Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Kjæresten min og jeg skal i 30-årsdag til en venninne av han. Han har null peiling på hva vi kan gi henne, og det eneste han kommer på er at hun nettopp har begynt å trene. Er det noen som har gode tips til en gave som er relatert til dette? Klær er uaktuelt, for vi vet ikke størrelsen hennes (og den kommer antakelig til å minke framover;)). Og det må ikke være for dyrt, for vi er fattige studenter begge to. Max 200 kroner. Finnes det noe i det hele tatt i den prisklassen?
Nuith Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Sportshåndkle, sportsdrikkeflaske, rumpetaske med flaskeholder...? Veldig vanskelig når vi ikke vet hva slags trening hun driver med engang, litt forskjell på sprangridning og synkronsvømming, for å sette det på spissen
Gjest elinrenate Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 skritteller (skritt teller er noe annet) kan du få billig. treningsvidoer kan du brenne fra en venn, førstegangs abonement på iform, shape-up o.l koster ikke mye.. du kan starte en treningsdagbok for henne her på kg, å skrive noen positive ting om henne, kanskje noen sitater for å holde motivasjonen oppe.. (du får si fra om du gjør det da, så skal jeg slette dette innlegget). hvis du finner et svettebånd for arma, med glidelås er det perfekt. Jeg fikk en sånn igjenom et blad, å selv om jeg hater å gå med reklame på meg, så elsker jeg å kunne pakke nøklen til skapet mitt i svettebåndet..
Gjest ts Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Tusen takk for svar! Her fikk vi mange ideer. Hun trener litt sånn generelt, eller hva skal vi si... Hun driver ikke med en idrett, men trener på SATS og går/løper turer osv. Abonnement på et blad hørtes lurt ut. Men hva om hun har det fra før eller får fra andre? Går det an å avbestille da?
Sekretæren Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 ProteinbarerHåndkleDrikkeflaskeShakerDry Fit Sokker fra NIKE. 3 par 99 krGavekort på G-sport - 200 er helt greit
Gjest elinrenate Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Tusen takk for svar! Her fikk vi mange ideer. Hun trener litt sånn generelt, eller hva skal vi si... Hun driver ikke med en idrett, men trener på SATS og går/løper turer osv. Abonnement på et blad hørtes lurt ut. Men hva om hun har det fra før eller får fra andre? Går det an å avbestille da? Du kan jo ringe å høre om hu har abonemang fra før, du må jo uansett snakke med bladet for å si opp abonemanget for du kan jo ikke fortsette å betale det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå