Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #1 Skrevet 13. august 2003 Ikke for å være spydig og jeg mener jeg har rett til å være inne på bryllupsforumet selv om jeg er heller negativ til dette bryllupsmaset! Leste også i dagen VG at over 40% av alle ekteskap ryker. Så hvorfor alt dette maset om takkekort, kjoler, mat, vin og forlovere og gudbedre meg jeg vet ikke hva!! At dere orker Når jeg skal gifte meg skal jeg bruke energien på å planlegge en skikkelig trivelig fest hvor ALLE skal kose seg å ha det trivelig. Jeg har ikke tenkt å ha noe kakeservering da jeg ikke kan TENKE meg noe mer kjedelig enn å ha sittet flere timer tilbords, også endelig kan man løsne litt på snippen og så kommer den hersens bryllupskaka og alle skal stå som noen prester og late som man har det festlig. Nei, her blir det nattmat. Og jeg som brud skal være den siste som forlater selskapet. Har noen lyst på nachspiel blir det gjerne rom for det også.
Sirin Skrevet 13. august 2003 #2 Skrevet 13. august 2003 Er så enig, så enig. Leste et annet sted her at det var noen som var fortvilet fordi moren hadde kjøpt en brudepikekjole som i tilegg ikke var fin nok?? Hva skjer sier jeg bare? Tror man at det er slottsball det er snakk om eller? Virker som om folk glemmer hva som egenklig burde være viktig på denne dagen og konsentrerer seg om at alt skal være så fint og flott og stilriktig og pent og blæ blæ blæ. Hadde jeg følt det slik så tror jeg at jeg hadde vært helt utladet når den store dagen ndelig hadde kommet.
wok Skrevet 13. august 2003 #3 Skrevet 13. august 2003 jammen det er jo det som er poenget, jo, at dere får et slikt bryllup dere vil ha! For meg, som er designer, var det viktig at innbydelsene og sangomslagene var fine. Men vi hadde et bryllup som absolutt ikke var kjedelig, selv om det var bryllupskake. Og brudeparet var de siste som dro... Poenget er at du gjør det du har lyst til, og får det bryllupet dere synes er minneverdig. Hvis brudepikene får kjoler du synes er stygge, så er jo det viktig for deg. Hva andre mener om det er jo likegyldig. Deg om deres bryllup, jeg om mitt og de andre som sine. Dette forumet er jo for alle som er interessert i bryllup, om de vil ha det slik eller sånn...
cappocino Skrevet 13. august 2003 #4 Skrevet 13. august 2003 jammen det er jo det som er poenget, jo, at dere får et slikt bryllup dere vil ha! For meg, som er designer, var det viktig at innbydelsene og sangomslagene var fine. Men vi hadde et bryllup som absolutt ikke var kjedelig, selv om det var bryllupskake. Og brudeparet var de siste som dro... Poenget er at du gjør det du har lyst til, og får det bryllupet dere synes er minneverdig. Hvis brudepikene får kjoler du synes er stygge, så er jo det viktig for deg. Hva andre mener om det er jo likegyldig. Deg om deres bryllup, jeg om mitt og de andre som sine. Dette forumet er jo for alle som er interessert i bryllup, om de vil ha det slik eller sånn...
Sirin Skrevet 13. august 2003 #5 Skrevet 13. august 2003 Poenget for meg er ikke at jeg skal ha et bryllup som JEG og min MANN syns er minneverdig. Men et bryllup som ALLE syns er minneverdig. Og iogmed at dette er et diskusjonsforum så har vel også jeg rett til å uttrykke mine meninger selv om de ikke akkurat står i samme stilen som de fleste andre her inne?? Og for at alle skal ha en fin dag så er slikt som god mat og drikke, behagelige stoler å sitte på under middagen og ellers løs og god stemmning viktig for meg på den dagen. Hvordan kjole jeg skal ha og for ikke å snakke om hvilken farge det er på serviettene kommer i absolutt siste rekke. Håper virkelig ikke at det er det gjestene mine husker fra den dagen. Hvor STILIG alt var , men hvor hyggelig alt var. DET er viktig for MEG. Husker også i en tråd for leden at det var noen som fikk "gjennomgå" pga at de hadde servert hjemmelaget drikke! Er det mulig å reagere på det når man er i et bryllup?? Går da ikke ann å klage om du hadde fått servert lapskaus og saft engang spør du meg? For noen holdninger som er ute å går.
