cappocino Skrevet 13. august 2003 #21 Skrevet 13. august 2003 Ja, du kommer med en del gode forslag.... Hmmm....... skulle nesten tro du planla ditt eget bryllup
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #22 Skrevet 13. august 2003 Sku nesten tru det bildet var tatt på den store dagen. Jævla deppa, med svidde hårtufser etter carmenkrøllerhelvete
Sirin Skrevet 13. august 2003 #24 Skrevet 13. august 2003 Endelig litt humor inne på denne debattsiden også! På tide!
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #25 Skrevet 13. august 2003 Ja har sittet å lest denne tråden om frisyrer og jeg er gla det går ann å fleipe her inne også. Carmen-krølltaang Bestemor har en slik
Gjest Madam Felle Skrevet 13. august 2003 #26 Skrevet 13. august 2003 Da må det mye planlegging til da Vi planlegger utifra at dagen skal være slik som vi ønsker det, også håper vi at noen av gjestene våre blir tilfredsstilt i samme slengen Skulle vi ha planlagt utifra at alle skulle sveve på samme rosafargede sky som oss selv tror jeg man har en utfordring (eller veldig få gjester). Noen har lyst til å røyke-noen hater røyk, noen har lyst til å drikke seg drita-noen hater drita folk, noen vil ha med barna andre ønsker å slippe ungeskrik den kvelden osv osv osv. Det var forresten meg du kritiserte for å ikke ville bruke brudepikekjolen mamma hadde kjøpt uten å spørre på forhånd. Og som jeg skrev tidligere: -Jeg har ikke lyst til at døtrene våre skal ha en stygg kjole -Han har ikke lyst til at døtrene våre skal ha en stygg kjole -De har ikke lyst til å gå i en stygg kjole + at de også skal få lov til å ha like kjoler :D Og til tross for dette så sparer vi inn der vi kan, har tenkt å være med på nachspiel, og koser oss med planleggingen. Hadde min kommende mann ønsket å gifte seg på en annen måte enn det vi nå planlegger, så hadde vi det (fordi det er mannen i mitt liv). Jeg legger meg egentlig ikke så mye borti hvordan andre ønsker å ha bryllupet sitt, uten å prøve å komme med råd og tips hvis jeg føler jeg kan bidra så det så
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå