Pusill Skrevet 28. september 2009 #1 Skrevet 28. september 2009 Jeg er på jakt etter en foundation for tørr overhud og fet underhud.Hvilken bør jeg gå for da?Liker ikke mineralfoundation.
Rexina Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Har flassete hud for tiden, så mineralfoundation utegår. Derfor gikk jeg i desperat jakt etter flytende foundation i parfymeriene. Endte opp med den beste foundationen jeg har hatt! Helena Rubenstein Color Clone. Den er lett, jevner ut hudetonen, tilpasser seg etter hudtonen og ser så naturlig ut på. Den gjør porer mye mindre synelig og flasset er borte. Elsker HR Magic Concealer også, og har gått igjennom tre tuber av denne. Bruker den på alle røde partier, under øynene og på kviser. Det sitter hele dagen, selv etter en lang dag på jobb i hjemmetjenesten:) Er forelsket i denne nå, og har brukt den hver dag siden jeg kjøpte den (for litt over en uke siden). PS! Ingen av disse pruduktene inneholder parfyme. Eller så har du Dior Forever foundation, som også er tyntflytende. Denne dekker bedre, men fargene er litt sære.. Den gir veldig perfekt hud, men inneholder parfyme. Den ser naturlig ut (så sant du finner en farge som matcher deg) og du trenger ingen concealer.
Gjest Gjest_jenny_* Skrevet 28. september 2009 #3 Skrevet 28. september 2009 Jeg har også tørr overhud og fet underhud. Jeg bruker Lancome: Ideal Precise Match Skin Perfecting Makeup SPF15 Det jeg gjorde, var at jeg gikk innom parfymeri, og fikk prøver på ulike foundations. Prøvde Blant annet Dior, HR og Estee Lauder. Men for min hud passet Lancome best. Etter å ha prøvd ulike og funnet en som passer din hud, ta å bestill fra SN f.eks. Mye billigere
Pusill Skrevet 28. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2009 Da går jeg for Helena Rubinstein eller Lancome.Men jeg høre gjerne fra flere. Å handle foundation på nett,blir ikke aktuelt for meg fordi jeg ikke aner hvilken farge jeg skal ha.Da får jeg heller betale litt mer for å få nøyaktig riktig farge.
Kamelia83 Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Du går i parfymeri, og får prøver. Deretter bestiller du den rette typen på nett
Pusill Skrevet 29. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2009 Ikke dum du Får bare håpe at de ikke er kipe med å gi meg prøver da.Har ofte på følelsen at de sier nei,men allikevel har prøver når jeg spør.Kan jo være det bare er noe jeg tror.
Kamelia83 Skrevet 29. september 2009 #7 Skrevet 29. september 2009 Jeg har også opplevd noen som er litt kjipe med å lage prøver. Men jeg kjøper uansett ikke full størrelse av en foundation jeg ikke har prøvd lenger. Blitt mange bomkjøp opp gjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå