Gummiloppa Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Noa, Amor Amor, Amor Tentation, Bruno Banani Pure Woman og en Amor Amor sommerduft som jeg ikke husker navnet på
Gjest Gjest_Annette_* Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Green Tea - Elisabeth Arden. --------------------------------- <3 annieaa
Gjest Vettel Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Chloè og Chanel nr. 15. (nr. 5 lukter gammel dame...)
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Escada - Magnetism Britney - Curious Anna Sui - Sui Love Date - Date School (etter gymmen er den FAB! Og går helt bort til jeg er hjemme, så slipper dusj før jeg bytter lukt)
inga:) Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har fått dilla på dior-miss dior cherie ♥
inga:) Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har fått dilla på dior-miss dior cherie♥
Sarah_83 Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 Dior- miss dior cherie Cacharel- Amor amor CK- in2u Versace -Versace signature (MIN ABSOLTTE FAVORITT) :rødme: Elisabeth Arden - Pretty Dior- Dior addict Escada- Ocean Lounge
Ethereal Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 Jean Paul Gaultier - Classique (tror det er sånn den skrives, men husker ikke helt...) CK - In2u Jeg trenger å kjøpe en ny parfyme snart...
Gjest Raptuza Skrevet 8. oktober 2009 #11 Skrevet 8. oktober 2009 Min favoritt er Shalimar frå Guerlain, men denhar eg ikkje no. Av dei eg har no er det "Heiress" frå Paris Hilton.
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 8. oktober 2009 #13 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg liker litt sånn sitrusaktige dufter og min all time favorite er I Love Love fra Moschino, som jeg nylig fant ut at de har på feelunique til 200kr =D dvs toll-og momsfritt! Ellers liker jeg Dolce & Gabbana - Light Blue Versace - Bright Christal Burberry - Summer Burberry - The Beat
Zinnia Skrevet 8. oktober 2009 #14 Skrevet 8. oktober 2009 L - Gwen Stefani Pure Purple - Hugo Boss Classique - JP Gaultier
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #16 Skrevet 8. oktober 2009 Chloè og Chanel nr. 15. (nr. 5 lukter gammel dame...) Sikkert den jeg ønsket meg forrige jul, men tror dessverre jeg fikk den "gammel dame" parfymen. Den luktet iallefall "tungt", og ikke likt den prøven jeg falt for. Har studert flasken, men finner ikke ut hva den heter. Hvor står dette nummeret?
inga:) Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #18 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg liker litt sånn sitrusaktige dufter og min all time favorite er I Love Love fra Moschino, som jeg nylig fant ut at de har på feelunique til 200kr =D dvs toll-og momsfritt! Ellers liker jeg Dolce & Gabbana - Light Blue Versace - Bright Christal Burberry - Summer Burberry - The Beat oi det var billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå