Gå til innhold

er du introvert eller ekstrovert?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jerry_*
Skrevet

hva er du, og hvorfor?

jeg blir oppfattet som mest ekstrovert. er ingen sjenert person, men det er mest fordi jeg er vant med mange mennesker. selv føler jeg meg litt som en introvert, og er veldig glad i å være alene med meg selv! -men hvis jeg holder meg for meg selv for lenge (noen timer, max en dag), merker jeg at jeg er ekstrovert også. -altså en mellomting her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hva er du, og hvorfor?

jeg blir oppfattet som mest ekstrovert. er ingen sjenert person, men det er mest fordi jeg er vant med mange mennesker. selv føler jeg meg litt som en introvert, og er veldig glad i å være alene med meg selv! -men hvis jeg holder meg for meg selv for lenge (noen timer, max en dag), merker jeg at jeg er ekstrovert også. -altså en mellomting her!

Jeg er Introvert. Jeg er veldig glad i mennesker og er ikke redd for å ta kontakt og virker ikke sjenert. Men, etter å ha vært rundt folk blir jeg sliten og trenger myyyyye alenetid. Ingenting er som å ha en filmkveld for seg selv. Jeg tror egentlig du er ekstrovert, for hadde ikke vært problem for meg å ikke sett folk på flere uker! ;D

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg er, men oppfattes som introvert.

Jeg er relativt sjenert (har vært ekstrem tidligere, men nå går det greit), men snakker ganske avslappet selv med fremmede mennesker. Jeg trives kjempegodt med andre mennesker, og særlig de jeg står nærmest. Men jeg sliter med store grupper (fem eller flere) og blir fryktelig sliten av sammenkomster, uansett hvor hyggelige de er. Har aldri likt festing og bråkete puber. Trives godt i eget selskap, men klarer meg ikke lenge uten selskap. En periode da jeg bodde i en by der jeg ikke kjente noen så måtte jeg på daglige byturer bare for å gå blant andre folk, se at verden ikke var forlatt. ;)

Så, hva er jeg? :klø:

Skrevet
Jeg vet ikke helt hva jeg er, men oppfattes som introvert.

Jeg er relativt sjenert (har vært ekstrem tidligere, men nå går det greit), men snakker ganske avslappet selv med fremmede mennesker. Jeg trives kjempegodt med andre mennesker, og særlig de jeg står nærmest. Men jeg sliter med store grupper (fem eller flere) og blir fryktelig sliten av sammenkomster, uansett hvor hyggelige de er. Har aldri likt festing og bråkete puber. Trives godt i eget selskap, men klarer meg ikke lenge uten selskap. En periode da jeg bodde i en by der jeg ikke kjente noen så måtte jeg på daglige byturer bare for å gå blant andre folk, se at verden ikke var forlatt. ;)

Så, hva er jeg? :klø:

De sier jo at visst man får energi av å være med folk er man ekstrovert, men visst man får energi/påfyll av alenetid er man introvert.....

Skrevet

Er ikke sjenert, men holder meg gjerne litt utenfor.

Er glad i å prate med mennesker, men tar sjeldent kontakt.

Trives i mitt eget selskap eller sammen med samboeren min, er sjeldent sammen med andre faktisk. Gjör dette av egen fri vilje da, föler ikke at jeg har så mye til felles med mange, så derfor holder jeg meg heller unna.

Föler vel derfor at jeg havner litt mellom de to valgene

Skrevet
De sier jo at visst man får energi av å være med folk er man ekstrovert, men visst man får energi/påfyll av alenetid er man introvert.....

Dette har jeg også hørt. Hvis man etter en lang dag på jobben skal slappe av gjør man det best ved å være alene eller sammen med andre?

Etter denne definisjonen er jeg introvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...