Eiline Skrevet 13. august 2003 #6 Skrevet 13. august 2003 Selvfølgelig har alle rett til å være her inne på forumet, men man må huske at dette er et bryllupsforum og at ting som diskuteres, spørres om eller fortelles her inne er relatert til et bryllyp. Og har man tittet på forkjellige innlegg vil man se at det er mange forskjellige personer her inne som ønsker å arrangere forskjellige typer bryllup. Her er både store og små, utenlandske og utradisjonelle bryllup. Er man her inne bare for å titte og ikke liker forumet, så titt i vei, men la være med å komme med negtive innlegg. Eiline
minniepus Skrevet 13. august 2003 #7 Skrevet 13. august 2003 jammen det er jo det som er poenget, jo, at dere får et slikt bryllup dere vil ha! For meg, som er designer, var det viktig at innbydelsene og sangomslagene var fine. Men vi hadde et bryllup som absolutt ikke var kjedelig, selv om det var bryllupskake. Og brudeparet var de siste som dro... Poenget er at du gjør det du har lyst til, og får det bryllupet dere synes er minneverdig. Hvis brudepikene får kjoler du synes er stygge, så er jo det viktig for deg. Hva andre mener om det er jo likegyldig. Deg om deres bryllup, jeg om mitt og de andre som sine. Dette forumet er jo for alle som er interessert i bryllup, om de vil ha det slik eller sånn... Så da så!
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #8 Skrevet 13. august 2003 Her var det mye piss preik, kjerringer asså
Snorkie Skrevet 13. august 2003 #9 Skrevet 13. august 2003 Poenget for meg er ikke at jeg skal ha et bryllup som JEG og min MANN syns er minneverdig. Men et bryllup som ALLE syns er minneverdig. Da må det mye planlegging til da Vi planlegger utifra at dagen skal være slik som vi ønsker det, også håper vi at noen av gjestene våre blir tilfredsstilt i samme slengen Skulle vi ha planlagt utifra at alle skulle sveve på samme rosafargede sky som oss selv tror jeg man har en utfordring (eller veldig få gjester). Noen har lyst til å røyke-noen hater røyk, noen har lyst til å drikke seg drita-noen hater drita folk, noen vil ha med barna andre ønsker å slippe ungeskrik den kvelden osv osv osv. Det var forresten meg du kritiserte for å ikke ville bruke brudepikekjolen mamma hadde kjøpt uten å spørre på forhånd. Og som jeg skrev tidligere: -Jeg har ikke lyst til at døtrene våre skal ha en stygg kjole -Han har ikke lyst til at døtrene våre skal ha en stygg kjole -De har ikke lyst til å gå i en stygg kjole + at de også skal få lov til å ha like kjoler :D Og til tross for dette så sparer vi inn der vi kan, har tenkt å være med på nachspiel, og koser oss med planleggingen. Hadde min kommende mann ønsket å gifte seg på en annen måte enn det vi nå planlegger, så hadde vi det (fordi det er mannen i mitt liv). Jeg legger meg egentlig ikke så mye borti hvordan andre ønsker å ha bryllupet sitt, uten å prøve å komme med råd og tips hvis jeg føler jeg kan bidra
Gjest Tex Skrevet 13. august 2003 #10 Skrevet 13. august 2003 Man skal ikke plage andre man skal være grei og snill og forøvrig kan man gjøre hva man vil..... og forøvrig kan man gjøre hva man vil...... *Tex synger i dusjen*
*marte* Skrevet 13. august 2003 #11 Skrevet 13. august 2003 Man skal ikke plage andre man skal være grei og snill og forøvrig kan man gjøre hva man vil..... :enig_animasjon: Hver og en må få gjøre som en vil, hver sin stil og hver sin mening...
cappocino Skrevet 13. august 2003 #12 Skrevet 13. august 2003 Her var det mye piss preik, kjerringer asså ....og det pisspreiket leser du.....
Gjest Martin! Skrevet 13. august 2003 #13 Skrevet 13. august 2003 Her var det mye piss preik, kjerringer asså Er så du kan bli rent skremt ja! Ikke rart mange ektekap går fløyten etter at bryllupsjaget er over.
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #14 Skrevet 13. august 2003 Er så du kan bli rent skremt ja! Ikke rart mange ektekap går fløyten etter at bryllupsjaget er over. Er så enig så enig. Tror jeg endre på "mye pisspreik" til "kun pisspreik"
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #15 Skrevet 13. august 2003 ....og det pisspreiket leser du..... Jeg må bare spørre. Det bildet til venstre, er det frisyren du skal ha den 17. jan. 2004?
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #16 Skrevet 13. august 2003 Jeg må bare spørre. Det bildet til venstre, er det frisyren du skal ha den 17. jan. 2004? åh herregud jeg ler så jeg får helt vondt i magen!! Ser det for meg!
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #17 Skrevet 13. august 2003 åh herregud jeg ler så jeg får helt vondt i magen!! Ser det for meg! Jepp, kort på toppen og langt ved øra
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #18 Skrevet 13. august 2003 Og til denne frisyren bør det bestilles MINST 5 prøvetimer hos frisøren.
cappocino Skrevet 13. august 2003 #19 Skrevet 13. august 2003 Tuuusen takk gjest! Nå løste du "håroppsats problemet mitt" Slipper og tenke mer på det.... Nå ble jeg glad
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #20 Skrevet 13. august 2003 Mulig det går ann å tvinne sløret rundt håret et par ganger som ørevarmer da det vel blir vinterbryllup. Det bør kanskje planlegges ganske nøye hvordan krøllene skal beholdes og ikke klemmes flate. Mitt forslag da er å løpe og kjøpe carmenkrøller. Pass bare på å ikke svi av alle hårtufsene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå