Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
:kgbaby: får ikke sove skal på jobb 0645, er litt forkjølla også, min andre uke på ny jobb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er det jobbe tid snart å ikke sovet noen ting i natt, men jeg har ikke samvitighet til å være hjemme selv, om jeg ikke har sovet noen ting,

hadde dere blitt hjeme av den grun?

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Jeg hadde aldri blitt hjemme..

Det hadde jo vært min egen feil om jeg hadde sitti på nettet hele natta..

Noe jeg av og til gjør.. Men drar alltid på jobb med 100% arbeidsvilje :D

Håper du kom deg på jobb!

Skrevet

Hei. nå er du forhåpentligvis på vei til jobb. For nei, du bør ikke være hjemme pga. søvnmangel. Jobber du med farlige maskiner kan du spørre sjefen om å få gjøre noe annet i dag. Men ikke vær hjemme. da kan du miste jobben.

Vi har alle hatt det sånn noen dager.

Skrevet

Jeg hadde blitt hjemme, må tenke mere på helsa , en jobb å stress

Skrevet

Med den holdningen er det stor sjanse for at hun mister jobben ganske fort...

Gjest annemor30
Skrevet
nå er det jobbe tid snart å ikke sovet noen ting i natt, men jeg har ikke samvitighet til å være hjemme selv, om jeg ikke har sovet noen ting,

hadde dere blitt hjeme av den grun?

Tror du må være oppe noe lengre for å klare å sovne ved pcn! Skammelig at du velger å sitte foran pc istedet for å prøve å sove.

Skrevet
Tror du må være oppe noe lengre for å klare å sovne ved pcn! Skammelig at du velger å sitte foran pc istedet for å prøve å sove.

Det er jo babyen som ikke fikke sove i natt. Og en gråtende baby gråter hverken mer eller mindre om hun skriver to linjer her.

Jeg tipper hun sov når babyen sov. :)

Gjest annemor30
Skrevet
Det er jo babyen som ikke fikke sove i natt. Og en gråtende baby gråter hverken mer eller mindre om hun skriver to linjer her.

Jeg tipper hun sov når babyen sov. :)

oioi! Jeg beklager på det sterkeste mitt stygge innlegg til TS!! JEg så jo ikke at det var en baby og smokk først jeg!! Beklager TS!!!

Skrevet

:goodbye:

hei på dere igjen,

jeg var på jobb i dag å angrer ikke, å nei jeg hadde ikke tid å sitte foran pcen, var vel inne på pcen i 5 min her inne å så,

ikke så lett med syke barn vet dere :kgbaby: men i kveld er pappan å hjemme å fri i morgen, så er hans tur vist det samme skjer igjen :ler: men er vel noe alle opplever det hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...