt i ubalanse. Jeg har en tendens til å gi denne personen for mange fordeler uten å vite om det stemmer. Jeg tror at hun er en dame og ikke bare en "liksom-dame." En skikkelig dame bryr seg om slike detaljer, tenker jeg. Sært innlegg. Men jeg er i alle fall ærlig. Hun kan bruke hva slags topper hun ønsker, men dette er hva som bestemmer hvor feminin og attraktiv hun er for meg:) Sorry, det var ingen som ba om mine innerste tanker om dette. Skroll nedover:)
Gjest Gjest_eddie_* Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Tynn strømpebukse under bukse er ganske sexy, synes jeg. Uten at det betyr noe for andre. Det forteller meg noe om personen og siden jeg er fryktelig svak for de som er lengst fra meg på østrogen/tostesteron-skalaen, er ofte dette et greit bevis:) Jo lengre unna meg, jo mer attraktiv blir hun:) Jeg tenker: Hvorfor bruker hun nylonstrømper når hun går i jeans? Fordi det passer til skoene? Så lurer jeg litt på det og så ser jeg henne i øynene og blir helt myk.. Ofte i alle fall. Ballerina-sko og nylonstrømper har en tendens til å få meg litt i ubalanse. Jeg har en tendens til å gi denne personen for mange fordeler uten å vite om det stemmer. Jeg tror at hun er en dame og ikke bare en "liksom-dame." En skikkelig dame bryr seg om slike detaljer, tenker jeg. Sært innlegg. Men jeg er i alle fall ærlig. Hun kan bruke hva slags topper hun ønsker, men dette er hva som bestemmer hvor feminin og attraktiv hun er for meg:) Sorry, det var ingen som ba om mine innerste tanker om dette. Skroll nedover:) Jeg er enig! Strømpebukse under bukser er stilig på kvinner. Skulle ønske de kunne vise dette mer. Har lagt merke til at endel skuler de bak sokker. Kanskje naturlig når det blir kaldt nok. Hvis det er sært å sette pris på slike detaljer så er de fleste av oss sære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå