Gå til innhold

Bryllupsmas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, du kommer med en del gode forslag.... Hmmm....... skulle nesten tro du planla ditt eget bryllup :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Sku nesten tru det bildet var tatt på den store dagen. Jævla deppa, med svidde hårtufser etter carmenkrøllerhelvete :hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Endelig litt humor inne på denne debattsiden også! På tide! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
:hoho: Ja :ler: har sittet å lest denne tråden om frisyrer og jeg er gla det går ann å fleipe her inne også. Carmen-krølltaang :hoho: Bestemor har en slik :sjarmor:
Gjest Madam Felle
Skrevet

Da må det mye planlegging til da :wink:

Vi planlegger utifra at dagen skal være slik som vi ønsker det, også håper vi at noen av gjestene våre blir tilfredsstilt i samme slengen :ler: Skulle vi ha planlagt utifra at alle skulle sveve på samme rosafargede sky som oss selv tror jeg man har en utfordring (eller veldig få gjester). Noen har lyst til å røyke-noen hater røyk, noen har lyst til å drikke seg drita-noen hater drita folk, noen vil ha med barna andre ønsker å slippe ungeskrik den kvelden osv osv osv.

Det var forresten meg du kritiserte for å ikke ville bruke brudepikekjolen mamma hadde kjøpt uten å spørre på forhånd. Og som jeg skrev tidligere:

-Jeg har ikke lyst til at døtrene våre skal ha en stygg kjole

-Han har ikke lyst til at døtrene våre skal ha en stygg kjole

-De har ikke lyst til å gå i en stygg kjole

+ at de også skal få lov til å ha like kjoler :D

Og til tross for dette så sparer vi inn der vi kan, har tenkt å være med på nachspiel, og koser oss med planleggingen.

Hadde min kommende mann ønsket å gifte seg på en annen måte enn det vi nå planlegger, så hadde vi det (fordi det er mannen i mitt liv).

Jeg legger meg egentlig ikke så mye borti hvordan andre ønsker å ha bryllupet sitt, uten å prøve å komme med råd og tips hvis jeg føler jeg kan bidra :wink:

:enig: så det så :enig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...